
modern control
255 posts



💥"F.BAHÇE ŞAMPİYON OLAMAZSA..." Yüksel Yıldırım: "Ligde 3. haftadan sonra inanılmaz bir kargaşa başlayacak! Aziz Başkan en uzun süre başkanlık yapmış, futbolu en iyi bilen ağabeyimiz. Mahmuts Uslu da öyle. Fenerbahçe büyük baskı altında, tek bir kurşunu var. Şampiyon olmak zorunda... Olamazsa, artık ortalıkta ne TFF, ne MHK, ne de biz kalırız..."








Yağız Sabuncuoğlu: "Fenerbahçe'nin şu an 36 milyon euroluk harcanabilir limiti var. Giden oyuncularla beraber bu bütçe 60 milyon euro'ya kadar çıkıyor. Fenerbahçe 42 oyuncuyla sezona başlayacak, bu gelen oyuncuların bazılarına teklifler var, bu teklifleri kabul ettiğinde maaş bütçesinden de düşüş olunca 60 milyon euroluk bir bütçe çıkıyor. Önümüzdeki hazirana kadar da Fenerbahçe'nin bulması gereken 200 milyon euroluk bir nakit girdisi var. Bu hafta başı yapılacak yönetim toplantısında Aziz Bey, yöneticilerinden ortaya para koymasını isteyecek. Şu anki mevcut tablo bu.."















BeIN Sports başta olmak üzere özellikle spor yayın hakkı sahibi olan platformlar için büyük bir zafer bu. Korsan yayının önüne geçilmesi demek yayın hakları değerinin yükselmesi, kulüplerin cebine daha fazla para girmesi demek.



Tuğberk Tanrıvermiş, yeni sezonda Okan Buruk'un yardımcılarından biri olacak. (Yakup Çınar)







🎙️ @UmitOzatOnline: “Açıklanan kadroda kısmen adaletsizlik hissediyorum. Ayıptır ayıp… 1 yıldır yedek olan Altay’ı ve Mert Günok’u alıyorsun. Ersin’i ve Muhammed’i almıyorsun.” 📲 CANLI YAYINIMIZI İZLEMEK İÇİN youtu.be/QvRJyCJGFCM #işbirliği x @tombankhadi


Hakan Safi: Yapacağımız stat projesinin inşaat onayı bakanlıktan alındı. Şimdi başka onayları da alacağız. Devletimiz nasılsa başka statları yaptıysa bizim stadımızı da yapacak. Biz de enerjimizi ve paramızı başka yerlere harcayacağız.




