رُو🦋

2.8K posts

رُو🦋

رُو🦋

@dr_RW1

Beigetreten Kasım 2023
134 Folgt247 Follower
رُو🦋
رُو🦋@dr_RW1·
في الحُسن لا بعدك ولا قبلك يا روحي🥵 يا روحي كِملت أوصافك✨
العربية
1
0
1
22
رُو🦋
رُو🦋@dr_RW1·
صباح الخير ، ربنا يسامحني ع صلاة الفجر اللي بصليها الساعه ١٠
العربية
1
0
15
144
رُو🦋
رُو🦋@dr_RW1·
@Nader_258 بجد يعني كان في كده أصلا ؟؟؟ طب حلو والله وواقعي اكتر كمان
العربية
1
0
0
30
Nader
Nader@Nader_258·
@dr_RW1 هي كوريا فعلا كانت شغالة بالنظام ده لحد 2023 و اتلغى , وليه الناس مش بتستخدمه , لان ببساطة عمر الانسان بيتحسب من اللحظة اللي بقا كيان لوحده فيها ( يعني لما يقطع حبله السري اللي بيصله ب امه ) قبل كده ف هو مجرد جزء من امه
العربية
1
0
0
20
رُو🦋
رُو🦋@dr_RW1·
امبارح من الفضي سألت نفسي ليه البيبي اول ما يتولد مش بيقولو عمره تسع شهور؟ يعني بيصفرو العداد مع انه عايش اكل شارب نايم بقاله تسع شهور
العربية
2
0
30
643
رُو🦋
رُو🦋@dr_RW1·
غابت وجرح الحُب في خافقي حي ينزف إذا عانق خيالي صورها..
العربية
0
0
12
337
رُو🦋 retweetet
آ
آ@delolo___·
ايوة ايوة ارشد التائهين وانت محدش تايه غيرك
العربية
4
565
1.4K
45.3K
رُو🦋
رُو🦋@dr_RW1·
بس الدهب لو نزل اكتر ، هيزعل ويجيب ناس تزعل😂😂
العربية
2
0
25
478
رُو🦋
رُو🦋@dr_RW1·
في تطبيقات جمعيات اون لاين ، ليه محدش فكر يعمل جمعيه ويقبضها اول واحد ب ١٠٠ الف مثلا ويشتري بيهم دهب ناو👀
العربية
0
0
1
99
رُو🦋 retweetet
NieraTolba
NieraTolba@tolba83252·
لازم نعترف من وقت للتاني ان احنا كمان لا نُطاق ومش اي حد بيستحملنا
العربية
0
2
38
288
رُو🦋
رُو🦋@dr_RW1·
هيا التويته مالها كده ؟؟؟؟ قصدي مش عارفه اقدر ألاقيه فين
العربية
0
0
1
52
رُو🦋
رُو🦋@dr_RW1·
عاوزه اتعلم لعبه فيها حركه ، زي البادل كده بس صراحه اقدر ألاقيه فين في المكان اللي أنا فيه
العربية
1
0
13
600
رُو🦋 retweetet
..
..@yourfavnoono·
نفسى حد يقولى متخافيش زي ما أنا بقول للناس متخافوش، بس يبقي معاه ورق واثباتات انه لا داعى للخوف فعلا مش تصريح جدعنة منه
العربية
1
562
1.5K
40.2K
رُو🦋
رُو🦋@dr_RW1·
ولا الزمان ده أنا فيه أضعف واحد ع الارض!
العربية
0
0
31
516
رُو🦋 retweetet
الـزيـن
الـزيـن@kittyalzaiin·
Haifa songs are therapy.
English
0
52
408
17.9K
رُو🦋
رُو🦋@dr_RW1·
هتجيبي الفلوس منين يا تري؟ هتشتغلي سهله اهو
العربية
0
0
26
564
رُو🦋
رُو🦋@dr_RW1·
خلاص عرفنا ان كلكم عاوزين تشترو دهب بس مش عارفين تجيبو الفلوس منين ، يخربيت الكيوتنس اللي انتي فيه انتي وهيا
العربية
0
0
30
536
رُو🦋
رُو🦋@dr_RW1·
صباح الخير ، في ناس كتير بعد ما استفادو جدا من الكورس ، بتطلب مني فرص شغل ، حاليا أنا أجازه من شغلي بس أقدر أوفرلكم فرص شغل متنوعه في مجالات مختلفه ، طبعا الفرص كلها في الكويت والسعوديه
العربية
20
0
9
2.9K