Angehefteter Tweet
idoia:p
1.3K posts


@somosmutantes es que es terrorífico llevo con esperanzas desde beatopia y seguimos igual 💀
Español

pero por qué nos odian macho esto es insoportable
beabadoobee@beabad00bee
the powerlines tour '26 🖇️ i didn't think i'd ever play venues like this in my life 🥲 it's going to be epic i can't wait to see you all 🫶 uk!! pre-order my new album, Pylon, from my store to receive a pre-sale code ⚡️ to access the europe/us/canada pre-sale, check my website for how to sign up! indianapolis n red rocks on sale now, see u in augggg beabadoobee.com/live
Español

la vida es bonita again pero por que en septiembre 😭😭😭
Pop Base@PopBase
beabadoobee announces new album ‘Pylon.’ Out September 18th.
Español
idoia:p retweetet

Pylon, my fourth album, out september 18th 2026 ⚡️
Sun Has Set, the lead single is out now <3
made and written inbetween tours and on tour, i missed home, i missed how people were and im still learning to accept the confusion within the uncertainty of being away.
I hope you guys listen, enjoy, cry, scream and find your own meaning in Pylon when it's out :)
i love u i love the people i made this with
i love this album
cover by Samuel Burgess-Johnson
the trinkets on the cover were found from the bottom of the bag i take on tour 𐦍
beabadoobee.ffm.to/pylon

English

@jsaiodi salgo de este a la 1:30 y tengo otro q entro a las 3:00😭😭😭😭
Español
idoia:p retweetet

@hodufairy muy relatable llevo esperando también desde octubre a que mi gom me envíe un álbum que tiene en su casa que me ha mandado hasta una foto con mis pulls y todo…
Español


