سردرگم
5.2K posts

سردرگم
@WeirdA02
نمیدونم دارم چیکار میکنم ، اهمیت ندید بهم.

آقا یکی به من توضیح بده، قانون آفساید عوض شده؟ شماره ۲ مصر افساید رو پر کرده! تصویر VAR اصلا به بازیکن شماره ۲ کار نداره!😳

دوستان ساکن اروپا که کولر ندارید ما الان دقیقا چکار براتون میتونیم انجام بدیم؟ بگید که تو این مورد هم بدهکارتون نباشیم

گرمای فرانسه انقدر شدید و بیمارستانها انقدر شلوغ شده که مصرف و فروش الکل در پاریس به جز در رستورانها در حالت نشسته ممنوع شد، با این استدلال که کادر درمان وقت نداره به موارد ناشی از الکل رسیدگی کنه

من از اون خانومه که گفته بود ۲۲ درجه اروپا از ۲۲ درجه ایران گرم تره به خاطر اینکه بهش خندیدم معذرت میخوام، دارم شرشر عرق میکنم تو ۳۴ درجه و نمیشه نفس کشید.



بنظرم این آبجو مارکتینگ هوشمندانه ای داره! روش فارسی نوشته نشده. ظاهر و فونتش خیلی شبیه به آبجو های خارجی و الکل دار هست. اون گوشه نوشته 12fl.oz که معمولا آبجو ها ۱۲ درصد الکل دارند و آدمو به اشتباه میندازه که الکل داره. یه چیز کم اهمیت هم اینکه نوشته شده Made in IRI نه Iran













