ms psychologist

169 posts

ms psychologist banner
ms psychologist

ms psychologist

@Mspsycho060

Married Mom

Islamic Republic of Iran Beigetreten Ocak 2020
59 Folgt11 Follower
ms psychologist
ms psychologist@Mspsycho060·
@berenj_samgol من کیسه برنجهاییو دیدم که براش دسته میزارن و روش به جای اینکه بدوزن زیپ میزارن،در راستای حرف خودتون بعدا میشه به جای کیسه خرید استفاده کرد یا کلا کیف طوری
فارسی
0
0
0
1
برنج سامگل🌾(خالص و خوش‌طعم)
دوستان شما معمولا کیسه نخی برنج تموم میشه باهاش چیکار میکنید؟ میندازید دور؟ به نظرتون میشه کیسه برنج رو جوری طراحی کرد که بشه ازش استفاده دیگه ای هم کرد؟ بعد از تموم شدن برنج ازش به عنوان کیسه خرید استفاده کرد،یا مثلا داخلش الیاف ریخت و بالشتک درست کرد باهاش.
فارسی
43
1
71
8.5K
Haji
Haji@18haji18·
دیشب آخرین پیاممو براش فرستادم و تولدش رو بهش تبریک گفتم. هدیه تولدش رو هم براش کارت به کارت کردم که بدونه برای کادو و این چیزا نبوده، من نمیخواستم اینجور تموم شه که شد. نمیشه ناراحت نبود. اما خب از اینکه قلب و مغزم رو به یک تصمیم رسوندم خوشحالم. الان ناراحتم ولی مطمئن. #حاجی_اکس
فارسی
6
0
46
2K
ms psychologist
ms psychologist@Mspsycho060·
@mohsenseifislp به سازمان بهزیستی و مراجع قانونی میتونید شکایت کنید،بچرو میگیرن و تا وقتی مادر درست نشه بر نمیگردونن،و زندگیشون کلا میره زیر نظر
فارسی
1
0
1
77
Mohseneshoon
Mohseneshoon@mohsenseifislp·
پارسال یه مراجع داشتم یه خانمی پسر ۳ ساله شو برای درمان سوگ می اورد کلینیک ما ، مادر بچه موقع ارزیابی گفت پدرش سکته کرده و کودک الان پدرش رو میخواد و خیلی دلتنگه و... اما بعدها در جلسات گفت من با پدرش اختلاف داشتم و پدر رو از خونه انداختم بیرون و اون کفت اگه /
فارسی
7
1
56
7.6K
ms psychologist
ms psychologist@Mspsycho060·
@mohsenseifislp میتونید به جاهایی که مربوط به حمایت کودکان هست بگید،جستجو کنید، میدونم همچین جایی هست،بچرو از مادر میگیرن و تا وقتی احساس نکنن که مادر دیگه به بچه اسیب نمیزنه بر نمیگردونن و زندگیشون میره زیر نظر
فارسی
0
0
0
10
Mohseneshoon
Mohseneshoon@mohsenseifislp·
گاهی آدم واقعا نمیتونه تشخیص بده تا کجا پیش بری وظیفه درمانگری تو بجا اوردی تا کجا دخالته تا کجا فضولی؟ اما واقعا بعضی مواقع از شنیدن داستان بچه ها و بلاهایی که سرشون میاد آدم حیرت میکنه و بغض میکنه و به افق خیره میشه.
فارسی
1
0
24
2.1K
ms psychologist
ms psychologist@Mspsycho060·
تمرین کنید بدون توهین و تحقیر و فحش بحث کنید موفق باشید
فارسی
0
0
0
2
zahra_nbti
zahra_nbti@NbtiZahra·
