TR M@TRMral·2d@aseiswonder @nisasaidthat 11de sabahın köründe sapık gibi kadına yazmak normal mi? Çoğu kadın yatağından kalkmamış oluyor o saatte. Bir kadına bu saatte yazmak yatağına girmek gibi bir şeyÜbersetzen Türkçe8178469.5K51
aisha@aseiswonder·2d@nisasaidthat gayet normal bi saatte yazmis sorun neÜbersetzen Türkçe3012.3K385.8K24