Vercetti
45.6K posts


Sizce hangisi daha kötü? - Ankara sıcağı - Ankara ayazı








Sandrone recommended teammates #GenshinImpact





Güya itiraz etmek için topluluk notu ekleyip link koymuşlar, koydukları linkte hamburger köftesi ve kıyma hariç tüm etler min 35 euro Çorbalık et yazıyor, onun bile 315 gramı 8 euro. Güya beni çürüttüler, bu sakaklık seviyesi ile nasıl mücadele edeceksin ki?





META’dani şantaj çetesi yoluna devam ediyor. Milyonlarca takipçisi olan hesaplar SAHTE TELİFLERLE KAPATILIYOR. Buradan para kazanan işletmelere “2.000 dolar verirsen açarız ya da sonsuza kadar kapalı kalır” mesajı atılıyor. META’daki Türk yöneticiler hiçbir şeyi umursamıyor. Eren Sağır denilen şahısın geçmişte mavi tiki de parayla sattığı iddia ediliyor. Bu şahıs ve yanındaki Derya Matras isimli şahıs hiçbir soruya, iddiaya cevap vermiyor. @UABakanligi @a_uraloglu Ancak o hesap birgün bunlardan sorulacak. Influencerlarla fotoğraf çekilmeye devam etsinler. Bu arada Instagram hesabımda şu an hiçbir sorunum yok ancak binlerce işletme mağdur ediliyor. Bu konuya sessiz kalan ünlü isimler başına bir şey gelmeden de konuşmuyor. Giray Altınok isimli ünlü kişiye sorunu anlatan mesaj gönderdim. Kendi hesabı ünlü olduğu için açılınca teşekkür etti, diğer insanları umursamadı.

Üniversite sınavlarına geç kalma meselesini tartışmaya gerek yok. Zira bunun sonu yok. Eskiden sınav 09.30'da başlardı. Geç kalanlara tölerans vardı. Millet geç kalıyor dediler, sınav 10.00'a alındı. Yine de geç kalanlara tölerans vardı. Bu kez geç kalanlar sınıfın sessizliğini bozuyor dediler. ÖSYM 09.45'te kapıları kapatmaya başladı. Kapı erken kapatılır mı dediler, ÖSYM kapıları 10.00'da kapatmaya, sınavı 10.15'te başlatmaya karar verdi. Millet 10.00'da da geç kalıyor. Sınav 10.30'a alınsa ne olacak? Geç kalanlara -zamanlarından yemek kaydıyla- tölerans gösterilse içeridekiler konsantrasyonumuz bozuluyor diyorlar. Haklılar. Not: Mevcut sistemde öğrenciler aslında geç kaldıkları için değil, erken gelmedikleri için içeri alınmıyor. Bu biraz garip görünse de neticede aynı kapıya çıkıyor.

