چند روز پیش دیدم پارتنرم داره لپ تاپشو میفروشه تا پول داروهامو جور کنه. من عصبانی شدم هرچی مدارک پزشکی داشتم رو تو حیاط آتش زدم. بعدش دعوامون شد. الان چند روزه باهم حرف نزدیم. نمیدونم چیکار کنم؟ نمیخوام اینجوری بمونه. واقعا دلم میخواد زودتر بمیرم انقدر به خاطر من اذیت نشه.😟
فارسی
18
2
111
14K
ms psychologist
ms psychologist@Mspsycho060·
@Golbamoeb هر کسی اختیار مالشو داره،اهدا کردن و خیرات کردنشم به خودتون و انتخاب خودتون مربوطه
فارسی
0
0
3
405
مامان گلی
مامان گلی@Golbamoeb·
چون که به توربطی نداره پفیوزمفت بر. سی ونه تکه لباس نوزادی روگذاشتم پونصد تومن.یارومیگه همینم پول نگیر و اهدا کن. به من چه تو پونصد تومن پول برای لباس نداری، بچه پس انداختی؟ لباس هایی که حداقل هفت هشت تومن پول برای خریدشون دادم رو گذاشتم کلا پونصد تومن، آیا این اسمش اهدا نیست؟
مامان گلی tweet media
فارسی
59
4
1.7K
67.2K
ms psychologist
ms psychologist@Mspsycho060·
@lidaa_sattarof تا زمانی که زندگی شما به کسی اسبی نمیزنه ، کاری که دوست داری انجام بده
فارسی
0
0
0
6
Lidaasupreme
Lidaasupreme@lidaa_sattarof·
مامانم امروز به من میگفت یکم شبیه خانوما باش‌ نه مثل ۱۹ 20 ساله ها ۳۵ سالته ! واقعا نفهمیدم یعنی چی ولی ناراحت شدم الکی ناراحت شدم یعنی !
Lidaasupreme tweet media
فارسی
134
1
895
57.9K
ms psychologist
ms psychologist@Mspsycho060·
@more_than_mori والا من غیر تغییر هورمونی که باعث کلافگی و عصبی بودن شد و خیلی با دوران pms فرق نمیکرد و افسردگی بعد زایمان که قابل درمانه،هم مشکل خونریزیو … نداشتم و هم تقریبا ۴-۵ ماه بعد زایمان‌ با رژیمو کمی ورزش شبیه قبل بارداری شدم،ولی تجربه ادمها باهم متفاوته
فارسی
0
0
2
92
کرگدن‌ بازمانده 真珠‎ 🐈‍⬛️
سوال اول:آیا به خانم ها درباره مشکلات بارداری اطلاع بدیم، ریسک ها، جراحات، اسیب های روحی رو قبلش بهشون بگیم؟ بله ۱۰۰ درصد، کاملا حق با شماست و باید گفته بشه. سوال دو:آیا علیرغم این مشکلات باید به انتخاب یک زن برای باردار شدن یا نشدن احترام بگذاریم؟ *بله قطعا سوال سه: آیا خانمی که
فارسی
9
4
192
7.5K
ms psychologist
ms psychologist@Mspsycho060·
@feminist_gram والا من عوارض طبیعیو شنیدم وحشت خاصی گرفتم حالا درست و غلط پای گوینده،من سزارین کردم،بیمارستان پمپ درد داشتم،خونه هم یادم نیست مسکن خورده باشم،انقدر مراحلش بی دردسر و بدون درد بود متعجب شدم،یادمه بعد ۲۴ ساعت که از بیمارستان مرخص شدم اومدم خونه،۲تا سگ بزرگ داشتم بردمشون پیاده روی
فارسی
0
0
2
221
Lilith
Lilith@feminist_gram·
دوستان از تجربیات زایمان طبیعی و سزارین بگید. تجربه‌ی شما ارزشمنده و می‌تونه به دیگران آگاهی بده. به پزشکان اعتماد نکنید اونا می‌خوان شما طبیعی زایمان کنید که بچه‌های بیشتری از بدنتون استخراج کنن! سلامت و درد نکشیدن شما کوچک‌ترین ارزشی نداره براشون.
Bibiloo@BibilooHastam

