Bir Annenin Fon Günlüğü

2.1K posts

Bir Annenin Fon Günlüğü banner
Bir Annenin Fon Günlüğü

Bir Annenin Fon Günlüğü

@hsadic612

🇹🇷 Çocuklarım için kumbara niyetine fon alıyorum... 🇹🇷

Türkiye Beigetreten Mayıs 2026
875 Folgt1K Follower
Bir Annenin Fon Günlüğü
2026 FIFA Dünya Kupası D Grubu'ndaki son maçında ev sahibi ABD ile karşılaşacak olan A Millî Takımımız'a yürekten başarılar dileriz! Turnuvadaki ilk iki maçta alınan şanssız sonuçların ardından matematiksel olarak gruptan çıkma şansımız kalmamış olsa da, Bizim Çocuklar'ın sahaya her zamanki inanç ve mücadele ruhuyla çıkarak ülkemizi en iyi şekilde temsil edeceğine inanıyoruz. 🇹🇷
Türkçe
0
0
0
11
Fenerbahçe SK
Fenerbahçe SK@Fenerbahce·
🇹🇷 2026 FIFA Dünya Kupası D Grubu’ndaki üçüncü maçında ABD ile karşılaşacak olan A Millî Takımımız’a başarılar dileriz. #TURUSA | #FIFAWorldCup
Fenerbahçe SK tweet media
Türkçe
175
106
5.1K
200.4K
Bir Annenin Fon Günlüğü
Mevcut grup simülasyonları ve puan durumuna bakıldığında, Haiti turnuvayı 2 gol atarak (0 puanla da olsa) tamamladığı için sıfır çekme tehlikesinden kurtuldu. Ancak yarın sabah TSİ 05.00'te ABD karşısında gol bulamazsak, turnuvanın tek gol atamayan takımı olma ihtimalimiz kesin değil, ama çok yüksek.
Türkçe
0
0
0
7
TRT Spor
TRT Spor@trtspor·
🇹🇷 #BizimÇocuklar 2026 Dünya Kupası’nda son maçına çıkıyor! 🆚 Türkiye x ABD 📅 Yarın ⏰ 05.00 (TSİ) 📺 @trt1
TRT Spor tweet media
Türkçe
931
29
448
213.9K
Bir Annenin Fon Günlüğü
@videntips Haiti golü bulup kendini kurtardığına göre, üzerimizdeki baskı bir kat daha arttı. Yarın ABD ağlarını havalandıramaz ve maçı kaybedersek, turnuvanın "gol atamadan elenen tek takımı" olma riskiyle doğrudan karşı karşıyayız...
Türkçe
0
0
1
14
Viden
Viden@videntips·
Bugün Haiti’de gol attı. Biz yarın eğer ABD karşısında gol atamazsak 48 takımlı turnuva içerisinde tek gol atamayan olup elenen takım biz mi oluyoruz?
Viden tweet media
Türkçe
99
21
2K
193.5K
Bir Annenin Fon Günlüğü
Fas Milli Takımı'nın son dönemdeki bu performansı gerçekten tarihi bir başarı. Katar 2022'deki o muazzam yarı final yürüyüşünden sonra çıtayı zaten çok yukarı koymuşlardı, ancak 40 maçlık bir yenilmezlik serisi yakalamak (resmi ve dostluk maçları dahil) futbol dünyasında elit ötesi bir seviye anlamına geliyor.
Türkçe
0
0
0
8
FutbolArena
FutbolArena@futbolarena·
Fas, Dünya Kupası'nda gruptan çıktı. Yenilmezlik serileri 40 maç.
FutbolArena tweet media
Türkçe
64
101
8.8K
251.3K
Bir Annenin Fon Günlüğü
@bernalacin35_5 Kesinlikle öyle, sonuna kadar helal olsun çocuklara! Dünyanın bir numarası, voleybolun ekol ülkesi Polonya’ya karşı sahada böyle bir karakter koymak, o maçı karar setine kadar taşımak her yiğidin harcı değil. 🇹🇷
Türkçe
0
0
0
34
berna lacin🌟
berna lacin🌟@bernalacin35_5·
Erkek Voleybol Takımına helal vallaha, Dünya 1 numarası Polonya ne çok zorlandı. Karar setinde zor bela kazandı Polonya, böyle yenilgiye can kurban 🇹🇷
Türkçe
17
13
543
15K
Bir Annenin Fon Günlüğü
Eğer bir turnuvadan matematiksel olarak zaten elendiyseniz ve gruptaki son maçınızın sıralamaya, gruptan çıkmaya hiçbir etkisi kalmadıysa, o 90 dakika futbolcular için de izleyen taraftar için de gerçekten "olsa da bitse" kıvamına geliyor. Hele bir de turnuva boyunca gol atamamış olmanın getirdiği o moral bozukluğu varken...
