Serdar oglu

898 posts

Serdar oglu banner
Serdar oglu

Serdar oglu

@Serdaroglu42804

Bir çift göze seve seve can verilir. önceki hesabım kapandı bu yeni spam değilim. GT yapıyorum 1 VATAN 2 ATAM 3 ASLAN

Vösendorf, Österreich Beigetreten Kasım 2025
163 Folgt130 Follower
Serdar oglu
Serdar oglu@Serdaroglu42804·
@asayisberkemal0 Niye takip ediyonuz bunu. Haber sayfası yazmasa umrunda değil. Etkileşim orospusu
Türkçe
0
0
0
5
Asayiş Berkemal
Asayiş Berkemal@asayisberkemal0·
Kayseri’de bir polis memuru, ailesine “Sizleri seviyorum. Hakkınızı helal edin” notu bıraktıktan sonra boş arazide tabancayla yaşamına son verdi. (İHA)
Asayiş Berkemal tweet media
Türkçe
64
126
1.4K
443K
Serdar oglu
Serdar oglu@Serdaroglu42804·
@fdrl0034 İlk çözüm süreci anında da böyle konuşuyorsunuz hepinizin anasını sktk. Bu da elbet bitecek. Bunu yapanlar elbet gidecek ve yine başbaşa kalacağız. Kaçmak yok yine
Türkçe
0
0
1
61
FEDERAL
FEDERAL@fdrl0034·
Sevmek zorunda değilsiniz eşşek gibi saygı duyacak ve daha çok göreceksiniz:)
Türkçe
332
22
1.2K
48.4K
Serdar oglu
Serdar oglu@Serdaroglu42804·
@ozanmar Kaçan veya polise saldıran herkes önce hırlar bağırır kendini çevresini keser bu sayede belli eder kendini değil mi? Geri zekalı. Gel sokağa bakalım öyle mi? Sana saldıracak veya kaçacak adam illa belli mi eder. Burada tecrübe devreye girer de oturduk yerden bilmiş bilmiş konuş
Türkçe
0
0
1
78
Ozan M.
Ozan M.@ozanmar·
Bir polis arkadaş kelepçenin takılması için direniş olması gerekmediğini yazmış. Bu doğru değil. Kelepçe takılması CMK 93 ve PVSK 16'da düzenleniyor. PVSK 16 polisin direnişle karşılaşılması hâlinde zor kullanılabileceğine dair. Yani ortada bir direniş olması gerek. Aynı maddede+
Türkçe
28
3
56
11.4K
Kürşat
Kürşat@kursatkale2561·
@Asli3616 Özgür özelin karşısında polislere ana avrat kufreden emekli albay ile ilgili bir paylaşımını göremedik.. bombacı bedat efendidende göremedik.. chp li murat bakan kızar diye mi sea etmiyorsunuz
Türkçe
5
0
1
931
Asli36
Asli36@Asli3616·
Diyarbakır Lice’de görev yapan bir polis memuru, 120 km ötedeki Çınar’a, aradan 1,5 ay geçmeden bu kez 34. maddeyle Erzurum’a sürüldü. Yetmedi, bu sefer Diyarbakır’dan Erzurum’a sürdüler. Sadece Diyarbakır İl Emniyet Müdürü ile görüşmek istedi, "arkadaşlarım intihar ediyor, akabinde başka bir konu için görüşmek istiyorum" diye dert yandığı için silahı geçen hafta elinden alındı. Lice' de nargileci bir Başkomiser başka bir Polis memurunun raporunu sildirdi bu sürgün edilen Polis hak aradı, sesini yükseltti, maddi-manevi çökertildi. Bu ne perhiz, bu ne lahana turşusu pardon? Emniyeti oyuncağa çevirdiniz. Bir polis memuru, devletin en zor coğrafyalarında canını dişine takmış Terör bölgesinde görev yapıyor ve siz silahını elinden alıyorsunuz. Meslektaşlarının intihar ettiğini görüyor, çalışma koşullarını anlatmak ve hakkını aramak istiyor. Karşılığında peki silahının alınması, art arda sürgünler, taşınma masrafları, aile parçalanması, ekonomik yıkım 34. madde, hizmet gerekleri için vardır; personeli cezalandırma, yıldırma ve susturma aracı değildir. Somut delil olmadan, soruşturma tamamlanmadan, sadece "görüşmek istedi- hakkını aradı" diye peş peşe atama yapmak hukuka, vicdana ve adalete aykırıdır. Bu Polis memuru yalnız değildir. Polisler de insan. Stres altında, ağır şartlarda çalışıyorlar. Seslerini duyurmak istediklerinde "sürgün + silah alma" ile karşılaşıyorlarsa, sistemde ciddi bir sorun var demektir. Yetkililere sesleniyorum bu kararları gözden geçirin. Keyfi sürgünleri durdurun. Personelin dertlerini dinleyin, çözün. Hukuk devleti, en çok da devlet görevlileri için gereklidir. @DiyarbakirEmn @dbakirvalilik @mustafaciftcitr #Polis #Emniyet
Asli36@Asli3616

