♥️

184 posts

♥️ banner
♥️

♥️

@_MAN0ZA

ASC ♥️ Madridista 🤍

Egypt Beigetreten Ağustos 2022
144 Folgt166 Follower
Angehefteter Tweet
♥️
♥️@_MAN0ZA·
شيرين و هي بتقول "عشرة بلدي بتبقى نسيانها عالبال مش سهل" تخليك تبكي وانت عمرك ما عديت حدود مصر
العربية
0
3
51
1.8K
♥️
♥️@_MAN0ZA·
@m4fahem يا مزة مكنش العشم
العربية
1
0
0
12
renii
renii@m4fahem·
@_MAN0ZA ع اساس انها اول مره يمزه
العربية
1
0
1
68
♥️
♥️@_MAN0ZA·
بعد ما نزلت تويتة و التويتة ڨيرلت
renii@m4fahem

@_MAN0ZA مين معلش ؟!

العربية
1
0
1
116
renii
renii@m4fahem·
renii tweet media
ZXX
7
534
3.1K
55.9K
♥️
♥️@_MAN0ZA·
@m4fahem فكراني يا مشهورة😭
العربية
1
0
1
165
♥️
♥️@_MAN0ZA·
و كيرو اخو رينيي @m4fahem
العربية
1
0
2
28
♥️
♥️@_MAN0ZA·
يارب وفق سيف اخويا في امتحانات الثانوية العامة
العربية
1
0
2
42
♥️
♥️@_MAN0ZA·
@m4fahem بمووووت أكيد مش انتي😭😂😂
العربية
0
0
0
26
♥️
♥️@_MAN0ZA·
بعيدا ان فعلا الرهاب الاجتماعي ده مرض وانا متأكدة من ده بس في ناس بقت تستعمل المصطلح ده عشان تخلي غيرها تعملها مشاويرها و شغلها و الاغلبية بتكون بنات اصل انا عندي رهاب اجتماعي كلمي انتي الدليفري اصل عندي رهاب اجتماعي صوريلي انتي الورق
العربية
0
0
2
350
♥️
♥️@_MAN0ZA·
صباح مليء بجلد الذات
العربية
0
0
2
35
♥️
♥️@_MAN0ZA·
عمو صاحب التاكسي مشغل " كنت اول كل حاجة بتجرا ليا " بفكر اقطع شراييني في نص الطريق دلوقتي
العربية
0
0
1
53
♥️
♥️@_MAN0ZA·
عمرك جربت تحوش النوم عشان تنام و انت مسافر في الطريق
العربية
0
0
3
55
♥️
♥️@_MAN0ZA·
الغرفة لا تسع اجنحتي من الفرحة لما ده شعور semi senior اومال شعور senior ايه
العربية
0
0
4
200
♥️
♥️@_MAN0ZA·
ليه ممكن انسان يضايق حد بكلمة ليه بجد يعني ده بيكون عقد و نقص و لا مرض نفسي ولا ايه بالظبط
العربية
0
0
1
49
♥️
♥️@_MAN0ZA·
@Nouraamostafa94 ربنا يوفقك يا نيرو وتكوني سمعتيها كلها صح😭🩷
العربية
1
0
1
28
♥️
♥️@_MAN0ZA·
أسوأ حاجة في الدنيا الغربة بابا كان في العمليات و مقالوليش وداخل عمليات تاني بعد 3 أيام انا في اسوأ حالاتي النفسية قسما بالله
العربية
0
0
4
116
Yyousef
Yyousef@YousefDesouky11·
@_MAN0ZA التيك توك my fav بجد بحس انه هو احنا الكومنتات كلها بحس انهم صحابي عادي وكلنا فاهمين بعض و بنهزر مع بعض وبتاع مش كله حلو طبعا بس بحسه community تحفه بجد للي في سني
العربية
2
0
2
32
♥️
♥️@_MAN0ZA·
يجماعة هو أنا بس اللي بحس ان انستجرام ده للطبقة المخملية بتوع اشتريت ماية قالي3000 قولتله نو واي ب2500 في كل حتة وفيسبوك كله البقاء لله وكيلو الطماطم بكام وريحة جدتي اللي اول مرة تمسك عدة لمس وتويتر كله دكاترة ومهندسين وجيم وعواطلية طبعا لينكد ان تحقيق ذات و طموحات اكبر مني ومنك
العربية
2
0
6
272
♥️
♥️@_MAN0ZA·
@m4fahem والله تويتر من غيرك وحش يغالية
العربية
1
0
0
40
♥️
♥️@_MAN0ZA·
@YousefDesouky11 بعد الكومنت ده الاكونت بتاعك ظهرلي في الفور يو على تيك توك🙆🏻‍♀️
العربية
1
0
1
24