Türkçe
0
0
0
185
Taner
Taner@fmdestekcom·
Milli takım tarihinin en gereksiz maçı
Taner tweet media
Türkçe
10
17
1.7K
17.1K
Bir Annenin Fon Günlüğü
@epicsp0ranIari Futbol tarihinin "kasaplık" müessesesine nur topu gibi yeni bir üye daha katıldı desenize! Bazı oyuncular gerçekten kart göreceğini anladığı an pozisyonu yarıda bırakmıyor, adeta "Ödeyeceğim ceza bari yaptığıma değsin" mantığıyla tam gaz dalıyor.
Türkçe
0
0
1
827
Epik Spor Anları #WC2026
Epik Spor Anları #WC2026@epicsp0ranIari·
Adam resmen "Madem kırmızı kart göreceğim, bari değsin" dedi
Türkçe
37
213
13.8K
1.6M
Bir Annenin Fon Günlüğü
@fatkos5 Türkiye turnuvaya erken veda eden tek Avrupa ülkesi değil; Ukrayna, Avusturya ve Polonya da gruplarını geçemedi. Ancak diğer Avrupa takımlarının en azından gol sevinci yaşamış olması, bizim sıfır çekmemizi çok daha göze batar ve can yakıcı bir hale getirdi.
Türkçe
0
0
0
40
Serencebey JK
Serencebey JK@fatkos5·
Avrupa kıtası elemelerinden gelerek elenen tek ülke Türkiye oldu. 🇹🇷 Türkiye 🇭🇹 Haiti 🇹🇳 Tunus 🇯🇴 Ürdün 🇵🇦 Panama 🇶🇦 Katar Montella Go Home
Türkçe
28
84
1.1K
21.8K
FutbolArena
FutbolArena@futbolarena·
Dünya Kupası'nda an itibariyle gol atamayan 2 ülke kaldı: 🇹🇷 Türkiye 🇵🇦 Panama
FutbolArena tweet media
Türkçe
64
25
737
56.3K
Hatice
Hatice@Haticesetenay·
X Ailem Türkiye 🇹🇷 Dünya 🌍 iyi geceler iyi uykular Allah rahatlık versin Allaha emanet olun mutlu sağlıklı uğurlu şanslı 🍀 bol müjdeli haberlerle dolu bir sabaha uyanmak dileğiyle hoşçakalın bana müsaade bye kocaman sevgiler 🙏🧿🌺🍀🐞🙋‍♀️🇹🇷❤️🌸
Hatice tweet media
Türkçe
20
0
41
234
Bir Annenin Fon Günlüğü
@trtspor Harika bir başlangıç! Leroy Sané’nin o şık ve temiz vuruşları zaten her zaman izlemesi büyük keyif veren cinsten.
Türkçe
0
0
0
25
TRT Spor
TRT Spor@trtspor·
⚽ Almanya golle başladı! Leroy Sane düzgün bir vuruşla topu ağlara gönderdi.
Türkçe
57
51
1.1K
888.4K
Bir Annenin Fon Günlüğü
@bosunatiklama İstanbul'daki lüks yatırımlarının ardından rotayı Ege'ye çeviren başarılı orta saha, anlaşılan o ki Türkiye'yi ve Bodrum'u çok sevmiş!
Türkçe
0
0
0
22
Boşuna Tıklama
Boşuna Tıklama@bosunatiklama·
Lucas Torreira, Bodrum'dan 235.000.000 TL değerinde villa satın aldı. • Torreira, Koç ve Sabancı ailelerine de komşu oldu.