Bir Doktor olarak söylüyorum siz kimsiniz? Hain olmak için dağa çıkıp kurşun sıkmaya gerek yok. Sizi oraya çıkardıkları gibi almasını bilirler. Diyarbakır Lice de görevli bir Başkomiser hukuka aykırı girişimleri neticesinde, rahatsızlığı bulunan Polis memuruna rapor tanzim edilmesini engellemiş. Haksızlık karşısında susan dilsiz şeytandır" sözü, adaletsizlikler karşısında tepkisiz kalmanın kabul edilemez olduğunu, doğruyu savunma sorumluluğunu ve sessizliğin haksızlığa ortaklık anlamına geldiğini vurgulayan ahlaki bir ilkedir bu yüzden tüm şikayetçileri görevlerinden ALAMAZSINIZ. Lice İlçe Emniyet Müdürlüğü’nde görevli bir polis memurunun rahatsızlığı nedeniyle Lice Devlet Hastanesine gittiği, ancak aynı kurumda görevli bir Başkomiserin hukuka aykırı girişimleriyle polis memuruna rapor verilmesinin engellendiği, bu nedenle hastanede kendisine hiçbir işlem yapılmadığı ve rapor düzenlenmediği belirtilmiştir. Bunun üzerine ilgili Polis memuru Kocaköy Devlet Hastanesine gitmiş, burada muayene sonucu kendisine 3 günlük rapor verilmiştir. Memur, raporu E-Nabız sisteminden indirerek WhatsApp aracılığıyla görev yaptığı idari büroya bildirmiştir. Daha sonra E-Nabız sistemini kontrol ettiğinde, protokol numaralı ıslak imzalı raporun sistemden tamamen silindiği ve silme işleminin Başkomiserin bağlantılarıyla yaptırıldığı anlaşılmıştır. Bu ciddi olay üzerine araştırmada bulunan Kolluk - Der kurucusu @bombacimlym3 Lice’de görevli başkomiser ve diğer yetkililer tarafından agresif tavırla karşılanmış, fiziki müdahaleye maruz kalmış, hareket özgürlüğü keyfi olarak kısıtlanmış ve gözaltı tehdidiyle karşı karşıya bırakılmıştır. Orada bulunan Savcı olmasaydı, yasal olmayan bir işlem mi yapacaktınız? Bu eylemler; resmi belgenin değiştirilmesi/silinmesi (TCK md. 204, 205 vb.), Delil karartma, Görevi kötüye kullanma (TCK md. 257), Kişiyi hürriyetinden yoksun kılma (TCK md. 109), Görevli memurların kanuna aykırı fiilleri ve diğer ilgili suçları oluşturmaktadır. 1. Lice Devlet Hastanesi müracaat kayıtları ve güvenlik kamera görüntüleri, 2. Kocaköy Devlet Hastanesi tarafından düzenlenen 3 günlük raporun aslı ve E-Nabız çıktısı, 3. Raporun idari büroya WhatsApp ile bildirildiğine ilişkin yazışma ekran görüntüleri, 4. E-Nabız sistem log kayıtları (Sağlık Bakanlığı ve BTK’dan celbi), 5. Tanık beyanları, 6. Şüphelilerin HTS, baz ve iletişim kayıtları, 7. Her türlü yasal delil. Şüpheliler hakkında gerekli soruşturmanın ivedilikle başlatılarak kamu davası açılmasını, delillerin (özellikle E-Nabız sistem kayıtları, güvenlik kamerası görüntüleri, telsiz kayıtları, tanık beyanları vb.) ivedilikle toplanmasını ve korunmasını. Raporun silinmesi eyleminin fail ve yönteminin (kim tarafından, hangi yöntemle, ne zaman) tespit edilmesini, şikayetçinin ve tanıkların hukuki korunmasının (gerekirse gizlilik, koruma tedbirleri vb.) sağlanmasını, şüphelilerin cezalandırılmasını. Olayla ilgili Başkomiserin görevden alınması veya açığa alınması yönünde idari ve adli soruşturma başlatılmasını, ihbarı gerçekleştiren üçüncü kişinin olayı bildiren kişi açığa alınmamasını ve herhangi bir idari/cezai yaptırımla karşılaşmamasını, şikayetçilerin hukuki korunmasının sağlanmasını arz ve talep ederim. Ben Doktor olarak Meslektaşlarıma sesleniyorum siz 6 yıl biri işinizi engellesin diye mi okudunuz? Görevinizi neden kötüye kullanıyorsunuz? Babanızın oğlu dahi olsa yapmış olduğunuz eylem bir suç oluşturur! Benim Ailem Polis ve Asker benden böyle birşey isteseler öleceğimi bilsem asla yapmam. Hepiniz hesabını vereceksiniz. @DiyarbakirEmn #Polis #Emniyet #Diyarbakır

