Cybinici

334 posts

Cybinici banner
Cybinici

Cybinici

@Cybinici

Sinop, Türkiye Se unió Ekim 2020
82 Siguiendo9 Seguidores
Tweet fijado
Cybinici
Cybinici@Cybinici·
Sizleri çok özledim. Her daim kalbimdesiniz canlarım. Mekânlarınız cennet olsun. 🙏
Cybinici tweet media
Türkçe
0
0
4
11K
Cybinici retuiteado
Amerikali Turkler
Amerikali Turkler@Amerikaliturk·
A Milli Takım’ın Dünya Kupası’na vedasının şoku hâlâ tazeyken, taraftarlar olarak biz hâlâ bu hayal kırıklığını içimizde yaşıyoruz. Bizim için bu turnuva sadece futbol değildi. Aylarca kurulan hayaller, yapılan planlar, taşınan umutlardı. Tam da böyle bir zamanda futbolcu ailelerinin biraz daha bizim duygumuzu gözetmesini beklerdik. Çünkü böyle paylaşımlar, birçok kişiye sanki gözümüze soka soka eğleniliyormuş gibi hissettiriyor.
Amerikali Turkler tweet media
Türkçe
75
40
820
125.7K
Cybinici retuiteado
FUTA
FUTA@futaspor·
Hakan Çalhanoğlu’nun eşi Sinem Çalhanoğlu, San Francisco’da tatilin keyfini çıkarıyor.
FUTA tweet mediaFUTA tweet media
Türkçe
398
213
6.2K
919.2K
Cybinici
Cybinici@Cybinici·
@_Devletci_ Abi 48 ülkenin katıldığı turnuvadan 47. Olarak elendik zaten 0 gol 0 puan ile çok büyük REZİL OLDULAR !!! Her gün bomba yiyen İran bak nasıl puan aldı. Her takımın gol şarkısı varmış bizimkini duyamadık çünkü GOL ATAMADILAR VE REZİL OLDULAR. Haberin olsun.
Türkçe
0
0
1
161
🇹🇷
🇹🇷@_Devletci_·
Türkiye - ABD maçı ne olur arkadaşlar! Son maçta bari gol atıp puan alalım, 0 gol 0 puan çok büyük rezillik olur!
Türkçe
294
3
230
30.4K
Cybinici
Cybinici@Cybinici·
@uzunabdurrahman Niye olmadı dayı ? Hani sabah uyandığında namaz vaktine denk geliyordu sizler dualarla uçuracaktınız takımı ? 0 gol ile veda ettik. Her takımın gol şarkısı varmış bizim ülkenin şarkısını duydun mu ? 48 takım katıldı 47. Olduk. Yapacak çok şey vardı. Sen dua etmeye devam et.
Türkçe
0
0
2
100
Cybinici
Cybinici@Cybinici·
@kemalgunduzzz @muhendisyenn Hiçbir şeye yararları yok. Hakan’ın akrabalarının hesaplarına da baktım hepsi gezdiği yerleri paylaşmış bir gram bile üzülmemişler hâlâ eğlence peşindeler
Türkçe
0
0
1
49
mühendisyen
mühendisyen@muhendisyenn·
Bunlar böyle rahat işte. Böyle aymazlar. 32 takımlı turnuva 1 seferlik 48 takımlı yapıldı. Normalde bizim bu turnuvada olmamamız lazım. Kosova ve Romanya'yı yendk ve play-off sistemi ile girdik. O Kosova bizim milli takım yerine gitse gruptan çıkardı. Herkes puan aldı arkadaşlar, 156 bin nüfuslu Curaçao dahi puan aldı. Tarihin en hızlı elenen 2. Takımı olduk. Tam 6 günde elendik. 0 puan 0 gol ile 2 maçta elendik. 3. Maç boş maç. Türk haklı milli rezaleti eleştirince kaptanın karısı dahi halka ayar verme cesareti gösteriyor. Bunlar böyle yüzsüz işte arkadaşlar. Hakan Çalhanoğlu‘nun eşi Sinem Çalhanoğlu’nun paylaşıp sildiği story: • Bugün eleştirdiğiniz takım da, hedef gösterdiğiniz kaptan da sizi Dünya Kupası’na getiren insanlar. • Dün alkışladığınızı bugün suçlamak futbolu değil sonucu sevdiğinizi gösterir. • Kazanırken sahiplenip kaybedince suçlu aramak kolay.
mühendisyen tweet media
Türkçe
76
91
1K
78.7K
Cybinici
Cybinici@Cybinici·
@NihatKahveci8 Aylık 28 bin tl için 24 saatin 12 saatinde çalışan ve maçları izlemek için sabah 5’lerde uyanan çalışanlara yazarım ben. Baksana Hakan’ın karısı Amerika’da gezip eğlenip hikaye atıyor o mu suçlu olacaktı yoooo, gol atamayan futbolcular mı yooo. Biz halka yazdım.
Türkçe
0
0
3
136
Nihat Kahveci 🇹🇷
Nihat Kahveci 🇹🇷@NihatKahveci8·
Dünya Kupası sona erdi Kime yazarsınız başarısızlığı??
Türkçe
1.5K
16
257
104.1K
Cybinici
Cybinici@Cybinici·
Hâlâ utanmadan eğlenceli videolar atıyorlar Amerika’dan. Biz dünden beri kendimize gelemedik nasıl kaybederiz nasıl gol atamayız diye bunlar eğlence peşinde üstelik dün bize millî duygulardan laf eden Sinem denen kadın. İnsan azıcık utanır eğlenmeye !
Cybinici tweet media
SİYAH SANCAK@siyahsancakx

