شوایک

11.4K posts

شوایک banner
شوایک

شوایک

@TheGood_Soldier

رِ میرزا قشمشم، سیاست اِشپِتیکائهِ؛ صد تا تی جوری جوجه اَنه دان چیلیکایهِ؛ تو چی دانی چپ چی سِ و راست کویدانهِ راهِ؛ بِس ایپچی خُب آموخته بیبی اَن تی صلاحِ؛

Iran Beigetreten Haziran 2017
170 Folgt217 Follower
Angehefteter Tweet
شوایک
شوایک@TheGood_Soldier·
خوش گذشت. متشکرم و خداحافظ! #رومن_گاری
فارسی
0
0
3
248
شوایک retweetet
Dr Roya Dehghani
Dr Roya Dehghani@PeaceHappyJoy·
ترجمه پست حسین عبدالحسین (روشنفکر معروف عرب): یک قرن درگیری، ده‌ها هزار کشته، چهار دولت درمانده (لبنان، سوریه، عراق، ایران) و سه اقتصاد در حال فروپاشی. همه این‌ها برای آزادی فلسطین از رود تا دریا و برای ایجاد یک فلسطین مستقل. تاریخ تشکیل فلسطین معلوم نیست و این درگیری پایانی ندارد. فلسطین یک هدف نیست، یک فرقه مرگ است. حتی اگر یک فلسطین ایجاد شود، در کل تاریخ فلسطینیان هیچ شاهدی وجود ندارد که نشان دهد فلسطینیان بتوانند قادر به اداره یک کلوپ پیشاهنگی باشند چه برسد به اداره یک کشور. فلسطین یک آشفتگی دیگر خواهد بود، مثل لبنان، سوریه، عراق، غزه. دیگر بس است! اعراب و ایرانیان برای شیوه زندگی درمانده‌ای به نام فلسطین بهای سنگینی پرداخته‌اند. به عنوان یک عرب می‌گویم که ما باید هر چه زودتر ببازیم و تسلیم شویم. ملت‌های موفق ملت‌هایی هستند که می‌دانند چه زمانی ببازند و چه زمانی ببرند. ژاپن نزدیکترین متحد آمریکایی شد که دو بمب اتمی بر سرش ریخته بود. ژاپن تا همین امروز میزبان پایگاههای نظامی آمریکاست (آیا این اسمش اشغال است؟). آلمان و ایتالیا و کره جنوبی نیز به همچنین. مردم خودشان را به آب و آتش می‌زنند که بروند در این کشورها زندگی کنند، کشورهایی که باختند، تسلیم شدند، شکست را پذیرفتند، و بهترین دوستِ دشمنان قبلی‌شان شدند. دیگر بس است! حماس باید تسلیم شود، تشکیلات خودگردان فلسطینی باید منحل شود و همه رهبرانش بازنشسته شوند. باید به اردوغان گفته شود که ۳۰ سال ماندن در قدرت مغزش را معیوب و او را دیوانه کرده. این حس تزلزل و ناامنی قطر که مدام می‌خواهد توجهات را به خودش جلب کند و باعث ترویج مرگ و نابودی شده باید به پایان برسد. روحانیون ایران باید به مساجد بازگردند و فقط به شغل پیش‌نمازی مومنین بپردازند، و به ایرانیانی که می‌دانند چگونه از عهده اداره دولت بربیایند اجازه دهند اداره امور را به دست بگیرند و... فلسطینی‌ها در بهترین حالت باید به تشکیل شوراهای محلی خودگردان رضایت دهند بهره ببرند از اقتصاد عالی و زیرساخت‌های خوبی که اسرائیل در اختیارشان قرار می‌دهد. *غزه فقط ۴۰ روز است که برق ندارد،*،اما *بغداد ثروتمند تمام تابستان داغ را بدون برق سر کرد!!.