Türkçe
10
72
381
43.5K
🇹🇷NAGEHAN ÇAVUŞOĞLU 🇹🇷
HELAL OLSUN TÜRK’ÜN ŞANLI ÇOCUĞU…. Ahmet Şanlı‘nın tepkisinin ardından Türk Dil Kurumu paylaşımını kaldırdı. “Ben Türk oğlu Türküm.7 kuşaktır soyum belli. Hiçbir CHP Genel Başkan’ını atam olarak kabul etmiyorum.” @DrAhmetSANLI 👏👏👏👏
Türkçe
289
228
1.8K
105.8K
12adalet
12adalet@12adalet183966·
@ihsanyalcinTR İyi güzel de madem salacaksiniz niye yakalıyorsunuzki elimiz soğumasın diyemi?. Ayrıca polis gülse de biz toplum olarak ağlasak fena olmaz halimize.
Türkçe
2
0
13
6.7K
İhsan Yalçın
İhsan Yalçın@ihsanyalcinTR·
🔴ADANA’NIN EN AZILISIYDI… 🔴POLİSLERİ GÜLME KRİZİNE SOKTU Adana’da bir evden 500 bin TL’lik altın ve nakit para çaldı. Tam 83 ayrı hırsızlık kaydı bulunan ve Adana’nın en azılılarından olan kadın, Osmaniye’de akrabasının evindeki gardırobun içinde yakalandı. Gardırobun içindeki hali ve rahat tavırları operasyonu gerçekleştiren polisleri bile güldürdü. Karşısında ekipleri görünce ise, “Maşallah, ne oldu şimdi?” dedi. Bu arada bu görüntü Mart ayında kaydedildi; ama ben yeni gördüm.
Türkçe
55
45
770
761.3K
Said Huyut
Said Huyut@SaidHuyut·
Sorsan herkes bilir masumiyet karinesini. Ama belli ki toplum olarak ikna olmuş değiliz anlamlı bir ilke olduğuna. Çoğunluk, polisin yolda tuttuğu birinin otomatikmen suçlu olduğuna kanaat getiriyor. Hukuk, mahkeme, avukat filan hep vakit kaybı zaten, polis tuttuğunu atsın içeri.
Said Huyut@SaidHuyut

Görüntüde herhangi bir direnme ve kaçma şüphesi yok. Ama yorumların çoğunluğu kelepçeyi ve polisin kabadayı üslubunu savunuyor. Avukata karşı polisin yanında durmak, hukukun değil gücün üstünlüğüne inanmak. Güce biat etmeyi temel varoluş refleksi edinen bir savunma mekanizması.

