
@ajansmuhbir1923 Benim dayım 11 yaşında çırak diye marangozun yanına verilmiş. 47 yaşına geldi. Ustası sen hâla çıraksın , omadın diyerek 17.000 lira maaş ve sadece öğlen tavuk döner veriyor. Ya dayı eziliyorsun diyorum. Bizde ustaya sadakat var yeğenim diyor.
Türkçe
