اینایی که میگن زایمان طبیعی و سزارین هرکدوم عوارض خودشو دارن و یه سری پزشکم هستن تازه دوستان یه رشته بنویسید درباره عوارض زایمان طبیعی، حتما بنویسید چون من دارم حرص می‌خورم اگه کسی می‌تونه طبیعی بزاد غیرازاینکه تو این خراب شده اپیدورال نمی‌زنن و درد زن به تخمشونه دقیقا ضررش چیه!!

فارسی
55
6
203
87.2K
ms psychologist
ms psychologist@Mspsycho060·
@avoooocadoooooo ببین توی روانشناسی حداقل ۵۰۰ ساعت ارتباط داشتن توصیه میشه، ولی به نظر من هم درست نیست و زمان بیشتری نیازه،البته هرگز نظرمو به مراجعه کننده تحمیل نمیکنم،اگر کاری که بخواد بکنه منطقی باشه در راستای اهداف خودش کمکش میکنم
فارسی
1
0
1
101
آقای رَنگو
آقای رَنگو@avoooocadoooooo·
ازدواج سنتی رو نمی‌تونم بفهمم حداقل تو این دوره ینی تو تا حالا عاشق نشدی؟! هیچ رابطه ای نداشتی؟!نمیترسی که شوهرتو بغل کنی و تو ذهنت کس دیگه ای‌ رو تصور کنی؟! نمیترسی قلبت هنوز عاشق اون باشه؟! شاید من اشتباه میکنم…
فارسی
41
1
150
5.9K
ms psychologist
ms psychologist@Mspsycho060·
@apr_amir عموما وقتی طرفین از زندگی با هم راضی نباشن و از هم نا امید باشن بچشون میشه اولویتشون،ولی خیلیام هستن که همسرشونو بیشتر دوست دارن
فارسی
0
0
0
157
امیرmamad
امیرmamad@apr_amir·
چی میشه که یه نفر بچشو بیشتر از همسرش دوست داره؟!این واقعا تو مغزم نمیره
فارسی
109
0
149
15.4K
ms psychologist
ms psychologist@Mspsycho060·
@saitamair @soysaaanaaa با بحث مشاورش کاری ندارم،بهتره،ولی انتخاب خودشونه اگر اشنایی قبل ازدواج با هدف ازدواج باشه و اگاهانه باشه روش درستیه،شما هر چند سال هم با کسی زندگی کنی امکان داره روی خیلی از مسائلش شناخت کافی نداشته باشی، ولی بالاخره ۵۰۰ ساعت به شما شناخت اولیه برای تصمیم‌گیری کم ریسک ترو میده
فارسی
0
0
1
19
saitama
saitama@saitamair·
@Mspsycho060 @soysaaanaaa این حرف قطعا هم برعکسه هم اشتباهه توی روابط دوستی و صمیمی خیلی زود تصمیم گیری منطقی تبدیل به اکت احساسی میشه چه یک ماه باشه چه ده سال به شناخت منجر نمیشه اینکه ده جلسه و چند جلسه روانشناسی خیلی خشک بشینی به یه آدم صحبت کنی بدون سوگیری نتیجه اش هزاران بار بهتره
فارسی
1
0
0
14
سنا
سنا@soysaaanaaa·
نوجوون بودم همیشه حالم از ازدواج سنتی بهم میخورد و سماجت میکردم خانواده کسی برام انتخاب کنه اما الان بزرگ‌تر شدم میبینم طرف ؛تکلیفش معلومه،تحصیل عالیه ،خانواده سرشناس ،چشم و دل سیر ،با فرهنگ و قابلیت درک طرف مقابل بنظرتون منطق بهتر نیست؟ کمتر دل آدم میشکنه
فارسی
151
15
1.6K
94.2K
ms psychologist
ms psychologist@Mspsycho060·
@Shin_reee برای بار هزارم تکرار میکنم،انسان بالغ حق انتخاب داره،ما در دنیای مدن زندگی میکنیم و قبل هر کاری میتونیم تحقیق کنیم،اگر انقدر از بارداری بدتون میاد بچه دار نشید،و بالغانه ازدواج کنید که همسرتون خودش بدونه سختیارو نه اینکه با کلمات به این رکیکی بخواید چیزیو برای کسی توضیح بدید
فارسی
0
0
0
199
*شين*
