ژاک قضا و قدری
21.2K posts

ژاک قضا و قدری
@esfenach
گفتم آب و ساعت لنگریمان گفت: دنگ، دنگ، دنگ
Beigetreten Kasım 2016
451 Folgt294 Follower
ژاک قضا و قدری retweetet

منظورش اینه که اوباشی مثل آخوندا رو هنرمندان فاخر تحویل نمیگیرن و اوباشی مثل قیصر و خردادیان برمیگردن و حرفشم درسته. فقط چون خودشم یه حیوونیه بدتر از قیصر، نمیتونه به گی بودن ربطش نده
Marian888@MarianM8888
بهبه جمع جک جندهها و اوبیای حکومتی تکمیل شد، خردادیان هم برگشت ایران.
فارسی
ژاک قضا و قدری retweetet
ژاک قضا و قدری retweetet

کسی چرا باید همچین پرسشی رو دنبال کنه؟
Image_and_Life@LifeImageFarsi
اگه کسی ازم بپرسه رابطهی الکل با سینما کجا عمیق میشه، فیالفور میگم سینمای هونگ سانگ سو. آدمای فیلمای او قبل دورهمی و مصرف SOJU، خویشتندار، رازدار و مهرباناند. درام با اولین بالارفتن شکل میگیره و کمپلکس میشه. سوجو فقط یه الکل نیس، مهمترین موتیفِ سینماییشه
فارسی
ژاک قضا و قدری retweetet
ژاک قضا و قدری retweetet
ژاک قضا و قدری retweetet
















