adamcan

8.2K posts

adamcan banner
adamcan

adamcan

@addamcan

Beigetreten Temmuz 2024
470 Folgt394 Follower
adamcan
adamcan@addamcan·
@JrKripto Para bu günlerde kazanılır
Türkçe
1
0
2
66
adamcan retweetet
JrKripto
JrKripto@JrKripto·
Bitcoin’i çökertiyorlar. 60.000$ altında nereden alırsan al yatırımcısını mutlu edecek yerlerseyiz. Bitcoin 58.000$ düştü burasıda fırsattır 50k’da fırsattır 45k’da fırsattır. Tarihe not olsun.
Türkçe
53
11
138
22.4K
adamcan retweetet
Majör Kripto
Majör Kripto@MajorKripto·
Haftalık kapanış 62.300$ Aylık kapanış 59.200$ Olması gerekli. Tadımız kaçmasın..
Türkçe
3
4
36
2.6K
adamcan
adamcan@addamcan·
@KriptoPidgin Ne olunca neleri etkiliyorun cevabı olmuş takibe devam 🔛
Türkçe
0
0
0
12
adamcan retweetet
Pidgin
Pidgin@KriptoPidgin·
Altını savaş düşürüyor sanıyorsanız, piyasalar size pahalı bir ders veriyor. Ateşkes geldi. Füzeler sustu. Petrol geriledi. Ama altın? Çakılmaya devam etti. Ocakta ons altın 5.595 doları gördü. Bugün 4.000 doların altına indi. Yaklaşık %30'luk bir erime. Şimdi kendinize şu soruyu sorun: Eğer savaş altını düşürüyorsa... Savaş bittiğinde neden daha da düştü? Çünkü piyasaların konuştuğu hikâye ile paranın takip ettiği hikâye aynı değil. Herkes ekranlarda savaşı izlerken... Trilyonlarca dolar çok daha sessiz bir şeyi izliyordu: Faizi. Fed geçen hafta tek bir mesaj verdi: "Enflasyon hâlâ ölmedi." Piyasa birkaç ay önce faiz indirimi bekliyordu. Şimdi ise faiz artışı ihtimali fiyatlıyor. Ve altın için bundan daha kötü bir haber yok. Çünkü altın sana hiçbir şey ödemez. Faiz yok. Kupon yok. Temettü yok. Sadece durur. Karşında ise yıllık faiz veren dolar ve tahvil var. Paranın matematiği duygulardan güçlüdür. İnsanlar korkularıyla altın alır. Ama faiz yükseldiğinde hesap makinesi kazanır. Üstelik ikinci darbe de geldi. Dolar endeksi son 13 ayın zirvesinde. Dolar güçlenince altın dünyanın geri kalanı için daha pahalı hale geliyor. Talep düşüyor. Fiyat baskılanıyor. Yani altının sırtında şu an iki dev oturuyor: ⬆️ Yüksek faiz ⬆️ Güçlü dolar Savaş ise sadece manşetlerde gürültü çıkarıyor. Ama işin en ilginç kısmı burada başlıyor. Çünkü kısa vadede altını ezen şeyler... Uzun vadede onu uçurabilecek şeylerin aynası olabilir. Merkez bankaları yıllardır sessizce altın topluyor. Rezervlerini çeşitlendiriyor. Dolara bağımlılığı azaltıyor. Yani bugün ekranlarda gördüğünüz düşüş... Belki de 5 yıl sonra dönüp bakıldığında sadece büyük resmin küçük bir düzeltmesi olacak. Piyasaların acımasız bir kuralı vardır: Haberler fiyatları hareket ettirmez. Beklentiler hareket ettirir. Bugün altını düşüren savaş değil. Faiz beklentisi. Yarın altını yükseltecek olan da belki savaş olmayacak. Güven krizi olacak. Bu yüzden bir dahaki sefer "ALTIN ÇAKILDI!" manşetini gördüğünüzde paniğe kapılmayın. Önce şu soruyu sorun: Piyasa gerçekten neyi fiyatlıyor? Çünkü servet, haberleri takip edenlerde değil... Hikâyenin arkasındaki görünmez sebebi görenlerde birikir. 🔥📈💰 #Altın #Borsa #Yatırım #Ekonomi #Fed #Dolar #Finans #Para #XAUUSD #Piyasalar
Türkçe
0
2
24
2.1K
adamcan retweetet
JrKripto
JrKripto@JrKripto·
Bitcoin size nereye kadar düşecek? Abartmadan yazın sizin düşüncelerinizi merak ediyorum. Şu an Canlı yayındayım bu gece çok uzun olacak bakalım kimler doğru tahmin edecek. En çok yaklaşana büyük hediye vereceğim.
Türkçe
122
23
191
35.7K
adamcan retweetet
JrKripto
JrKripto@JrKripto·
Bu gece çok uzun olacak… Bitcoin’de film az sonra kopabilir kapıyı tel tutuyor. Piyasa buradan yıkılırsa ben duymadım görmedim söylemedin olmasın!! Hepsini anlatıyorum! Şu an canlı yayındayım! Büyük oyunu anlatıyorum!!!
Türkçe
52
26
195
38K
adamcan retweetet
JrKripto
JrKripto@JrKripto·
Bitcoin’de tarihi bir düşüş mü geliyor!? Wall Street kulislerinde baya korkutucu dedikodular dönüyor! Bırakın 50.000$’ları 20.000$ filan diyorlar bu bişi değil hatta küresel bir çöküşten bahsediyorlar! daha büyük bisi var! Boynumun borcu hepsini size anlatacağım! BAŞLADIKKKKK!
JrKripto.com@JrKripto_com

