femboyavcisi32

73 posts

femboyavcisi32 banner
femboyavcisi32

femboyavcisi32

@wercexs

carpe diem

Beigetreten Kasım 2023
19 Folgt17 Follower
femboyavcisi32 retweetet
katarsis🦇
katarsis🦇@yeseolos·
katarsis🦇 tweet media
4
336
1.7K
19.1K
Emir
Emir@EmirEroul1·
@wercexs Nasıl kimsenin gözü fıldır fıldır dönmüyor ya
Türkçe
1
0
0
21
femboyavcisi32
femboyavcisi32@wercexs·
101 de karsi takimdan tas caldim farketmedileramk
Türkçe
1
0
2
73
Emir
Emir@EmirEroul1·
@wercexs Üçüncü gözü açma denemeleri ✍🏻 çok acıtıyor diye biliyorum orası
Türkçe
1
0
0
29
femboyavcisi32
femboyavcisi32@wercexs·
Third eye piercing yaptirmak istiyorum😞
Türkçe
1
0
1
102
femboyavcisi32
femboyavcisi32@wercexs·
@bittterblush Harbili bir idam mahkumunun son gününu okuyabilirsin ağır da değil roman türünde hoşuna gider
Türkçe
0
0
0
15
shen
shen@bittterblush·
@wercexs defol kardesım
Türkçe
1
0
0
71
shen
shen@bittterblush·
kıtap onerın ama sarsın baya
Türkçe
30
0
26
3K
femboyavcisi32 retweetet
meow
meow@swirli_e·
imaginatuationship
English
477
47.6K
196.3K
4.9M
sasya
sasya@bricksflower·
@wercexs Yakıyorsun kızımmmm🔥🔥🔥
Türkçe
1
0
1
63
femboyavcisi32
femboyavcisi32@wercexs·
Gunun kombini 🙏🏿🙏🏿
femboyavcisi32 tweet media
Türkçe
3
0
5
309
femboyavcisi32
femboyavcisi32@wercexs·
Ne vardı ki Wilhelm’da… Kendi benliğinin içinde bile müphem bir hâlde asılı kalmıştı. Tasavvur insanı iyi hissettirir; lakin her insan, bu hissin ağırlığını taşıyabilecek kadar güçlü değildir, dedi Ecdel, elindeki pipodan yükselen dumanla; sanki ölüm, beden bulmuş gibi.
Türkçe
1
0
1
89
sasya
sasya@bricksflower·
@wercexs Foto sal boydan
Indonesia
1
0
0
134
femboyavcisi32
femboyavcisi32@wercexs·
Bugun ki kombinim çok güzel oldu bu arada🙏🏿
Türkçe
1
0
3
170
femboyavcisi32
femboyavcisi32@wercexs·
@EmirEroul1 Ahahqhahqhhqh düşündükçe paradoksa giriyorsun resmen ama sözünü aldim🙏🏿
Türkçe
1
0
1
38
Emir
Emir@EmirEroul1·
@wercexs Teşekkürler, konuşabiliriz harika olur. Kendim hakkında bayadır düşünmeyi bırakmıştım (bir yandan benlik sorgulaması ve dünyadaki konumum hakkında düşünürken diğer yandan hayatı yaşamak zor oluyor çünkü jskdmdk) ama tatil geldiği için üstüne düşünüp kafa yorabilirim tekrardan ✍🏻
Türkçe
1
0
0
27
femboyavcisi32
femboyavcisi32@wercexs·
Kendi benliğimi beslemek için herşeyi yaptım en sonunda kendi benliğimi kaybettim
Türkçe
1
0
2
126
femboyavcisi32
femboyavcisi32@wercexs·
@EmirEroul1 Istersen bir ara bu konu hakkında konuşalım benlik varoluşçuluk konulari hakkında yazı yazmayı düşünmeyi seviyorum ve Luigi pirandello biri hiçbiri binlercesi çok sevdiğim benlik felsefesini roman şeklinde anlatan güzel eserlerden birdeJean Paul Sartre bulantı romanı
Türkçe
1
0
1
19
Emir
Emir@EmirEroul1·
@wercexs Benlik konusunda sorular yok kafamda şu an, zamanında fszla sorguluyordum da oturttum içimde her şeyi sanırım. Yine de kitapları yazarlarıyla birlikte yazarsan bakabilirim
Türkçe
1
0
0
24
femboyavcisi32
femboyavcisi32@wercexs·
@EmirEroul1 Bir,hiç ve yüz bin ve bulantı kitaplarini öneririm benlik sorgulamami bu kitapları okuyarak daha da asilamistim ve belki de en büyük yanılgı kendimizi gerçekten tanıdığımızı sanmamızdı
Türkçe
1
0
1
17
Emir
Emir@EmirEroul1·
@wercexs Kendiliğinin farkında olarak kendini beslemek en önemlisi. Seni, yaptığın şeylerle var edeceğini düşününce senden ziyade başka bir ben yaratmış oluyorsun. O yüzden benliğini kaybetme hissi oluşuyor.
Türkçe
1
0
0
33
femboyavcisi32
femboyavcisi32@wercexs·
@EmirEroul1 İnan bilmiyorum ama çok garip bir sekilde insanlarla sohbet etmekten çok tanımadığım insanların mezarını sulamak daha huzurluydu
Türkçe
0
0
1
17
Emir
Emir@EmirEroul1·
@wercexs Huzuru ölümde bulacağını düşünüyor olabilir misin? Aklıma bu yorum geldi direkt
Türkçe
1
0
0
46
femboyavcisi32
femboyavcisi32@wercexs·
Bugun ruyamda insanlardan kacip ilerde gordugum mezarlikta tanimadigim insanlarin mezarligini suluyordum cok garipti
Türkçe
1
0
1
97
femboyavcisi32 retweetet
cybercore
cybercore@cybercorex·
cybercore tweet media
ZXX
5
901
3.7K
48.8K