* و لبنان فقیر در بهترین حالت فقط توانست ۱۳ درصد از برق خود را تولید کند!، تازه آن هم به لطف هدایای نفتی عراقی‌ها. دیگر بس است! فلسطین‌بازی بس است!!. بومی‌بازی بس است! توهم استعمار بس است!!!.. از این به بعد زندگی کنید و بگذارید ملتها و مردم زندگی کنند.!!!
Dr Roya Dehghani tweet media
فارسی
29
185
970
13.9K
شوایک
شوایک@TheGood_Soldier·
@DailyNagging سلام آقای مشیری! و من الله التوفیق
شوایک tweet media
فارسی
0
0
1
27
رضا مشیری - Reza Moshiry
تیمی که از نیوزلند دو گل میخورد، در مقابل مصر بزدلانه بازی می‌کند و حداقل مالکیت توپ را در هر بازی دارد باید حذف شود. به در و دیوار نزنید مگر میشود با یک مربی مبتدی در یک نورنمنت بزرگ نتیجه گرفت؟ مگر فوتبال شوخی است که با یک تیم پیر و بی انگیزه نتیجه خوب بگیریم؟
فارسی
42
10
217
6.9K
شوایک
شوایک@TheGood_Soldier·
از حذف #تیم_ملی ناراحتم! اما کسخلهایی که میگفتند الجزایر انتقام جام جهانی ۸۲ را از اتریش میگیرد باز هم نشان دادند که قدر بز روابط بین الملل را نمیفهمند. دنیا در گذشته زندگی نمی‌کند یابوها! بخاطر همین هم هیچ ویتنامی مرگ بر آمریکا نمیگوید. برعکس شریک تجاری میشود و درآمد کسب می کند.
فارسی
0
0
1
24
شوایک
شوایک@TheGood_Soldier·
@Taghavi1972 محمد تقوی! نه توی فوتبال گهی شدی نه توی سیاست! گاهی هم ساکت باش!
فارسی
0
0
4
90
Mohammad Taghavi
Mohammad Taghavi@Taghavi1972·
خون ریخته شده جوانان ایرانی در دی ماه دامان تیم جمهوری اسلامی را گرفت تا این تیم حکومتی نتواند از مرحله گروهی عبور کند. بازیکنانی که برای حضور در جام جهانی تمامی معیارهای اخلاقی را زیر پا گذاشتند #جام_جهانی
فارسی
768
355
4.5K
79.4K
شوایک
شوایک@TheGood_Soldier·
روز ۱۷: همه نتایج علیه ایران انگلیس به سختی از کانال پاناما رد شد تیم کی‌روش زور نداشت کنگو درنده تر از هر وقتی ازبکها رو زد کلمبیا شایسته صدرنشینی بود اردن هم عکس هاشو گرفت و رفت الجزایر و اتریش هم دست در دست هم دادند به مهر امشب (اولین بازی دور حذفی) آفریقای جنوبی 🇿🇦 کانادا 🇨🇦
شوایک@TheGood_Soldier