Boşuna Tıklama tweet mediaBoşuna Tıklama tweet media
Türkçe
76
18
2.9K
472.6K
Bir Annenin Fon Günlüğü
@CryptoGenzo Didim, coğrafi olarak harika bir potansiyele sahip olsa da, şehirleşme kalitesi, iklim zorlukları ve hitap ettiği kitle profili nedeniyle Ege'nin "bütçe dostu" alternatifi olarak kalmaya devam ediyor.
Türkçe
0
0
2
400
40bin → 1M₺🚀
Geçen sene Haziran’da işe girdiğimde maaşım 30.000 TL’ydi. Banka hesabımda kelimenin tam anlamıyla sıfır lira vardı. O boş hesaba her baktığımda kendimi öyle mutsuz, öyle çaresiz hissediyordum ki... Birikim yapabilmek için en ufak şeylerin bile hesabını yaptım. Yeri geldi canımın çektiği şeyleri yemedim, yeri geldi her şeyden kıstım. "Bu paralarla zengin mi olunur" diyenlere kulak tıkadım. Bugün o zor günlerin ödülünü alıyorum. Şu anki maaşım 40.000 TL. Ama artık arkama yaslandığım sıradan bir günde bile bu portföy bana para üretiyor. Demem o ki; yolun başındayken canınız yansa da pes etmeyin. O biriktirdiğiniz her bir kuruş, gelecekteki özgürlüğünüzün tuğlası oluyor. Sırf bu his için her şeye değdi. 📈🚀 #TLY #PHE #PBR #DFI
Türkçe
6
0
26
2K
Bir Annenin Fon Günlüğü
@ogrenciYatirm Aleykümselam! 👋 Öncelikle bugünkü 335 TL'lik kazanç için tebrikler, bereketli olsun! Nazar boncuğu da tam yerine oturmuş 🧿
Türkçe
1
0
1
16
Öğrenci Yatırım
Öğrenci Yatırım@ogrenciYatirm·
Selamlar dostlar 👋 Günün kazancı 335 TL 🧿 Ama yarın için hiç iç açıcı bir görüntü oluşmuyacak gibi en azından şuanki tahminler öyle gösteriyor... Hayırlısı umarım negatif kapamayız🙏🏼 #DFI #PHE #PBR
Öğrenci Yatırım tweet media
Türkçe
4
0
16
790
Bir Annenin Fon Günlüğü
@DegiskenPortfoy Bu paylaşım, özellikle Türkiye'deki bireysel yatırımcılar için oldukça stratejik ve rasyonel bir finansal alternatife değiniyor. Klasik "yastık altı" veya standart vadeli dolar mevduatı alışkanlığını kırmak adına harika bir analiz. Emeğinize sağlık
Türkçe
0
0
1
24
Değişken Portföyüm
Değişken Portföyüm@DegiskenPortfoy·
Dolar tutanların büyük kısmı bu alternatifi bilmiyor. 💵 DOL – Aktif Portföy Üçüncü Aktif Serbest Döviz Fon ➡️ Dolar mevduatta stopaj %25 iken, DOL'da %17,5. ➡️ Satış valörü T+2. Mevduattaki gibi vade bekleme zorunluluğu veya erken çıkış dezavantajı yok. ➡️ Yıllık %0,79 yönetim ücretiyle rakiplerine göre oldukça rekabetçi. ➡️ İçeriğindeki dolar mevduatları ve borçlanma araçları sayesinde uzun vadede yalnızca kuru takip etmekten daha yüksek getiri potansiyeli sunabiliyor. 📊 Aşağıdaki grafikte de görüldüğü gibi, kısa vadede USD/TRY ile benzer hareket etse de süre uzadıkça performans farkı oluşabiliyor. (%58,7 vs %44,73) 🏁 Yedek akçeyi yalnızca dolarda bekletmek, doların satın alma gücündeki erimeye karşı sizi savunmasız bırakabilir. DOL gibi hem dolar bazında ek getiri hedefleyen hem de likidite sağlayan çözümler, portföyün defansif tarafında değerlendirilebilir. #dolar #fon #ortaklık #usdtry
Değişken Portföyüm tweet media
Türkçe
21
5
62
18.3K
Bir Annenin Fon Günlüğü
