
Corbacı
542 posts







#XU100 stratejimiz aynen ilerlerken Yine düşüş GAP i bırakarak geri çekilmeye yaşanıyor. Şimdi direk sertler mi düşecek yoksa düşüş GAP ini alıpta mı düşecek izlememeye devam .
















DENEYSEL NANO-CAP PORTFÖYÜ - ABD Bu sabah yaptığım bir çalışma ile 10 adet nano kategoride şirket seçtim. Bu hisselerden Cuma günü kapanış fiyatından her birinden 100 adet satın aldığımızı varsayacağız. Bu hisseler neye göre seçildi? Birçok rakamı inceledim ama temelde net gelir ve fiyat kazanç(P/E) kriteri odaklı bir çalışma oldu. NOT: Bu tamamen deneysel bir çalışmadır. Bu listeye bakarak yatırım kararı vermemeniz çok önemli. Çünkü listedeki hisseler son derece volatil olabilir.






📢 BETAE HALKA ARZINDA TALEP TOPLAMA SÜRECİ YARIN BAŞLIYOR! Beta Enerji ve Teknoloji A.Ş. (#BETAE) halka arzında talep toplama tarihleri 23-24-25 Haziran olarak açıklandı. 💰 Halka arz fiyatı: 40 TL 📊 Arz büyüklüğü: 2,43 milyar TL 🔹 Toplam lot: 60,75 milyon 📈 Halka açıklık oranı: %15 ✅ Katılım endeksine uygun Dağıtımın %50'si yurt içi bireysel yatırımcılara ayrılırken, bireysel yatırımcı tarafında yoğun talep oluşması bekleniyor. Tahmini dağıtım hesaplamalarına göre; • 500 bin katılımda 62 lot • 600 bin katılımda 51 lot • 800 bin katılımda 38 lot • 1 milyon katılımda 31 lot • 1.2 milyon katılımda 26 lot Şirket, halka arzdan elde edeceği gelirin %45'ini büyüme yatırımlarında, %55'ini ise işletme sermayesinde kullanmayı planlıyor. Peki sizce BETAE halka arzı beklentileri karşılayabilecek mi? 👇