🚨YouTube ‘de CANLI YAYIN Başladı! Kripto Dahil Tüm Piyasalar Çöküyor! Bitcoin Altcoin Altın Gümüş ve Hisselerde Sert Düşüş! Neler Oluyor? Açıklıyorum!!! Canlı Yayın Linki👇👇👇 youtu.be/xjlKCpeUgQE

Türkçe
56
23
151
43.5K
adamcan retweetet
JrKripto
JrKripto@JrKripto·
Tüm piyasalar el ele tutuşup düşüyorlar. Altın’dan Bitcoin’e, Bitcoin’den ABD hisselerine alayında deprem var. Bugün uzun bir gece olacak. Ne olacaksa bugün yaşanıp bitecek hava var. Acil canlı yayın isteyen kimler varsa kendisini göstersin akşam 21:00’e planlayalım ona göre.
Türkçe
76
39
379
37.3K
Majör Kripto
Majör Kripto@MajorKripto·
Kriz Bitti.. Faturası Kaldı.. Hürmüz Açıldı. Ama Bir Sorun Var. Enflasyon beklentileri yeniden yükseliyor. Piyasa FED'de bu soruya cevap arıyor.. Bu yıl faiz arttırımı mı? Faiz indirimi mi?
Türkçe
6
5
52
5.2K
adamcan
adamcan@addamcan·
@JrKripto Hedefler 🎯 harika yol belli hedef belli sabırla inançla devam 🔛
Türkçe
1
0
2
73
adamcan retweetet
JrKripto
JrKripto@JrKripto·
Yılın yarısını tamamladık. Yıl sonuna kadar piyasalardan beklentilerim şu şekildedir; Bitcoin 126.000$ - 147.000$ Ethereum 4900$ - 6500$ Solana 250$ - 350$ BIST 14.000 - 15.000 SP500 7500 - 8000 NASDAQ 30.000 - 32.000 ALTIN 3900$ - 4500$ GÜMÜŞ 55$ - 60$ DOLAR/TL 50-55TL
Türkçe
120
54
331
56.5K
adamcan
adamcan@addamcan·
@JrKripto Kesinlikle deneyimden faydalanmak gerekir bir bilene sor demişler
Türkçe
0
0
0
45
JrKripto
JrKripto@JrKripto·
Bir takipçimle telefonla konuştum. Aramızda geçen diyaloğu paylaşmak istiyorum. Büyük ihtimal bir çoğunuzda bu şekilde olduğunu düşünerek hepinize faydalı olacağını düşünüyorum. Takipçim sohbete şu şekilde başladı “hocam yaptığım yatırımlarda %50 zarardayım diyerek başladı. Düştükçe almaya devam ettim daha da düştü. Yine aldım dahada düştü. Zararım giderek büyümeye devam etti. Artık ümidim tükenmeye başladı. Keşke bu kadar erken alım yapmaya başlamasaydım hatta hiç kripto piyasasına yatırım yapmasaydım şeklinde bu piyasaya girdiğine çok pişman olduğunu dile getirdi.” Sonrasında sohbette söz bana geldi. Bende sözlerime şu şekilde başladım; “ öncelikle onu son derece iyi anladığımı ve böyle hissetmesinin son derece doğal olup isyan etmesinde haklı olduğunu söyledim” Sonrasında geçmişte yaşadığım tecrübelerimin ışığında aynı süreçlerden geçtiğimi ve duygusal olarak bu türde çöküşlerin içine girdiğimide paylaştım, ekonomik olarak bugün ise yine onunla aynı durumda olduğumu ama psikolojik açıdan çok farklı durumda olduğumuzu söyledim. Sonrasında şu şekilde devam ettim; Kripto boğa piyasalarında 50-60x kazanmak asla hayal değildir hatta 100x-200x’ler oldukça mümkündür. 