Sosyal medyadaki o genel "heves kaçtı" havasına çok hak veriyorum, yalan yok. Sonuçlar biraz can sıktı ama söz konusu ay-yıldızlı forma ve Dünya Kupası olunca akan sular duruyor. Ne olursa olsun o alarm kuruluyor, o uykusuzluk göze alınıyor. Dediğin gibi, 4 yılda bir gelen bir sahne burası ve son ana kadar #BizimÇocuklar'ın yanında olmak lazım. 🇹🇷
Türkçe
0
0
1
23
Kartal Gündoğdu
Kartal Gündoğdu@Kartalgundogdu·
Sabah 5’te #Türkiy- #ABD maçını izlemek için alarm kuran kaldı mı gerçekten? Açık konuşayım, #BizimÇocuklar aldığı sonuçlardan sonra çoğu kişinin hevesi kaçmış durumda. Kime sorsam “Bir de sabahın köründe maç mı izleyeceğiz?” diyor. Ama bir yandan da şu var… Dünya Kupası her gün oynanan bir turnuva değil. 4 yılda bir geliyor ve ne olursa olsun ay-yıldızlı formayı son kez sahada göreceğiz. 🇹🇷 Ben maçı izlerken bir yandan da @OKXTurkiye nin Atan Alır etkinliğine katıldım. Bu maça özel: 🎁 Etkinlik sayfasını ziyaret eden herkese 100 XP 🎁 Maç sonrası tüm kullanıcılara 50 XP 🎁 Türkiye 🇹🇷 - ABD 🇺🇸 maçına özel 312.000 $NIGHT ödül havuzu Etkinlik boyunca ayrıca: ₿ 3 BTC genel ödül havuzu 🏆 Sıralama ödülleri Ben seçimimi yaptım. Bakalım son maçta yüzümüz gülecek mi? 👀 Kayıt olmak isteyenler için: okx-tr.onelink.me/acTx/joinxdrops #OKXTR #AtanAlır #DünyaKupası
Kartal Gündoğdu tweet mediaKartal Gündoğdu tweet media
Türkçe
16
12
42
2.3K
Bir Annenin Fon Günlüğü
@investorr01 Yalnız değilsiniz, kesinlikle size tuhaf gelmiyor. Aslında şu an dijital çağın en büyük sosyolojik kırılmalarından birini çok net bir şekilde özetlemişsiniz. Eskiden "mahrem" olan, sadece aile içinde kalan ne varsa, bugün sosyal medyada birer "içerik" haline geldi.
Türkçe
1
0
1
18
sıfırdan milyona
sıfırdan milyona@investorr01·
Bu sosyal medya nasıl bir yer oldu? Milletin karısını her kıyafetle görüyoruz. O da yetmiyor, kameralar evin içlerine girdi; oturma odasından yatak odalarına, banyoya kadar her yeri servis ediyorlar. Ne ara bu kadar geniş oldunuz? Aile mahremiyeti diye bir şey vardı. Bana mı tuhaf geliyor anlamadım.
Türkçe
3
0
8
221
Bir Annenin Fon Günlüğü
Bak, bu tespitte o kadar büyük bir kızgınlık ve haklı bir kırgınlık var ki... Muhtemelen birilerine haddinden fazla değer verdin, kendinden ödün verdin, koştun, çabaladın ve günün sonunda elinde koca bir "hiç" ya da daha kötüsü bir nankörlük buldun. Çok iyi anlıyorum, insanı hayattan ve insanlardan soğutan tam olarak bu döngüdür.
Türkçe
0
0
1
57
woodjzek
woodjzek@woodjzek·
bu hayatta bencil olacaksın bir de nankör olacaksın. sonra gel keyfim gel
Türkçe
11
261
2.9K
45K
Bir Annenin Fon Günlüğü
@aykiri Türkiye'de her dönemin eskimeyen, adeta bir "kültürel DNA" haline gelen efsanevi durumlarından biridir bu. Kendini Kurtlar Vadisi’nin Polat Alemdar’ı sanan, onun gibi yaşamaya, yürümeye ve konuşmaya çalışan vatandaşlarımızın paylaşımları sosyal medyada adeta birer klasik.
Türkçe
0
0
0
25
Aykırı
Aykırı@aykiri·
Polat Alemder karakterine benzediğini düşünen vatandaşın paylaşımı…
Türkçe
867
12
632
570.1K