Lisana retweetet

Twice will be at the verge of disbanding and onces will still talk about straykids
ayeena ✧*。@ayeena99
@twice_mixx This is during their fav boygroup comeback too Lmao...
English
Lisana
5.9K posts

@fefiholic
“You know I bite the way I bark” 🎧

@twice_mixx This is during their fav boygroup comeback too Lmao...



"RUN IT" by @Stray_Kids finaliza suas 24H no Spotify com o total de 8.71M de playlistagem. A música passa longe do top 10 & 20 maiores playlistagem da JYP e é uma das MENORES playlistagens diante os ultimos lançamentos da empresa, tendo menos que uma música de aniversário.

비비큐 신메뉴 나온다고 되게 맛있대 진짜 내가 비비큐면 막 필릭스 방향으로 절함







behind the scenes of this painting from the run it mv being painted by colorhunter! it's so big :0
