Starter
394 posts


Getirde çalışan bir arkadaşım var, aklıma kuryeliği soktu, acayip mantıklı geldi sizde çok şaşıracaksınız.
Akarı yok kokarı yok. Getir'de esnaf kurye olmak düşündüğümden çok daha basitmiş.
20.000 TL'ye işini görecek bir motor alırsın. Almak istemesen bile 10.000 TL'ye aylık kiralık motor bulabiliyorsun. Kask, yağmurluk, telefon tutucu derken toplam 25-30.000 TL'ye kurulu düzeni kuruyorsun.
Gelelim kazanç ve giderlere, beni cezbeden kısım tam burası. Günde 6-8 saat çalışan kurye günlük 2.000-2.500 TL bandında kazanıyor. Yoğun saatlerde daha da yukarı çıkıyor. Günde 12-15 saat çalışırsan aylık 120k'yı geçiyor.
Bir de şu var, sen patronsun. Sabah istersen erken başlarsın, öğleden sonra bitirirsin. Yoğun saatleri seçersin, 12-14 ve 19-21 arası çalışırsın, istediğin zaman dinlenirsin. Bayram günlerinde bu kazanç 2 katına bile çıkıyor.
Gider tarafına da bakalım. Yakıt aylık 4-5k, motor bakımı 500 TL civarı. Yemek için de kuryeler çok para harcamıyor patlayan paketler var, onlarla hallediyor çoğu. Yine de günlük 200 TL desen hiçbir şey.
Motora verdiğin para 1 haftada çıkar. Üstüne ikinci bir motor alıp başkasını çalıştırırsan pasif gelire bile dönüşür.
Beni çok cezbetti açıkçası, sizce kuryelik yapılır mı?

Türkçe


























