ÖMER retweetet
ÖMER
7.1K posts

ÖMER
@akyolommer
Karıncanın hatrını sormayı unutandan Süleyman olmaz
Turkey Beigetreten Nisan 2018
792 Folgt147 Follower
ÖMER retweetet

sayın #GarantiBankası @GarantiBBVA siz yalancı beceriksiz ve dolandırıcımısınız?
bana kullandırdığınız bir ürün için üzerinize düşen sorumlulukları yapmayıp sistemsel hata diyerek işin içinden sıyrılmak nasıl bir beceriksizlik ve adiliktir.?
Sayın @BDDKResmi
hiç mi demetlemiyorsunuz bu bankaları ve gelen şikayetleri.
konuya hakim çalışanlarınız yok, olanlarda sorumluluğu başkalarına atarak işten sıyrılıyor.
profesyonellikten uzak bir banka olarak @GarantiBBVA ile cuma gününden itibaren sizinle olan tüm ticari ve yatırım faliyetlerimi sonlandıracağım
Türkçe

@poltalemdar1907 Fon için kriterlerini dikkat ettiğin konuları bekliyoruz hocam
Türkçe

FONLARA YATIRIM YAPANLAR VAR MI ARANIZDA?
Ben daha önce #DFI’ye yatırım yapıp güzel kazanç elde etmiştim. Şu anda da yatırım yapmaya devam ediyorum.
Sizin önerebileceğiniz fonlar var mı? Ya da fon önerisi isteyen arkadaşlar var mı? Görüşlerinizi merak ediyorum.
Türkçe

@poltalemdar1907 Bunu sanki gördüm ya da çizdim ama bir türlü anımsayamadım 🤔
Türkçe

Nazar ekibi hadi sağmalasını yapalım :)
urfa biberini, bursada diktim. Küçücük fideden çıkan bibere bakın🤌

ULUDAĞ@emrah_ulu_dag
Kurban olduklarım, bu nasıl bir nazar. 8 saatte kurudular🙉
Türkçe

HADİ O ZAMAN KEYİFLENELİM TAKAS 2 TEMMUZ 5 DE HAZIR OLUCAK
EKİP TAHTALARI TEMMUZ 5 DE HAZIR OLACAK
GİTMEDEN DE SON KEZ DETAYLI GÜZEL BİR YAYIN YAPARIZ SONRA YAVAŞTAN BU KARDEŞINIZ YENI PROJEYE BAŞLAR FARKLI BIR ALANDA INSANLARIN HAYATINA DOKUNMAYI PLANLIYORUM
TAKAS IKIYI BEKLEYENLERI GÖREYIM ŞIMDIDEN LISTEYI HAZIRLIYORUM YINE BIR ALI CAN’DAN KLASIĞI TABII KI DE ÜCRETSIZ OLACAK
Türkçe

Yavaş yavaş sona yaklaşıyoruz. Bu yılın borsa anlamında güzel geçeceğine inanıyorum. Bunun bir bölümünde size rehberlik edeceğim, sonrasında ise yeni projelere yelken açacağım.
Gitmeden önce; Takas 1-2-3, ekip tahtaları, spekülasyon gibi birçok şeyi anlatmış olacağım. Bu dönem hem para kazanıp hem de öğrenmeniz sizin için çok önemli olacak. Çünkü sonraki dönemde borsa için işler kötü gidecek. Ama bilenler bilir ki borsada savaş dönemlerinde en çok parayı ben kazandım, yine kazanırım da. Çünkü kötü şartlar benim için daha güzeldir. Herkes korkarken ben veriyle kazanırım.
Umarım siz de tecrübeleriniz ve bilgileriniz ile başaracaksınız. Zamanı gelince her şeyi detaylı konuşacağız. Şimdilik bu kadar bilgi yeterli.
Türkçe

@Slmlsm840 @emrah_ulu_dag Hoca fenerli hatta arkadan gelen ufaklıkta fenerli 😅
Türkçe

@emrah_ulu_dag Hocam seni severim ama Fenerbahçeyi daha çok severim bu konulara girme fetocu takimli oldunu belli etme
Türkçe

@swap_technical Mücadele ettiğimiz yerde 1 kişi bile kalsa mücadeleden geri durmamak gerekir abi 2 gün inşallah kafanı dinleyip tekrar o 1 kişi için mücadeleye devam etmen dileğiyle 🙋♂️
Türkçe

@finansalyazar Seneye yeni başkan belli oldu mu dersin hocam
Geçen sene attığın twet gibi
Oğuz çetin in de olması sanki hata üstüne hata mı dersin
Türkçe

@onurdilber Sanıyorlar ki istediğimizi çıkarırız istediğimizi yaparız ama seyirci için o iş öyle değil yeni sezonda bu kafayla o reytingleri çok ararsınız seyirci bıktı sürekli renk katan karakterlerin sebepsiz dizilerden çıkarılmasından
Yoluk açık olsun abi yeni işlerini bekliyoruz 🙋♂️
Türkçe

Tbd dizisinde çok severek oynadığım Gezep’in, yeni sezonda olmayacağını şaşırarak ve üzülerek öğrendim.
Diziye çok güzel başlayarak seyircinin sevgisini kazanan Gezep’in haftalardır yaşadığı gerileme ve karakterin özüne aykırılık, seyircinin de malumuydu.
Karakterin özüne döneceğini ve vaadedilen hikayesini yeni sezonda göreceğimizi umut ederken, yaşadığım bu duruma anlam veremediğimi ve derinden üzüldüğümü bilmenizi isterim.
Söylenecek çok söz var aslında, zamanı gelince söyleriz inşallah.
Gezep’i sevmiş, beni desteklemiş, üzerimde emeği olan herkese sevgiyle…
Yeni ve daha güzel hikayelerde, yeni karakterlerde görüşmek buluşmak umuduyla…
Türkçe

@swap_technical Abi çay için ufak ufak acele etmeden toplamaya devam ediyoruz seneye görüşmek üzere hatta düştükçe toplamak daha güzel oluyor doğru yolda mıyım
Türkçe

@gundemedairhs @Akingurlek_ @adalet_bakanlik belki herşeye yetemezsiniz sayın bakanım ama haklının yanında mücadele ettiğiniz görmek de yeter
Türkçe

Samsun'da köpek saldırısında omzunun bir bölümü kopan 12 yaşındaki Yunus Aksoy'un yaralanmasına ilişkin davanın ilk duruşması görüldü.
— Karşı tarafın duruşmaya katılmaması üzerine dava ileri bir tarihe ertelendi.
🗣 Baba Salim Aksoy:
Bir gün aramadılar. İnsan bir sahip çıkar. Karşı tarafın da evladı var.
Kaç aydan beri çalışamıyorum. Çocuklarımın peşinde, çocuğumun tedavisiyle uğraşıyorum.
Ben inşaatta çalışan bir işçiyim. İstediğim gibi çalışamadım.
Türkçe

sizlere gümüşü aldığım tarihi göstermemi istermisiniz.
fotoğrafı hangi tarihte çektiğimi üstte görebilirsiniz..
yani 30 temmuz 2020 .
bakın ilk resimde ayrıca borsa sayfasıda var.
oradaki hisse diyatlarınada bakıp o tarih olduğunuda anlayabilirsiniz.
ben o zamanlar gümüş alırken herkes benimle dalga geçiyodu🥶
gümüş gramı 3,50 tl di


Türkçe