روز ۱۶ فرانسه حقیقتا وحشتناکه عراق بدتر از هر وقتی کیپ‌ورد شگفتی واقعی جام بود اروگوئه بازنده بزرگ بلژیک تلافی همه چی رو یکجا درآورد و ایران چشم انتظار آینده فردا کرواسی 🇭🇷 غنا 🇬🇭 پاناما 🇵🇦 انگلیس 🏴󠁧󠁢󠁥󠁮󠁧󠁿 کلمبیا 🇨🇴 پرتغال 🇵🇹 کنگو 🇨🇩 ازبکستان 🇺🇿 اردن 🇯🇴 آرژانتین 🇦🇷 الجزایر 🇩🇿 اتریش 🇦🇹

فارسی
0
0
0
72
شوایک
شوایک@TheGood_Soldier·
@saeid_majiqu سقف توانایی های امیر قلعه‌نویی معلومه! ایشون تو سقف خودش بازی کرد، به هیچ تیمی هم نباخت! از فدراسیون باید پرسید که چرا همچین کسی رو سرمربی کرده اند؟
فارسی
0
0
2
40
Majiqu 🫆
Majiqu 🫆@saeid_majiqu·
مشکل فقط و فقط اون تفکر هیبرید اینفورمیشنی هست که پلن bبرای هیچ کدوم از بازی ها نداشت وقتی با یه تفکر مقابل نیوزیلند و بلژیک بازی میکنی و میدونستی که باید بازی رو ببری مقابل مصرم با همون تفکر بازی میکنی یعنی مقصری 2تورنمنت رو سوزوندن جام ملت ها و جام جهانی بدون هیچ دستاوردی
Majiqu 🫆 tweet media
فارسی
4
2
43
1.5K
جیزل
جیزل@thegeeeeeeee·
برای پسر ۱۸ ساله که المان زندگی میکنه باید سوغاتی چی برد ؟جز خوراکی
فارسی
31
0
47
4.4K
شوایک
شوایک@TheGood_Soldier·
@gilak97 @one_mazyar وا بدن خواخوار لاف در غربت و من دانم، تو تره حالی چی گم؟
فارسی
1
0
1
9
گیلک
گیلک@gilak97·
@one_mazyar کاش اسم میبردی این حس فضولی ما گل نکنه
فارسی
2
0
3
480
ماه ایزدیار
ماه ایزدیار@one_mazyar·
یه پسره اینجا هست (اسم نمیبرم) که با نصف دخترای رشتیِ توییتر بیرون رفته. یه زمانی دور و بر دوست دختر منم میپلکید. عجیب اینه که با وجود این حجم از هول بودن هنوز سینگله.
فارسی
38
0
197
10.1K
شوایک
شوایک@TheGood_Soldier·
@sumatriptan50 ای کاش اون خانم حرمت می‌گذاشت و با سگش نمی‌رفت دیگه روی این توافق داریم که هر چیز جایی و هر نکته مکانی دارد!
فارسی
0
0
0
16
سوماتریپتان پنجاهم
روز عاشورا، خانمه با سگش رفته بود تو حیاط بقعه یه روستا، واسه عزاداری. مهم‌ترین نکته‌ش اینه یه نفرم بهش تذکر نداد. (خانمه غریبه بود) چه ندیده‌هایی داره برامون آنلاک می‌شه اسماعیل!
فارسی
2
0
32
356
شوایک
شوایک@TheGood_Soldier·
@sogol6553 @begobahi نمی دونم چرا یاد این شعر افتادم من دینِ خویش را به کتابی نیافتم ترسم مرا به عُهده نگیرد پیمبری... ‌ #حسین_جنتی
فارسی
1
0
1
9
نهال
نهال@begobahi·
با یکی تو دیتینگ اپ آشنا شدم که از من ۱۴سال بزرگتر بود و سنش رو الکی گفته بود تو اولین و آخرین دیت کلی از خودش و کارخونه و ثروتی که داشت ✌🏼تعریف کرد و پز داد تهشم بهم گفت من میتونم یه اعترافی بکنم ؟ راستش من خیلی ممه دوست دارم هنوز یادش میوفتم عنم میگیره پیر سگ
nemidunam@nazikhappy

واقعا زشته توی این دیتینگ اپ‌ها عضو شد؟ شوهر از کجا پیدا کنم؟

فارسی
1
0
12
513
شوایک
شوایک@TheGood_Soldier·
@sogol6553 @begobahi اون موقع ها که مسلمانی عیب نبود میگفتند خدا از دو چیز/کس بدش میاد: اول کسی که تا حلقوم می لونبونه دوم پیر شهوت ران
فارسی
1
0
1
10
تمشک
تمشک@sogol6553·
@begobahi من کلا خیلی خیلی چندشم میشه یه مرد سن بالا از علایق جنسیش بگه
فارسی
1
0
2
41
شوایک
شوایک@TheGood_Soldier·
دارو و مابقی جزئیات! پول تهیه شده شاید به زور همین ۱۰ جلسه را کفاف دهد، در حالی که دکتر می گوید، بهبودی کامل با حداقل ۱۵ الی ۲۰ جلسه دیالیز! لعنت به بی پولی! لعنت به بی کسی! برای خانم @CancerGirl2026 هم آرزوی سلامتی دارم.
فارسی
0
0
0
12
شوایک
شوایک@TheGood_Soldier·
تعطیلی مطلق قرار گرفت. دوباره ۱۰ جلسه دیالیز! این بار هم فقط پول ۷ جلسه جور شد! هر بار همین سیکل تکرار شد! هر بار از ۱۰ جلسه فقط پول دو سه جلسه، آنهم با بدبختی جور شد! تا اینکه یکی از کلیه ها کامل از دست رفت و دیگری فقط ۱۵٪ کار می کند. این بار هم ۱۰ جلسه فوری با خون و آزمایش و ۳/
فارسی
1
0
0
23
شوایک
شوایک@TheGood_Soldier·
از نام شیمی درمانی هم متنفرم! دوست نازنینی پس از ۱۲ جلسه و گذشت یکسال مجددا لازم شد ۹ جلسه شیمی درمانی شود. دکتر تشخیص داد ۶ جلسه تکمیلی دیگر هم لازم است. دکتر دو جلسه آخر که سنگین بود را توامان انجام داد و به کلیه ها آسیب زد. آن نازنین نیازمند ۲۰ جلسه دیالیز شد ۱/
شرقی خیلی غمگین@CancerGirl2026