2017-18 boğasında Ethereum’dan 50x kazandım. 2020-21 boğasında Solana’dan 100x kazandım. Bunlar en majör örneklerdir. Kripto piyasalarında yatırım yapmanın en doğru zamanının boğa piyasası sonrasında gelen büyük çöküşün diplerinde olduğunu belirterek aslında çok doğru zamanda alım yaptığını söyledim. Her ne kadar bugün %50-60 zararda bile olsa maliyetine gelebilmesi için buradan 3-4x yükselişe ihtiyacı bile olsa boğa piyasalarında tepe hedeflerin çok yüksek olduğunu söyledim. Boğa piyasaları bir gece ansızın başladığını, boğa piyasaların başladığında ve yaşandığında kimsenin anlamadığını söyledim. Boğanın %90 bittikten sonra geriye dönüp yaşananlara baktığınızda aaa evet bu boğamış tespitini milyonlarca insanın yaptığını ama iş işten geçtiğini ve milyonların yine boğayı kaçırdığını söyledim. Yıllarca süren düşüş süreçleri sonrasında fiyatlar çok hızlı bir şekilde 50-60x yükseldiğini içeride bugün 3-4x maliyetine gelecek olanların sadece kazanan olabileceğini söyledim. Keşke boğa başladığında alım yapsaydım demişti takipçim sözlerine ilk başladığında, “o işlerin öyle olmadığını söyleyerek bu su şekilde devam ettim, bir coin 1-2 gün içerisinde 20-30x yükseliyor, her buradan şuradan dönebilir tekrar fiyat düşebilir diye bekleyip duruyorsun. niye???? Cünkü 4-5 yıldır hep ayı piyasasında düşüş yaşadın kendini bir türlü boğada olduğunu ikna edemiyorsun ve boğayı yaşayamıyorsun!! Yükselen coin ise senin düşüş beklediğin yerden 20-30x yükselmişken onun üzerine 20-30x daha yükseliyor totelde ise 200-300x varan yükselişi gözünün önünde yapıyor. Kazanmanın tek formülü var diyerek sözlerime devam ettim. AL-TUT-BEKLE! Bugün için %50-60 zarar olman gelecekte kazanmanın tek formülüdür dedim. Başka yoluda yok bu büyük kazançları elde etmenin. 2014 yılından beri kripto piyasasındayım. Sadece bu şekilde kazanacağını öğretti bana bu piyasa diyerek sözlerimi tamamladım. Takipçim süreci çok iyi anladığını morelinin düzenlediğini söyleyerek teşekkür etti. Umarım sizede faydalı olmuştur.
Türkçe
81
49
429
55.8K