Post

کیان
کیان@kian2loo·
دزدی‌ به نام لایسنس مارکت بیشتر از ۱ هفته هست که پول گرفته و اکانت گوگل درایو من رو تحویل نداده. در ساعت کاری که زنگ میزنی پشتیبانی، تلفن گویا بهت میگه ساعت کاریمون تموم شده و از ۸ تا ۱۷ باید تماس بگیرید. اینماد و شکایت قضایی کردم. تعطیلتون میکنم.
فارسی
6
0
20
8.8K
Buttercup
Buttercup@itsBcup·
@kian2loo من ازشون اسپاتیفای میگیرم و راضیم همیشه البته یکم طول میکشه تحویل بده میخواستم گوگل بگیرم اینسری ازش نگیرم ینی؟🤦🏻‍♀️
فارسی
1
0
1
252
Compartir