شیمی درمانی تمام شد. ۸ جلسه شیمی درمانی تماااااااااااام🥳🥳🥳

فارسی
1
0
0
63
شوایک
شوایک@TheGood_Soldier·
@TheGirlYouLeftB همون حجم رو دیده که مغزش از کارافتاده دیگه :)))
فارسی
0
0
0
49
شوایک
شوایک@TheGood_Soldier·
@saeed_karimi_ir خدا رو شکر که هنوز چنین آدم هایی هستند آدم به زندگی امیدوار میشه
فارسی
0
0
0
508
🔮سعید خان(صبح فردا)
از سال ۷۳ تا ۸۵ یه همسایه‌ داشتیم که بنّا بود. چهارتا دختر زیبا داشت. البته یک پسر هم داشت که از همه بزرگتر بود. خیلی فقیرتر از ما بودند. به طوری که سال‌ها طول کشید تا خونه‌شون رو تکمیل کنن.(در حالی که در این خونه‌ی نیمه‌کاره زندگی می‌کردن) فقر در البسه و چهره‌ی فرزندانِ این همسایه پیدا بود ولی آدم‌های باوقار و با عزت نفسی بودن. اعتراف می‌کنم که ما پسرهای محله که در سنِ شکار بودیم، نتونستیم هیچ آماری از دختراشون بدست بیاریم. اذان مغرب که میشد، پدر به همراه دخترها و پسرش می‌رفتن مسجد محل... پسر که بزرگتر شد،خودش خواهراشو می‌برد مسجد. چادرِ مشکی خواهرها اینقدر کهنه و آفتاب‌سوخته شده بودن که کاملا رنگشون روشن شده بود...مثل چادر‌ کهنه‌ای که روی وسایل می‌کشن! عمویم بنا بود و از پاکدستی و حلال خوری این همسایه‌مون خبلی می‌گفت. هیچ‌ حاشیه‌ای از این خانواده ندیدم و حس خوبی بهشون داشتم. از اون محل رفتیم و من بصورت قراردادی در یک شرکت نیمه دولتی استخدام شدم. ۱۵ سال بعد دیدم که احمد(پسر اون همسایه‌مون) درب ورودی امور مالی شرکت ایستاده. خیلی خوشحال شدم که دیدمش...گفتم اینجا چیکار میکنی؟ متوجه شدم در یکی از شعب شرکت ما شاغل هستش. پرسید که مسئول درآمدیِ شرکت کیه؟ اون موقع من بصورت موقت در حسابداری کار می‌کردم و بهش گفتم چیکارش داری؟ گفت باید به خودش بگم...هر چقدر اصرار کردم نگفت. آخرش گفتم:"بابا من خودم امور درآمدی رو انجام میدم" گفت:"میخوام ۵۰ هزار تومن به درآمدی شرکت واریز کنم" گفتم چرا؟...گفت دلم میخواد! گفتم نمیشه..من باید علت واریز رو توی سیستم بنویسم و اِلا برام دردسر میشه. خلاصه بعد از کلی کلنجار رفتن گفت:«امروز صبح که اومدم دفتر مرکزی شرکت، دیدم که مراسم عزاداری محرم هست و حلیم دادند لذا در مراسم شرکت کردم و حلیم رو خوردم...اما بعد از مراسم از برگزار کننده‌ی روضه پرسیدم این مراسم واسه کارکنان دفتر مرکزی شرکت بود یا شعب رو هم شامل میشد؟...ایشون گفتن که برای بچه‌های دفتر مرکزی بوده...لذا اومدم پول حلیم رو واریز کنم که مشکل شرعی نداشته باشه» گفتم برو بابااا لازم نیست واریز کنی... گفت:"شما اختیار بخشش رو ندارید...شماره حساب رو بدید" گفتم خودم واریز مکنم که قبول نکرد و مبلغ رو واریز کرد.
فارسی
100
42
1.2K
84.6K
Ramin Ariani
Ramin Ariani@RaminAriani·
رونالدو رو عمه منم میشناسه، این زیبای خفته رو بشناسی فوتبالی هستی
Ramin Ariani tweet media
فارسی
250
1
293
49.6K
شوایک
شوایک@TheGood_Soldier·
روز ۱۶ فرانسه حقیقتا وحشتناکه عراق بدتر از هر وقتی کیپ‌ورد شگفتی واقعی جام بود اروگوئه بازنده بزرگ بلژیک تلافی همه چی رو یکجا درآورد و ایران چشم انتظار آینده فردا کرواسی 🇭🇷 غنا 🇬🇭 پاناما 🇵🇦 انگلیس 🏴󠁧󠁢󠁥󠁮󠁧󠁿 کلمبیا 🇨🇴 پرتغال 🇵🇹 کنگو 🇨🇩 ازبکستان 🇺🇿 اردن 🇯🇴 آرژانتین 🇦🇷 الجزایر 🇩🇿 اتریش 🇦🇹
شوایک@TheGood_Soldier