Türkçe
12
1
21
2.9K
Serdar oglu
Serdar oglu@Serdaroglu42804·
@ubeyithan41 Ne okuması kardeşim bunlar parayla dip alanlar. Okuma da yok
Türkçe
1
0
2
520
Serdar oglu
Serdar oglu@Serdaroglu42804·
@SaidHuyut Kaçmayacağına eminsin yani 😀😀 asıl bu avukatları meslekten atacaksın. Parayla okul bitirip yapay zeka sayesinde tartışma yapmaya çalışan yalancı sürüsü
Türkçe
0
0
0
149
Said Huyut
Said Huyut@SaidHuyut·
CMK m. 93: Yakalanan veya tutuklanarak bir yerden diğer bir yere nakledilen kişilere, kaçacaklarına ya da kendisi veya başkalarının hayat ve beden bütünlükleri bakımından tehlike arz ettiğine ilişkin belirtilerin varlığı hâllerinde kelepçe takılabilir.
Türkçe
11
0
33
8.8K
Serdar oglu
Serdar oglu@Serdaroglu42804·
@SaidHuyut Alıştınız tabi nerde hırt var nerde o. E var savunmaya. Herkes tepki gösterince zorunuza gidiyor. Ne kadar sağlam yalancı olursan o kadar iyi av. olursun. Sen de iyi bir av. benziyorsun
Türkçe
0
0
1
78
Said Huyut
Said Huyut@SaidHuyut·
Tam da bundan bahsediyorum. Polis yakalamış mı, bitti kardeşim, suçludur kesin, ez kafasını geç. Mahkemeye ne lüzum var? Bunca hakime savcıya bilirkişiye kalem memuruna niye maaş veriyor ki zaten devlet? Koca koca adliye binaları niye var ki zaten? Hep israf, hep vakit kaybı.
Kürşad@Mustafakursad57

@SaidHuyut Avukat bey yorumlarda bir Allah’ın kulunun avukatı yada avukatları haklı bulmamasının sebebi üzerine biraz düşünün derim. Uyuştucududan gözaltına alınan yada suç üstü yapılan bir şahsa “insanlık onuru yada insan hakları” masalları işlemez. Ezeceksin bunların kafasını.

Türkçe
25
0
43
10.6K
Serdar oglu
Serdar oglu@Serdaroglu42804·
@e1inci Lan veriyorsun parayı oluyorsun avukat. Neyin havası bu? Ülkenin yarısı mühendis yarısı avukat. Bilginiz olmadığı her konuya da atlamayın. Aklı yok fikri var
Türkçe
1
0
54
1.6K
ersunbirinci
ersunbirinci@e1inci·
Polis memurlarının, ihbar üzerine olay yerine neden 14 saat sonra geldiklerini bugün anladım be kardeşim. Söylediklerimizi anlamıyorlarmış.
Türkçe
49
1
62
26.3K
Serdar oglu
Serdar oglu@Serdaroglu42804·
@kmustafaozturk Klasik cahil ve avukat. Bu 3 ü artık beraber kullanılmalı. Kardeşine önden kelepçe tak ve kovalamaca oyna bakalım kelepçesiz olmaktan ne kadar farklı. O yüzden eğitimlerde arkadan kelepçeleyin diye söylerler. Kime ne anlatıyorsam gerçi
Türkçe
0
0
2
38
Serdar oglu retweetet
bombacimlym5 Vedat KILIÇEL
Adam emniyet binasında nargile keyfi yaparak orayı kahvehaneye çevirir, terör bölgesinde silahsız ve yazlık kıyafetle nöbet noktalarını pejmürde pejmürde gezer ve bu milletin vergileriyle alınan hizmet aracını görev haricinde, sivil kıyafetle kullanarak kafede keyif yapar ama yine de en ufak bir şey olmaz... İnsanın aklına 'Hangi cemaatin müridi?' diye sorular geliyor... Sadece nurettin'in idareciliği bu kadar olur işte... Savcılar bunu görmez ve bu durumu dile getirdiğimiz için bizim hesaplarımızın kapatılması için işlem yaparlar... Böyle bir ülke haline geldi güzelim ülkemiz... @RTErdogan @tcbestepe @mustafaciftcitr @TC_icisleri @dbakirvalilik @DiyarbakirEmn
bombacimlym5 Vedat KILIÇEL tweet media
Türkçe
35
122
704
117.4K
Serdar oglu
Serdar oglu@Serdaroglu42804·
@denizakb33 Bunu avukat olarak tutanlara yazık 😀 tersi düzü neymiş hangi kanun anlatsana 😀
Türkçe
0
0
0
1K
Av. Deniz Akbıyık
Av. Deniz Akbıyık@denizakb33·
Ters kelepçe işkencedir. Tersi düzü de vardır. "Gel avukatlığını yap" diye üstten üstten bağıran memur bey hukuka aykırı iş yapıyor. Söz söyleyen kişinin yaptığının da avukatlıkla dahi alakası yok, vatandaşlık görevidir. Şüphelinin ne ile suçlandığının da önemi yok, belki suçlu bile çıkmayacak, belki sadece kendi uyuşturucu kullanıyor ne olduğu dahi belli değil zaten mukavemet yok, zorluk çıkarmıyor, yakalanmış ve gidiyor memurlarla. Hanımefendinin tek hatası sinmesi; aşağı inip avukatıyım diyip devam edecekti. "Her şeye de karışmayıncılar" kadını bastırmış tabi hemen, asıl biraz siz her şeye karışın, yanlış gördüğünüzde biraz ses çıkarın ki yarın size de yanlış yapıldığında ses çıkaracak birileri olsun.
THS Haber@thshaber