*شين*@Shin_reee·
زن‌ها چربی و غذای مضر می‌خورن، سیگار می‌کشن، اورژانسی می‌خورن، چمیدونم عمل بینی عمل لیپو و هزاران کار کسشر پرریسک دیگه اونوقت زایمان و حاملگی خیلی وحشتناکهههه وای
فارسی
78
4
127
37.4K
ms psychologist
ms psychologist@Mspsycho060·
@filisity_1374 به خیلی چیزا بستگی داره و به میزان شناختتون از همسرتون، پیج پراوته یا باز،اگر پرایوته دختررو میشناسید یا نه؟ ازش میپرسم کیه چون حقمه بدونم و در نهایت نامحسوس حواسمو جمع میکنم،احتمال اینم بدید شاید دختره کرم داره،شایدم اصلا چیز مهمی نباشه
فارسی
0
0
0
129
فیلیسیتی
فیلیسیتی@filisity_1374·
اگر یه دختری استوری شوهرتونو لایک میکنه چیکار میکنید
فارسی
44
0
34
3.4K
ms psychologist
ms psychologist@Mspsycho060·
@kitten_ys البته این وظیفه مادرشه ولی ظاهرا ایشونم بهش یاد ندادن
فارسی
0
0
0
19
ms psychologist
ms psychologist@Mspsycho060·
@kitten_ys محکم، مهربان باهاش صحبت کن، بگو من دوست ندارم کسی به بدنم دست بزنه، بدن من جای خصوصی منه، اگر نمیدونه یعنی چی بگید همه انسانها بدنشون حساسه،بعضیها دوست ندارن کسی به بدنشون دست بزنه،منم این اجازرو به کسی نمیدم، و اگر خط قرمزهاتونو رد کرد یک تایمی مثلا ۲-۳ روز بغلش نکنید
فارسی
1
0
2
1K
خواهر ناتنی سوسانو
دوستان کمک😭 ی پسرخاله ۶ ساله دارم میاد بغلم، ب بدنم دست میزنه، ابراز علاقه میکنه، تمایل داره از لبام ببوسه😭۳ بار این رفتارش تکرار شده، میگه من خیلی دوست دارم، *وقتی بدنم بلند میشه دوست دارم بغلت کنم* 😳 توروخدا بگید با این بچه چیکار کنم؟ دیگه بغلش نکنم؟ ظاهراً فقط بامن اینجوریه
فارسی
102
1
118
27.6K
ms psychologist
ms psychologist@Mspsycho060·
@JanLevins0n @btbt_fighter عزیزم واقعا ازدواج و بارداری یک انتخابه، همه کار سختی خودشو داره،میتونی انجامش ندی وقتی دوسش نداری، به صورت کلی این فرایند زیبایی در خلقته، ولی شما دوس نداری و دلت نمیخواد تجربه کنی از دید کسی که دوسش داره خیلی چیزها بدست میاره
فارسی
0
0
0
4
جن لوینسن
جن لوینسن@JanLevins0n·
@btbt_fighter ایجکتیو نمیتونی ببینی قضیه رو دارم میگم زن خود زن زن خالی چی به دست میاره از تولید مثل؟ هی میگی مرد هی میگی وظیفه فمنیسم جایگاه گوز شقیقه فلان
فارسی
2
0
0
22
 khanbaji 𝕏
 khanbaji 𝕏@btbt_fighter·
من باب بارداری باید بگم که بارداری سخته،دردناکه اما نفرت انگیز نیست ناراحت کنندست که درمورد این دوران هیچ حرفی زده نمیشه اونجوری که لایقشه بهش بها داده نمیشه اما شما توان زندگی بخشیدن دارید و یک بچه پرورش میدین و به دنیا میارید که خیلی اتفاق زیباییه چیزی که مردا ناتوانن در اون!
فارسی
17
1
43
5.2K
ms psychologist
ms psychologist@Mspsycho060·
@btbt_fighter من با بخشی از حرفتون موافقم ، الان دنیا مدرن شده و میتونن قبل ازدواج و بارداری حتی اگر مشاوره نمیگیرن از ai بپرسن و کلا تحقیق کنن،این یک انتخابه و به جای اینکه باردار شن و زندگی خودشون و بچه و همسرو سیاه کنن بچه دار نشن
فارسی
0
0
0
11