روز ۱۵ آلمان چکی شد فیل‌ها هم برد ساده ای کسب کردند استرالیا و پاراگوئه از مساوی راضی بودند ترکها دیر از خواب پاشدند هلند هم همون همیشگی ژاپن اولین آسیایی صعود کرده نروژ 🇳🇴 فرانسه 🇫🇷 سنگال 🇸🇳 عراق 🇮🇶 اروگوئه 🇺🇾 اسپانیا 🇪🇦 کیپ ورد 🇨🇻 عربستان 🇸🇦 نیوزلند 🇳🇿 بلژیک 🇧🇪 مصر 🇪🇬 ایران 🇮🇷

فارسی
0
0
0
139
شوایک
شوایک@TheGood_Soldier·
روز ۱۵ آلمان چکی شد فیل‌ها هم برد ساده ای کسب کردند استرالیا و پاراگوئه از مساوی راضی بودند ترکها دیر از خواب پاشدند هلند هم همون همیشگی ژاپن اولین آسیایی صعود کرده نروژ 🇳🇴 فرانسه 🇫🇷 سنگال 🇸🇳 عراق 🇮🇶 اروگوئه 🇺🇾 اسپانیا 🇪🇦 کیپ ورد 🇨🇻 عربستان 🇸🇦 نیوزلند 🇳🇿 بلژیک 🇧🇪 مصر 🇪🇬 ایران 🇮🇷
شوایک@TheGood_Soldier

روز ۱۴ سوئیس نفس میزبان رو گرفت. بوسنی نصف راه صعود رو رفت. فرصت سوزی عجیب کره. مکزیک بی تعارف بود. دیوار بلند برزیل برای اسکاتلند مراکش نشون داد که برنامه داره اکوادور 🇪🇨 آلمان 🇩🇪 کوراسائو 🇨🇼 ساحل عاج 🇨🇮 تونس 🇹🇳 هلند 🇳🇱 ژاپن 🇯🇵 سوئد 🇸🇪 پاراگوئه 🇵🇾 استرالیا 🇦🇺 ترکیه 🇹🇷 آمریکا 🇺🇸

فارسی
0
0
0
185