R@in M@n

156 posts

R@in M@n banner
R@in M@n

R@in M@n

@rain_3334

Beigetreten Mayıs 2026
94 Folgt103 Follower
R@in M@n
R@in M@n@rain_3334·
“İnsan bazı şeyleri affederse, kendisine olan saygısını kaybeder.” T.S. Eliot
Türkçe
0
0
29
155
R@in M@n
R@in M@n@rain_3334·
Sen yokken Seninle konuşuyorum Sen varken Kendimle Abbas Kiarostami
Türkçe
0
0
23
146
R@in M@n
R@in M@n@rain_3334·
“Bir hayalden uyanmak en az doğmak kadar acı verir.” James Joyce / Gözünü Kapat ve Gör
Türkçe
0
2
31
209
R@in M@n
R@in M@n@rain_3334·
“ ..bırakılmışlık ile bunaltı birlikte yürür.." Sartre
Türkçe
0
0
36
235
R@in M@n
R@in M@n@rain_3334·
“Senin gönlün dâima meshûr ve müsahhardır, mâzursun Gamın ne olduğunu aslâ bilmedin, mâzursun Ben sensiz bin gece kan yuttum Sen bir gece sensiz kalmadın, mâzursun” Ahmed Gazâlî
Türkçe
0
0
33
237
R@in M@n
R@in M@n@rain_3334·
"Her an ayağımız tökezleyip düşebiliriz. Zaten herkes ayağının sürteceği o melun taşı kendi içinde taşımaz mı? " heinrich von kleist
Türkçe
0
3
34
283
R@in M@n
R@in M@n@rain_3334·
Şimdi ben, dökülmüş bir kan hücresi olarak, kesik bir ete yaşamdan söz ediyorum. K. Baran Yılmaz Kalabalığın dikkatini kendi mahvoluşlarına çekmek istiyorum. Soren Kierkegaard
Türkçe
0
1
28
260
R@in M@n
R@in M@n@rain_3334·
“Kusursuz olan hiç doğmadan ölmüştü. Yaşamın nabzı sadece yara izleri olanda atıyor.” Eduardo Galeno, Sevmenin Kitabı Bu kadar acı duymasam yaşamadığıma yemin edebilirdim H.Ata Yağmur
Türkçe
0
0
35
223
R@in M@n
R@in M@n@rain_3334·
Unutmanın bedelini ödeyecek unutanlar Ahmet ümit
Türkçe
0
0
24
228
R@in M@n
R@in M@n@rain_3334·
Ve sana karanlık tarafımı gösterirsem; Hala bu gece beni tutacak mısın? Ve eğer kalbimi sana açarsam ve sana zayıflığımı gösterirsem. Sen ne yapardın ? Pink Floyd
Türkçe
0
0
39
231
R@in M@n
R@in M@n@rain_3334·
Kendi karanlığınızı bilmek, diğer insanların karanlığıyla baş etmenin en iyi yoludur. C. G. Jung
Türkçe
0
1
37
299
R@in M@n
R@in M@n@rain_3334·
Bazı hesaplarin bizi takip etme nedeni bizi beğeni butonu gördügüne yemin edebilirim ama ispat edemem 🙂 🧏🏻
Türkçe
1
0
19
582
R@in M@n
R@in M@n@rain_3334·
Eğer kibirli olmasaydık başkalarının kibrinden hiç rahatsızlık duymayacaktık. La Rochefoucauld
Türkçe
0
4
41
371
R@in M@n
R@in M@n@rain_3334·
"Tam bir ruh buhranı içinde kalbimde bir soğukluk, bir çöküş, bir tiksinti hissettim." Edgar Allan Poe
Türkçe
0
0
32
245
R@in M@n
R@in M@n@rain_3334·
Her yanda tertemiz, gülümseyen, ama gözleri tükenmiş, boşalmış yüzler... Jean Paul Sartre
Türkçe
0
1
39
323
R@in M@n
R@in M@n@rain_3334·
" Uyanmak, öyle hüzünlü ki.." Fernando Pessoa Roj baş Dem Xweş
Türkçe
0
0
39
250
R@in M@n
R@in M@n@rain_3334·
Uyku, ölümden ödünç alınmış bir parçadır. Schopenhauer İyi geceler
Türkçe
0
1
24
242