dvbism

480 posts

dvbism banner
dvbism

dvbism

@dvbism

دیبی گرایی(تضادگرایی) محل تجاوز به همه ی رسانه ها!!

Beigetreten Şubat 2021
737 Folgt574 Follower
dvbism
dvbism@dvbism·
@Sanazqqq بنده اسفار اربعه ملاصدرا را به شما پیشنهاد می کنم
فارسی
0
0
0
95
Freud the Pink
Freud the Pink@Sanazqqq·
دارم یه کتابی از ژیژک می‌خونم که از لاکان نوشته و وسطاش این‌طوریم که دو صفحه می‌خونم بعد کتابو می‌بندم به نقطه‌ی نامعلومی زل می‌زنم. انگار اولین باره دارم لاکانو می‌فهمم و البته انگار اصلا دوس ندارم بفهمم.
فارسی
12
1
104
4.7K
dvbism
dvbism@dvbism·
@Immamzade برا اینکه ووک پالستاین فن نشونش بدم آوردمش پایین
فارسی
0
0
0
115
امام زاده
امام زاده@Immamzade·
@dvbism جای مطهرنیا و جبرائیلی (رضی‌الله‌عنه) باید عوض بشه
فارسی
1
0
0
156
dvbism
dvbism@dvbism·
dvbism tweet media
ZXX
4
3
49
3K
dvbism
dvbism@dvbism·
@eghtesadnia فقط برای اینکه جبرائیلی رو ووک پالستاین فن نشون بدم اوردمش بالا
فارسی
0
0
0
133
ساسان
ساسان@eghtesadnia·
@dvbism مگه مطهرنیا چپ لیبرتارین نیست؟
فارسی
1
0
3
471
dvbism
dvbism@dvbism·
@Mehrdaddmq دخترانی که سیمکارت دارند،خیر!
فارسی
0
0
1
126
Mehrdad DMQ
Mehrdad DMQ@Mehrdaddmq·
سوال ؟ به نظرتون دخترای توییتر مهربان، دلسوز، خانم و پارتنر خوبی هستن ؟
فارسی
29
1
25
6.3K
dvbism
dvbism@dvbism·
سردار قالیباف خداذُرَت!
فارسی
0
0
9
228
رایاااا
رایاااا@biireya·
من هنوز زنده ام حرومزاده ها
رایاااا tweet media
فارسی
306
30
6.2K
104.4K
dvbism
dvbism@dvbism·
dvbism tweet media
ZXX
0
1
8
158
dvbism
dvbism@dvbism·
اینکه سعی دارید تراژدی های سیاسی دلخواه خود را با عاشورا مقایسه کنید یعنی باز هم بچه شیعه برنده شده...
فارسی
0
2
10
211
dvbism
dvbism@dvbism·
عایشه هنگام روبه رو شدن با مردان قریش:
فارسی
0
0
5
191
Mr.president
Mr.president@presidentAli13·
کدوم خوانندس که به صداش معتاد شدی؟
فارسی
68
0
75
6.7K
dvbism
dvbism@dvbism·
@_Marcheli من از آتش خلق شدم.
فارسی
0
0
1
40
🕷فرانکنشتاین
@dvbism دیوی اینا رو می‌زاری نمی‌ترسی زنده زنده آتیش‌ت بزنن 😂
فارسی
1
0
0
31
dvbism
dvbism@dvbism·
مریم که استوری گذاشته است "کربلا را ما دیدیم نه شما" تا مقبولیت اجتماعی بین ساب دوستانش از دست نرود و self conceptاش حفظ شود، امروز یواشکی به خانه ی خاله اش رفت تا مسئولیت ریختن دارچین روی شله زرد را برعهده بگیرد.
فارسی
2
1
13
415
dvbism
dvbism@dvbism·
اینجا هر چقدر داد بزنید "یا حسین" سپهر آسمان فقط پر از صدای نعره ی تورک های هیئت کوچه بالایی است.
فارسی
1
0
4
222
dvbism
dvbism@dvbism·
dvbism tweet media
ZXX
1
0
25
482
dvbism
dvbism@dvbism·
بحران هویت،تحمیل ابژه،فقدان اجتماعی،رسانه های جمعی،همه ی آنها به یک مفهوم کلی می رسند،نقاب ها محصولِ فاصله ای بسیار زیاد بین شبکه های اجتماعی و واقعیت هستند و انسان مُدرن در این تضاد آشفته حال و درمانده است.
dvbism@dvbism

مریم که استوری گذاشته است "کربلا را ما دیدیم نه شما" تا مقبولیت اجتماعی بین ساب دوستانش از دست نرود و self conceptاش حفظ شود، امروز یواشکی به خانه ی خاله اش رفت تا مسئولیت ریختن دارچین روی شله زرد را برعهده بگیرد.

فارسی
0
0
2
134
Sadegh Alhosseini صادق الحسینی
خرید غلات از آمریکا نه تنها اشکالی ندارد که پر از امتیاز است! بالاخره کشور غلات را که باید بخرد حالا از برزیل یا آرژانتین! اگر این خرید منجر به ایجاد وابستگی هرچند کوچکی در داخل آمریکا به ایران بشود بسیار کار عاقلانه‌ایست.
فارسی
1.7K
73
1.9K
147.3K
dvbism
dvbism@dvbism·
@Elaaam1992 داستان سرایی جالبی بود ولی گیرا نبود حقیقتا! نیاز به تلاش بیشتر.
فارسی
0
0
3
46
dovetail 🕊
dovetail 🕊@Elaaam1992·
تو ترافيك دختربچه ى ٥-٦ ساله ، با مقنعه ى سياه تنگ تا بالاى چونه ، سرشو از پنجره ى ماشين اورد بيرون و با مشت گره كرده شروع كرد رو به من داد ميزد : مرگ بر بى حجاب
فارسی
121
13
4.2K
114K
dvbism
dvbism@dvbism·
امروز ده ها "تاسوعا عاشورای ما ۱۸ام و ۱۹ام دی است"، با قیمه در حومه ی شهر رصد شدند.
فارسی
0
0
12
346