🔴 Hakan Çalhanoğlu‘nun eşi Sinem Çalhanoğlu: “Bugün eleştirdiğiniz takım da, hedef gösterdiğiniz kaptan da sizi Dünya Kupası’na getiren insanlar.” “Dün alkışladığınızı bugün suçlamak futbolu değil sonucu sevdiğinizi gösterir.” “Kazanırken sahiplenip kaybedince suçlu aramak kolaydır.”

Türkçe
0
0
0
83
Cybinici retuiteado
Umut Güner
Umut Güner@umuttgunerr·
4.5 milyon takipçisi ve milyonlarca görüntülemesi olan bu yabancı sayfa başta olmak üzere bütün dünya Türkiye ile dalga geçiyor! Türkiye'yi rezil edip tüm dünyanın eğlencesine dönüştürdünüz. Futbolcu olarak kiminiz milliyetçiliği kullandı kiminiz dini kullandı hepiniz çok güzel pozlar verdiniz. Her biriniz en az 3-4 reklamda oynadı ve sponsorluk anlaşması yaptı. Yazıklar olsun!
Umut Güner tweet media
Türkçe
289
843
8K
385.6K
Cybinici
Cybinici@Cybinici·
@hannibal1903 @AlkolukBaskan Sergen hoca olmadan Beşiktaş ile şampiyon oldu. Hoca olsa neler yapardı o zaman ? Boş yapmayın. Sergen gelmiş olsaydı şu an elenmemiştik.
Türkçe
0
0
0
24
Alkoluk Baskan J.K
Alkoluk Baskan J.K@AlkolukBaskan·
Sergen Yalçın’ın, Vincenzo Montella için yıllar önce yaptığı yorum bugün bir kez daha gündem oldu. Sergen Yalçın âlim değilse ariftir. Bazı şeyleri yıllar öncesinden görmüştü.
Türkçe
4
38
273
13.9K
Şahin
Şahin@BigPersuasive·
@AlkolukBaskan Arif'te değil. Sergen magazinde kalmalı, en başarılı alanı bu.
Türkçe
2
0
1
85
Cybinici retuiteado
KupaEfendisi
KupaEfendisi@siegergeist·
Bak elim ayağım titriyor lan siz kimsiniz kime neyi öğretiyorsunuz yüzsüzlere bak ya. Futbolcular bitti bir de eşleri başladı şaka gibi yemin ederim insanı bu kadar iğrendiremezler. 48 takımın katıldığı dünya kupasına katılmayı marifetmiş gibi bir de anlatıp duruyorlar. Sanki hep dünya kupasına katılıyordunuz demeye getiriyorlar resmen zerre kadar utanmaları da yok.
SİYAH SANCAK@siyahsancakx

🔴 Hakan Çalhanoğlu‘nun eşi Sinem Çalhanoğlu: “Bugün eleştirdiğiniz takım da, hedef gösterdiğiniz kaptan da sizi Dünya Kupası’na getiren insanlar.” “Dün alkışladığınızı bugün suçlamak futbolu değil sonucu sevdiğinizi gösterir.” “Kazanırken sahiplenip kaybedince suçlu aramak kolaydır.”

