Hadi

3K posts

Hadi banner
Hadi

Hadi

@hadigram

حرف زیادی ندارم

Beigetreten Temmuz 2020
149 Folgt225 Follower
Angehefteter Tweet
Hadi
Hadi@hadigram·
به اعتقادات احترام نذار حقایق لایق احترامن
فارسی
0
0
13
3.9K
Hadi
Hadi@hadigram·
تنها خبر خوب امسال پر شدن سد های کشور و احیای نسبی دریاچه ارومیه بود بقیش کیر
فارسی
0
0
3
29
Hadi
Hadi@hadigram·
دیگه تنها چیزی که بهش امید دارم تحلیل مانوکه
فارسی
0
0
2
29
Hadi
Hadi@hadigram·
این چجوووووری مجوز پخش گرفته بود؟🤣🤣 (صدا)
فارسی
0
0
1
38
Hadi
Hadi@hadigram·
همیشه دلم میخواست دوربین فوجی فیلم و پلی استیشن داشته باشم ولی به لطف ج ا هر روز غیر ممکن تر میشه
فارسی
1
0
3
88
Hadi
Hadi@hadigram·
دوستانی که مک دارید، برای برنامه های ادوبی اکانت از کجا میخرید؟ لایسنس مارکت که زاییده ۶ ماهه
فارسی
0
0
2
641
Hadi
Hadi@hadigram·
@hadinik طبق یه باور عجیب قدیمی همه تو شمال میگن پشت این گرما باید زلزله بیاد
فارسی
0
0
0
55
Hadi
Hadi@hadigram·
هنوز باورم نمیشه فردا شمال قراره ۴۴ درجه بشه. جدی اخرین باری که ۴۴ درجه بود کرونا نیومده بود هنوز
Hadi tweet media
فارسی
0
0
3
79
Hadi
Hadi@hadigram·
@nefelibaata3 @hoootf مرسی❤️😂 نه این کنسرو های شور خیلی خوبه همه فصل سال هست. یک سال هم میشه نگه داشت
فارسی
1
0
0
14
Hadi
Hadi@hadigram·
خیلی جدی و تمیز نشستم کل خونه رو جاروبرقی کشیدم، تموم که شد دیدم دور تا دور جارو برقی خاک میریزه. بله کیسه نذاشته بودم
فارسی
0
0
3
53
Hadi
Hadi@hadigram·
@ahp25p این از سال ۴۰۳ هم ارزون تره😂
فارسی
1
0
4
3.5K
امیرشونم
امیرشونم@ahp25p·
درود بر کانفیگ گیگی چص تومن
امیرشونم tweet media
فارسی
79
2
894
158.8K
Hadi
Hadi@hadigram·
@theWoundedSwan جفتتون‌خایمال‌ اخوندید متاسفانه
فارسی
1
0
0
936
Hadi
Hadi@hadigram·
روز اخر قطعی اینترنت zombie vs plants رو‌ تموم‌کردم
فارسی
0
0
3
129
Hadi
Hadi@hadigram·
@Mehdyooo خخخخ
العربية
0
0
1
27
Mehdyoo
Mehdyoo@Mehdyooo·
@hadigram اینترنت من خجالتیه خخخخخخ
فارسی
1
0
1
111
Hadi
Hadi@hadigram·
اینترنت وصل شد و‌ روسیاهیش موند برای کسایی که اینترنت‌ پرو گرفتن هم شرفتون رو‌ دادید هم‌پولتون رو
فارسی
2
0
6
187
Hadi retweetet
sepehr
sepehr@hellosepehr·
کاش ما هم مثل اینترنت به وضعیت قبل دی ماه برمیگشتیم.
فارسی
0
1
8
151
Hadi
Hadi@hadigram·
@archmaryamm کنسرو شور برگ مو هم هست برای دلمه درست کردن، قیمتش هم مناسبه طعم خیلی خوبی هم داره برند اروم آدا و برند برتر توی شمال هست خوبه
فارسی
1
0
1
342
mary
mary@archmaryamm·
۴۰۰ گرم برگ مو گرفتم دلمه درست کنم، شد ۱ میلیون تومان!
فارسی
31
0
102
291.8K