Kadıköy’de üzerinde uyuşturucu bulunduğu öne sürülen bir gence polis ters kelepçe takmak istedi. — Yan apartmandan avukat olduğunu söyleyen bir kadın ise olaya müdahale etmeye çalıştı. — Polis: "Avukatsanız gelin avukatlığını yapın, yoksa uzatmayın"

Türkçe
960
29
460
703.8K
Katılım Borsacı
Katılım Borsacı@borsayatirimky·
@rajon98361 @av_toprakerinc Niye öldürsün ki ? Sadece yapması gereken erkeğe maddi manevi tazminat ödemesi ve boşanmaları sonra ne yapmak istiyorsa onu yapar.
Türkçe
1
0
3
587
Av. Tprak Erinç 
Av. Tprak Erinç @av_toprakerinc·
Zina suç olmaktan çıktığından beri aldatılan eşlerin aldatılmayı ispatlaması işte bu kadar zor oldu. Bu adama, eşinin yanında ki Adana büyük şehir belediye müdürü bişey yapsa kim verecek hesabı? Kayda alamasa nafakaydı tazminattı bir ton da masraf cabası
Türkçe
692
416
10.5K
1.7M
Serdar oglu retweetet
Türk Polisi
Türk Polisi@hukukadaelet·
2026/44 Bunun adı tükenmişliktir. POLİS TÜKENDİ ARTIK. #PolisiDuyunSnRTE
Türk Polisi tweet media
Türkçe
10
129
507
30.3K
Serdar oglu
Serdar oglu@Serdaroglu42804·
@ogretmensitemiz Hatta polise ey zatı şahaneler. Sizin gibi muhteşem kişiler sesini bu kadar yükseltmese tabi siz bilirsiniz gibi şeyler de söylediğini duyduk hocam
Türkçe
0
0
0
3.9K
Öğretmen
Öğretmen@ogretmensitemiz·
Bugün TYT'de görevli bir öğretmenin başından geçen olay Bugünkü sınavda yanımda kimlik ve ehliyet olduğu için polis, "Bu şekilde giremezsiniz." dedi. Ben de tekrar arabaya kadar yürümek zorunda kalacağımı düşünerek istemsizce acı bir tebessüm ettim. Bunun üzerine polis, "Bana gülmeyin, başka yere bakın." dedi. Ben de, "Nasıl konuşuyorsunuz siz?" diye karşılık verdim. Bu sırada seslerimiz karşılıklı olarak yükseldi. O esnada orada bulunan kadın polis araya girerek, "Ben bir bayanım, bana bağıramazsınız." dedi. Oysa olayın içinde değildi, sadece kenardan izliyordu. Ben de, "Size bağıran yok, neden lafa karışıyorsunuz?" dedim. Bunun üzerine ikinci bir erkek polis beni zorla dışarı doğru itti. Halbuki sadece kapıda duruyordum; içeri girmeye çalışmıyordum. Ona da, "Bana dokunmayın, çekin ellerinizi!" dedim. Sonrasında ehliyetimi arabaya bırakıp içeri girebildim. Ancak yaşananlar gerçekten üzücüydü. İnsanlarla iletişim kurarken daha saygılı ve yapıcı davranılması gerektiğini düşünüyorum. 25 yıllık bir öğretmene, sanki suç işlemiş biriymiş gibi davranılması ve azarlar tarzda konuşulması kabul edilebilir bir tutum değildir.
Türkçe
395
96
1.4K
373.6K
Serdar oglu
Serdar oglu@Serdaroglu42804·
@mustafaciftcitr Benim altımda çalışan 70 kişi intihar edecek ve ben futbol konuşacağım... Gelişmiş bir ülke olsak muhalefeti bile istifa ederdi
Türkçe
0
0
0
57
Mustafa ÇİFTÇİ
Mustafa ÇİFTÇİ@mustafaciftcitr·
