موآنا اهل موتونویی

161 posts

موآنا اهل موتونویی banner
موآنا اهل موتونویی

موآنا اهل موتونویی

@moanam69

بلوند نصف نیمه🎀

Beigetreten Aralık 2023
64 Folgt69 Follower
mehdi
mehdi@MaahMehdi·
@moanam69 پس لازم شد لوکیشن دقیقش رو ک پیداکردم حتماً یه سربزنم ☺️🤌
فارسی
1
0
1
9
موآنا اهل موتونویی
دلم میخاست الان بازم این لوکیشن بودم اما هم شبه هم دوره🚶‍♀️
موآنا اهل موتونویی tweet media
فارسی
1
0
8
177
mehdi
mehdi@MaahMehdi·
@moanam69 معلومه خیلی باصفاس کدوم منطقه میشه ؟
فارسی
1
0
0
17
si30l👑🦁
si30l👑🦁@Ehsaaan68·
@moanam69 تور ادایی نه از اینایی که جنگل نوردی و کوهپیمایی باشه یکروزه
فارسی
1
0
0
6
موآنا اهل موتونویی
میشه یه تور معرفی کنید برای کسی که اولین تجربه سفر با تور و کمپ کردن رو داره🙏🏻🎀
فارسی
1
0
1
79
mehdi
mehdi@MaahMehdi·
@moanam69 بهترین کار ممکنو کردی خوشحالم ک منم شرکت نکردم
فارسی
1
0
0
31
موآنا اهل موتونویی
نمیدونم چرا ولی از اعماق وجودم بابت شرکت نکردن تو این مراسمای شوآف خوشحالم از اون خوشحال تر اینه که دارم میرم سیسی رو ببینم🎀😮‍💨
موآنا اهل موتونویی tweet media
فارسی
5
0
37
622
A L I
A L I@iamalibeigi·
@moanam69 نه والا
العربية
1
0
0
11
A L I
A L I@iamalibeigi·
واقعاً دختر عملی 🤮🤮🤮🤮🤮🤢🤢🤢🤢🤢🤢🤢🤢🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤢🤢🤢🤢🤢🤢🤮🤮🤢🤮🤢🤮🤢🤮🤢🤮🤢🤮🤢🤮🤢🤮🤢🤮🤢🤮🤢🤮🤢🤮🤢🤮🤢🤮🤢🤮🤢🤮🤢🤮🤢🤮🤢🤢🤮🤮🤮🤮🤮🤢🤢🤢🤢🤢🤢🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤢🤢🤮🤢🤢🤮🤢🤮🤢🤮🤢🤮🤢🤮🤢🤮🤢🤮🤢🤮🤮🤢🤮🤮🤮🤮🤢🤢🤢🤢🤢🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤢🤢🤢🤢🤢🤮🤮
فارسی
23
0
86
4.3K
A L I
A L I@iamalibeigi·
@moanam69 نه والا
العربية
1
0
0
66
amin
amin@aminnn6687·
@moanam69 از زاویه قرض گیرنده افتضاحه و در اکثر مواقع اوضاع رو واسش بدتر میکنه یه جور گریز موقته که بدهی رو با یه بدهی بزرگتر صاف کنه در اکثر مواقع اوضاع واسش بدتر میشه
فارسی
1
0
0
13
amin
amin@aminnn6687·
@moanam69 نزول یعنی پولیو از کسی قرض بگیری و متعهد شی که در زمان بازپرداخت، مبلغی بسیار بیشتر از آن را پس بدهی.نرخ هم عموما ماهانه تعیین میشه مثلا ماهی پنج تا ده درصد بسته به استیصال و گرفتاری قرض گیرنده
فارسی
1
0
4
96
Aura🇮🇷
Aura🇮🇷@idk_as84·
منشن بذارید حدس بزنم قدتون چنده خوشگل عسلا👈🏻👉🏻
فارسی
72
0
52
3.5K
آقای کهکشانی
آقای کهکشانی@mr_cosmologist·
عمر کوتاه هرکاری دلت میخواد چرا نمیکنی؟
فارسی
17
1
55
1.1K
بو‌بو
بو‌بو@ela_gr74·
@moanam69 منم هیچکیو ندارم و راضیم فقط گاهی وقتا که دلم میگیره میگم کاشکی یکیو داشتم
فارسی
1
0
0
8
بو‌بو
بو‌بو@ela_gr74·
دوستان یه سوال ،من هیچ دوست صمیمی ندارم، خیلی عجیبه؟
فارسی
93
1
88
5.5K
Mehran
Mehran@WandererMeh·
@moanam69 امیدوارم هر مدلی که دوست داریو بزودی بخری . ولی وقتی خریدی این دکمه رو نزن 😅
فارسی
1
0
0
1.5K
Mehran
Mehran@WandererMeh·
اگه این دکمه تو ماشینت دکوری نیست تو دوست خوب منی 🤝
Mehran tweet media
فارسی
67
0
317
53K
POUYA BAKHSH
POUYA BAKHSH@puyawz·
یعنی هستند کسایی که اینو یادشون باشه؟🫠♥️
POUYA BAKHSH tweet media
فارسی
6
0
45
597