sie
5.8K posts


اللبس ده مستحيل يكون بيحترم الإنسان ده لبس عبيد

🚨 قضية علي البليهي ماحب اتكلم في هالمواضيع والله يستر علينا وعلى الجميع .. بس دام الموضوع متداول بشكل كبير ابي استغله في توجيه مجرد نصيحة للبنات .. اتمنى اللي صار يكون درس لكل بنت، محد يستحق تكونين معجبه فيه او فانز له وتعطينه هدايا او تكتبين حتى مجرد مدح، ترى أغلبيتهم هالمشاهير وما ابي اعمم رغم ان التعميم منطقي يحسبون ويفهمون شي ثاني وينظرون لك نظره غير جيده، لذلك خل طاقة الاعجاب بداخلك في ابوك وزوجك المستقبلي ومحمد عبده بعد مسموح لك.

انتي اهلك ممضينه علي قايمه علي بياض ! دي اللي كان شكلها كيوت ف الفرح .. هي دي بوسي ملاك الرحمه 🙄


مين اخترع حوار يوم الأب ده يعني عمري ما قابلت حد بيحب ابوه او علاقتهم كويسة

شكل «علاقة دافية وحنونة» — هالة وعلي سابع جار.

مالها القلة يا جماعة مش عارفة إنتو بتخلوا لكل حاجة طبقات اجتماعية ليه؟😂



ايوة مانا حابب افهم انت بتوجه الرسالة لشعب مين؟ احنا شعبنا المصري كله بيتكلم العربي انت دلوقتي ككابتن المنتخب و نجمه الاول (المفروض) رسالتك باللغة الانجليزية لمين؟ لجماهير ليفربول؟ هو ايه العبط ده









