mobina🇮🇷 retweetet

هنوز باورم نمیشه مانی با اون قد و بالا و لبخند تو این کاور مشکی خوابیده و تا ابد قرار نیست بیدار شه. بعد تو دنیا دیگه نخندید بچه جون.
🌛ماه🌜@mah_a_96
فراموش نمیکنیم!
فارسی
mobina🇮🇷
3K posts


فراموش نمیکنیم!


به موهام از این ستاره ها زده بودم یه عالمه بعد دخترا تو کافه بهم کلی خندیدن، اصلا موو آن نمیکنم خیلی ناراحت شدم الهی بمیرن





ژانر "نو میک اپ"؛ تنها ژانریه که هیچ دختری ریسک نمیکنه توش شرکت کنه.

۱۷ سال گذشت و خون ندا به زمین فرو نرفت… #ندا_آقاسلطان