Bir yenilgiyle yol bitmez... Çünkü bu millet bilir ki; büyük zaferler, inançla, gayretle ve son ana kadar vazgeçmeyen yüreklerle kazanılır. Avustralya karşısında istediğimiz sonucu alamadık... Ama ne umudumuzu ne de bizim çocuklarımıza olan inancımızı kaybettik. Çünkü biz; umudunu kaybetmeyen, sonuna kadar mücadele eden ve her zorluğu birlik içinde aşmayı bilen bir milletiz. Şimdi önümüzde çok önemli bir mücadele var. Belki de bir Dünya Kupası hayalinin en kritik eşiği… Paraguay karşısında sahaya çıkacak bizim çocuklarımız yalnız değildir. Çünkü onların arkasında sadece stadyumlardaki binlerce taraftarımız değil; dualarıyla, sevgisiyle ve desteğiyle tek yürek olmuş büyük bir Türkiye var. Emniyet Genel Müdürlüğümüz, Jandarma Genel Komutanlığımız, Sahil Güvenlik Komutanlığımız, AFAD’ımız, Göç İdaremiz ve İçişleri Ailemizin her bir ferdi; çocuklarımızın hayallerine nasıl sahip çıkıyorsa, bugün de aynı inançla Milli Takımımızın yanında duruyor. Çünkü biz biliyoruz ki; bir çocuğun hayaline sahip çıkmak, Türkiye'nin yarınlarına sahip çıkmaktır. Haydi bizim çocuklar… Bu kez sahaya sadece bir maç için değil; bir milletin umudunu ve hayalini gerçekleştirmek için çıkıyorsunuz. Son düdüğe kadar mücadele edin. Gayret bizden, tevfik Allah'tandır. Rabbim ayağınıza taş değdirmesin, gücünüzü ve azminizi artırsın, her attığınız şut gol olsun. Ve unutmayın… Arkanızda sizinle sevinen, sizinle üzülen ve sizin için dua eden koskoca bir Türkiye var. Haydi #BizimÇocuklar… Tüm Türkiye Sizinle. @MilliTakimlar @EmniyetGM @jandarma @sahilguvkom @AFADBaskanlik @Gocidaresi @illeridaresi @TCNufus
Türkçe
640
1.2K
3.9K
230.2K
Serdar oglu retweetet
bombacimlym5 Vedat KILIÇEL
Kolluk kuvvetlerinin çığlığını duymayanlara, sesimizi bizzat yerinden, TBMM önünden haykırmak için geliyoruz... ​23 Haziran günü gerçekleştireceğimiz onurlu bir dava için düzenleyeceğimiz etkinliğimiz için Ankara Valiliği’ne yasal bildirim dilekçemizi kurumsal mail üzerinden resmi olarak ilettik... Bizler kanunların çizdiği sınırların dışına tek bir adım bile atmadan, hakkımızı meşru zeminde aramanın nasıl bir onur olduğunu, hayatına son veren vatan evlatlarının hakkı nasıl savunulurmuş herkese göstereceğiz... ​Niyetimizin hak davası olduğunu muhataplarımız da gayet iyi bilmektedir... Bizim derdimiz asla devletimizin karşısında durmak, kurumlarımızın itibarını zedelemek ya da kurum idarecilerimizi hedef göstermek değildir! Bizim tek derdimiz, bu vatanın gece gündüz demeden çalışan, uğradığı haksızlıklar, adaletsizlikler ve olması gereken değeri göremeyen öz evlatlarının uğradığı haksızlıklara son vermek için feryat edercesine ses vermekteir... ​Zerre kadar onuru, şerefi olan, hak yolunun neferi olmak isteyen herkesi 23 Haziran'da parmaklarını aşındırmaya, omuz omuza vererek Türkiye gündeminin birinci sırasına bu haklı çığlığı çivilemeye davet ediyoruz! ​Korkmadan, yılmadan, hukuk çerçevesinde hakkımızı sonuna kadar haykıracağız ve duyulmayan sesimizi kulakları patlatırcasına duyuracağız Allahın izniyle... Bu feryadı ya duyacaksınız ya duyacaksınız! 🚨🇹🇷 @turan3400 @Asli3616 @AsilTrk32 @SerkanYARAR44 @SancaktarSamet @specialist1998 @Turk_Askeri11 @bekciotagi
bombacimlym5 Vedat KILIÇEL tweet media
Türkçe
9
251
1.1K
31.1K