خودمتقاطع

2.7K posts

خودمتقاطع banner
خودمتقاطع

خودمتقاطع

@selfintersected

🚪

پیشِ دخترا Beigetreten Ağustos 2024
196 Folgt119 Follower
خودمتقاطع retweetet
hesamita
hesamita@hesammkr·
مگس و مسخره میکنیم که عاشق عنه؟ ما خودمون کم عاشق عنا شدیم؟
فارسی
8
1
125
1.5K
Fairytale
Fairytale@Sheis_fairy·
تاندونم پاره شده:/
فارسی
1
0
2
45
خودمتقاطع
خودمتقاطع@selfintersected·
@Sheis_fairy 💕✨ شما هم برای صرف لازانیا دعوتید خانم صادقی
فارسی
1
0
0
39
Fairytale
Fairytale@Sheis_fairy·
یاااح باااح معروف ترین کاربر توییتر دوست منه، ربیعی دل‌ها💘
فارسی
1
0
2
56
Explorer
Explorer@AlwaysExplorer·
@selfintersected 😅😅 راستی میخواستم بپرسم بدون پنیر پیتزا نمیشه؟
فارسی
1
0
0
22
Explorer
Explorer@AlwaysExplorer·
بعد از یک هفته شیطان بهم غلبه کرد و یه باقلوای گنده با چای خوردم
فارسی
1
0
18
185
Tommy
Tommy@HMAHAN22022·
@selfintersected پس دستور پخت چی میشه ؟؟؟🥲🥲🥲🥲
فارسی
1
0
1
71
خودمتقاطع
خودمتقاطع@selfintersected·
بس نمی‌کنم. همش دارم لازانیا میپزم.
خودمتقاطع tweet mediaخودمتقاطع tweet mediaخودمتقاطع tweet mediaخودمتقاطع tweet media
فارسی
90
5
1.7K
66.1K
چیپس دل مزه نمکی
@selfintersected تورخدا دستورش بهم بگو.. من هر موقع درست میکنم سفت میشه اصلا مثل این نرم و مامانی و خوشمزه نبست:((( با جزئیات بگووو
فارسی
1
0
1
93
خودمتقاطع
خودمتقاطع@selfintersected·
@atenamcv رسپی رو الان کوت کردم ورقه هارم گفتم
فارسی
0
0
0
46
برنو
برنو@atenamcv·
@selfintersected کاش رسپی بدی و ورق ها از کدوم برندن:)
فارسی
1
0
1
74
خودمتقاطع
خودمتقاطع@selfintersected·
۶/ نیم ساعت تو فر میمونه بعد فویل رو برمیدارم، یه ربع دیگه بمونه، بعد طبقه بالای فر رو روشن میکنم که یه ربع دیگه هم بمونه که روش برشته شه، یعنی کلا یه ساعت تو فره. همین.✨
فارسی
0
0
7
497
خودمتقاطع
خودمتقاطع@selfintersected·
۵/ از پنیر پیتزا استفاده نمیکنم (ازینا که پروسسه و توش از این پنیر زرداس) و حتما از پنیر موتزارلا استفاده میکنم. لایه آخر هم مواد گوشتی نداره فقط بشامله و پنیر که پنیر لایه اخر زیادتره. بعد تو ظرف یکم شیر و مابقیش رو آب میریزم تا یه بند انگشت و فویل میکشم.
فارسی
1
0
6
579
خودمتقاطع
خودمتقاطع@selfintersected·
دستور کلی و نکات پخت: ۱/ برای مواد گوشتیش پیاز(که به نسبت میشه گفت زیاده و پیازا رو نگینی درشت خورد کردم) فلفل دلمه‌ای و یکم سیر خورد شده و گوشت چرخ کرده و قارچ ورقه‌ای. برای ادویه هم زردچوبه و فلفل سیاه و فلفل قرمز و ادویه کاری(سبزان) و پاپریکا و اورگانو
خودمتقاطع@selfintersected

بس نمی‌کنم. همش دارم لازانیا میپزم.

فارسی
2
0
99
8.8K
Aria
Aria@Aria_is_heree·
لاکی واقعا شاهکاره. اینطوری که از شعرای ایرانی تعریف می‌کنید فکر کنم یه چیزی تو مایه‌های لاکی باشن.
فارسی
1
0
15
745
S
S@carlosbasos·
نقره هستن
S tweet mediaS tweet mediaS tweet mediaS tweet media
فارسی
51
0
788
11.1K