SADAKE 🫥
1.1K posts


ان لله وانا اليه راجعون
والدي في ذمة الله
Saad@saaAtb1
السلام عليكم دعواتكم للوالد يرقد في العناية المركزة وهو بأمّس الحاجة للدعوات جزاكم الله خير ولا اراكم مكروه بغالي وعزيز
العربية

Just for clarification: yes I am tired as any other coach and player is after a long season. I’ve been doing this for 10 years straight with the expectation to win the biggest trophies and I love this life deep down to the bottom of my heart. In the landscape of VRS, no louvre agreement etc. means there is a lot of tournaments. Last year I did some statistics on the Spring season of 2025
Total calendar days (from 3rd of January to the end of our season 11th of June when we lost in Stage 2 at the Austin Major): 161 days
Days traveling: 126 days
Days off approx: 24 days
Days at home approx: 35 days
With 2 kids it is a tough balance and obviously something I need to discuss with my family 6-12 months before potentially negotiating another contract.
All love ❤️
English

@mojardraii @K22N8 ترا ميجر مافي احد بيغير قبل الميجر
بعد الميجر بتشوف الفرق كلها تجري وراه
العربية

@K22N8 أصلا ما ادري كيف ذا ايجل حتى يوم طلع محد اخذه انسحب عليه
العربية
SADAKE 🫥 retweetet
SADAKE 🫥 retweetet
SADAKE 🫥 retweetet
SADAKE 🫥 retweetet

@alonehfc بقول الصدق انا والله
الدجاج من ناحية صناعة المحتوى فريق عادي زيه زي غيره بالايسبورت فريق كويس ليه؟ لانه مدعوم من الحكومة ف يجيبون لاعبين برواتب فلكيه على سبيل المثال كاونتر سترايك اكبر استثمار فاشل بتاريخ الايسبورت حتى المبالغ الي صرفوها على كاس العالم الجائزه ماتغطي ٢٠٪ منها
العربية

بس احب اذكرك استاذ محمد
في هذيك الفترة (( 2023 )) كان عز سقوط فريقك واختفائه عن الساحة زي ماقلت 🙏
عكس فالكون اللي كانوا في عزهم باليوتيوب ومن بعدها عزهم بالايسبورت
لا ترمي بلاويك على غيرك 💚
Mohamedeldin3@Eldin3Mohamed
المبرر الوحيد لسقوط فالكون و اختفائهم من الساحه هو سوء اعمالهم و ضررهم ب صناع المحتوى في المجال بشكل عام الرجال اشترى شقه في الرياض و كان يوريهم انه نقل الرياض و متحمس للشغل و تسلف للشقه و في النهايه طلعوا مخططين انهاء عقده و محد قاله 😂! شيء غريب جداً
العربية
SADAKE 🫥 retweetet
SADAKE 🫥 retweetet

اذا مو سبونج او مشين اللي راح يعلقون على نهائي والله ماتصير ممتعة ابد
launders@launders
That’s it from me and scrawny, first time seeing the LANXESS and it really is insane Thanks for having us @ESLCS 🙏
العربية

آسف فيوريا عندهم حظ غير منتهي
SADAKE 🫥@kellou_sadake
الماب دفاعي مره اكثر من نيوك عادي لو رجعو
العربية