Türkçe
17
101
3.1K
78.9K
Cybinici retuiteado
KAAN GEDİK
KAAN GEDİK@ekgedik1903·
Çuraçao Irak Özbekistan Ürdün ün 1 gol attığı Yeşil Burun Adaları Panama Yeni Zelanda Suudi Arabistanın şimdiden 1 puan aldığı Dünya kupasında Avustralya ve Paraguaya karşı gol atamadı, puan alamadı, kupadan elendi.
KAAN GEDİK tweet media
Türkçe
10
95
722
10K
Cybinici retuiteado
barkın
barkın@barknedit·
🚨 Canbequit'ten Barış Alper Yılmaz'a: Kimsin oğlum sen oradan şut vuruyorsun, kaç tane golün var? Özür dileme! Şu adama yazık ya, şuna bak! (Amigo Yücel) Anca saç yapın, bıyık yapın. Eren girmiş, saçını gösteriyor. Lan 10 kişi kabile takımı ya..
barkın@barknedit

🚨 Canbequit: Samet Twitter'da ne işin var. Kova Uğurcan, Galatasaray'da yemezsin bu golleri. İsmail niye gecenin köründe Instagram'da repost yaptın. Merih o villayı vereceksin. 10 kişi Dominik takımı, Montella itini gönderin. Hepsi otobüsle gelecek, 20 gün. Uçak yok bunlara.

Türkçe
17
34
1.4K
971.2K
Cybinici retuiteado
Cybinici retuiteado
Tonyukuk
Tonyukuk@tonjukuk·
Açıklamalar tam rezillik. Çıldırmamak elde değil dinlerken yemin ederim. 65 şut atmış 2 maçta. Ee sonuç? Bilmem kaç top yüzdesiyle oynamış. Ee sonuç? Kader bizden yana değil, çok denedik, çok uğraştık, futbol şansı vs vs vs. Ee sonuç? Bu şans, bu nasip, bu kader, bu ilahi güç, bu senaryo niye bize gelince tıkanıyor? Niye biz sürekli bunları konuşmak zorundayız her defasında? Niye her başarısızlığın ardından şöyle doya doya yerin dibine sokup günah keçisi kimse dar ağacına bağlayamıyoruz? Niye sürekli “aman onlar bizim değerlilerimiz, aman onlar bizim için önemli” modundayız? Niye sürekli bu ruhsuz, şımarık, utanmazlara sevgi ve nezaket göstermek zorundayız? Liseli çocuk gibi balkonda sigara içerken yakalanan, youtube’a video çekmek için stüdyo kuran, saçıyla bıyığıyla uğraşmaktan kafasını sahaya veremeyen adamları biz niye mutlu etmek zorundayız? Dünya kupasının bitmesine tam 1 ay var, BİR AY! Haiti kim Allah aşkına, kaçınız haritada yerini gösterebilirsiniz? Haiti ile Türkiye elendi koca turnuvadan ilk dkdan. Yav millet erkenden kalkmadı, kimse uyuyamadı sabaha kadar şu maç için. Ulan 24 yıl ya, koca 24 yıl. Sonu bu mu olmalıydı Allah aşkına? Hâlâ “onlar bizim değerlilerimiz, yetenekli oyuncularımız, onlara kızmayalım” diye şakşaklayıp duruyorlar tv kanallarında. Yöneten, oynayan, yorumlayan, eleştiren herkes aynı çorbaya kaşık sallıyor, birbirlerinin sırtlarını sıvazlıyor. Hepsi birbirinin dostu, ahbabı… Biz boşuna üzülüyoruz yemin ederim.
Türkçe
137
536
4.5K
123.6K
Cybinici retuiteado
Serkan Kafkas
Serkan Kafkas@serkankafks·
Belki de sıfır çekeceksiniz Dünya Kupası’nda. Sırf turnuvaya katıldıkları için 500’er bin euro primi indirdiniz cebinize. Villalar falan üstüne cabası. En güzel evlerde yaşayıp en güzel arabalara binip güzel kızlarla gününüzü gün ediyorsunuz. Türkiye’de yaşayan hiçbir ekonomik, siyasi, hukuk krizi hayatınızı en ufak derecede etkilemiyor. Çocuklarınız en iyi okullarda eğitim görüyor. Bunların karşılığında yapmanız gereken tek şey top oynamak. Oyun oynamak. Ama siz en ufak bir eleştiride nazlanıp çocuk gibi etkileniyorsunuz. Kepazesiniz, utanç vericisiniz. Bu milletin size verdiği değerin tozunu bile hak etmiyorsunuz.
🎙️ Muhbir@ajansmuhbir1923

Türkiye, Dünya Kupası’na veda etti. Sizce sorumlu kim?

Türkçe
65
828
9K
542.4K
Cybinici
Cybinici@Cybinici·
@uzunabdurrahman 😂😂😂😂 48 ülkenin katıldığı turnuvadan 47. Olarak eleniyoruz. Hiç mi yani utanmıyorsunuz bu durumdan ? Ben gidip oynamadım ve gol bile atamadan elendik. Ne diyelim siz söyleyin ya eleştirmeyelim alkış mı tutalım ? Messi’de dua etmiyor ama adam goller atıyor ne alaka ?
Türkçe
0
0
7
358