ms psychologist
164 posts

ms psychologist
@Mspsycho060
Married Mom
Islamic Republic of Iran Se unió Ocak 2020
59 Siguiendo11 Seguidores

@Golbamoeb هر کسی اختیار مالشو داره،اهدا کردن و خیرات کردنشم به خودتون و انتخاب خودتون مربوطه
فارسی

@lidaa_sattarof تا زمانی که زندگی شما به کسی اسبی نمیزنه ، کاری که دوست داری انجام بده
فارسی

@more_than_mori والا من غیر تغییر هورمونی که باعث کلافگی و عصبی بودن شد و خیلی با دوران pms فرق نمیکرد و افسردگی بعد زایمان که قابل درمانه،هم مشکل خونریزیو … نداشتم و هم تقریبا ۴-۵ ماه بعد زایمان با رژیمو کمی ورزش شبیه قبل بارداری شدم،ولی تجربه ادمها باهم متفاوته
فارسی

@feminist_gram والا من عوارض طبیعیو شنیدم وحشت خاصی گرفتم حالا درست و غلط پای گوینده،من سزارین کردم،بیمارستان پمپ درد داشتم،خونه هم یادم نیست مسکن خورده باشم،انقدر مراحلش بی دردسر و بدون درد بود متعجب شدم،یادمه بعد ۲۴ ساعت که از بیمارستان مرخص شدم اومدم خونه،۲تا سگ بزرگ داشتم بردمشون پیاده روی
فارسی

دوستان از تجربیات زایمان طبیعی و سزارین بگید. تجربهی شما ارزشمنده و میتونه به دیگران آگاهی بده.
به پزشکان اعتماد نکنید اونا میخوان شما طبیعی زایمان کنید که بچههای بیشتری از بدنتون استخراج کنن!
سلامت و درد نکشیدن شما کوچکترین ارزشی نداره براشون.
Bibiloo@BibilooHastam
اینایی که میگن زایمان طبیعی و سزارین هرکدوم عوارض خودشو دارن و یه سری پزشکم هستن تازه دوستان یه رشته بنویسید درباره عوارض زایمان طبیعی، حتما بنویسید چون من دارم حرص میخورم اگه کسی میتونه طبیعی بزاد غیرازاینکه تو این خراب شده اپیدورال نمیزنن و درد زن به تخمشونه دقیقا ضررش چیه!!
فارسی

@avoooocadoooooo ببین توی روانشناسی حداقل ۵۰۰ ساعت ارتباط داشتن توصیه میشه، ولی به نظر من هم درست نیست و زمان بیشتری نیازه،البته هرگز نظرمو به مراجعه کننده تحمیل نمیکنم،اگر کاری که بخواد بکنه منطقی باشه در راستای اهداف خودش کمکش میکنم
فارسی

@apr_amir عموما وقتی طرفین از زندگی با هم راضی نباشن و از هم نا امید باشن بچشون میشه اولویتشون،ولی خیلیام هستن که همسرشونو بیشتر دوست دارن
فارسی

@saitamair @soysaaanaaa با بحث مشاورش کاری ندارم،بهتره،ولی انتخاب خودشونه
اگر اشنایی قبل ازدواج با هدف ازدواج باشه و اگاهانه باشه روش درستیه،شما هر چند سال هم با کسی زندگی کنی امکان داره روی خیلی از مسائلش شناخت کافی نداشته باشی، ولی بالاخره ۵۰۰ ساعت به شما شناخت اولیه برای تصمیمگیری کم ریسک ترو میده
فارسی

@Mspsycho060 @soysaaanaaa این حرف قطعا هم برعکسه هم اشتباهه
توی روابط دوستی و صمیمی خیلی زود تصمیم گیری منطقی تبدیل به اکت احساسی میشه
چه یک ماه باشه چه ده سال به شناخت منجر نمیشه
اینکه ده جلسه و چند جلسه روانشناسی خیلی خشک بشینی به یه آدم صحبت کنی بدون سوگیری نتیجه اش هزاران بار بهتره
فارسی

@Shin_reee برای بار هزارم تکرار میکنم،انسان بالغ حق انتخاب داره،ما در دنیای مدن زندگی میکنیم و قبل هر کاری میتونیم تحقیق کنیم،اگر انقدر از بارداری بدتون میاد بچه دار نشید،و بالغانه ازدواج کنید که همسرتون خودش بدونه سختیارو نه اینکه با کلمات به این رکیکی بخواید چیزیو برای کسی توضیح بدید
فارسی

@filisity_1374 به خیلی چیزا بستگی داره و به میزان شناختتون از همسرتون، پیج پراوته یا باز،اگر پرایوته دختررو میشناسید یا نه؟ ازش میپرسم کیه چون حقمه بدونم
و در نهایت نامحسوس حواسمو جمع میکنم،احتمال اینم بدید شاید دختره کرم داره،شایدم اصلا چیز مهمی نباشه
فارسی

@kitten_ys البته این وظیفه مادرشه ولی ظاهرا ایشونم بهش یاد ندادن
فارسی

@kitten_ys محکم، مهربان باهاش صحبت کن، بگو من دوست ندارم کسی به بدنم دست بزنه، بدن من جای خصوصی منه، اگر نمیدونه یعنی چی بگید همه انسانها بدنشون حساسه،بعضیها دوست ندارن کسی به بدنشون دست بزنه،منم این اجازرو به کسی نمیدم، و اگر خط قرمزهاتونو رد کرد یک تایمی مثلا ۲-۳ روز بغلش نکنید
فارسی

@JanLevins0n @btbt_fighter عزیزم واقعا ازدواج و بارداری یک انتخابه، همه کار سختی خودشو داره،میتونی انجامش ندی وقتی دوسش نداری، به صورت کلی این فرایند زیبایی در خلقته، ولی شما دوس نداری و دلت نمیخواد تجربه کنی
از دید کسی که دوسش داره خیلی چیزها بدست میاره
فارسی

@btbt_fighter ایجکتیو نمیتونی ببینی قضیه رو دارم میگم زن خود زن زن خالی چی به دست میاره از تولید مثل؟ هی میگی مرد هی میگی وظیفه فمنیسم جایگاه گوز شقیقه فلان
فارسی

@btbt_fighter من با بخشی از حرفتون موافقم ، الان دنیا مدرن شده و میتونن قبل ازدواج و بارداری حتی اگر مشاوره نمیگیرن از ai بپرسن و کلا تحقیق کنن،این یک انتخابه و به جای اینکه باردار شن و زندگی خودشون و بچه و همسرو سیاه کنن بچه دار نشن
فارسی

@khodemmd بستگی داره چقدر خوشتون بیاد،ایا طرف جنبشو داره؟، ایا شما توانایی نه شنیدن دارید؟
به نظرم بهتره اول با رفتارتون نشون بدید، البته بهضی ادمها فارق از دختر یا پسر بودن متوجه نمیشن ،ولی با اخلاقش بیشتر اشنا میشید و بهتر تصمیم میگیرید
فارسی

@melika______ چه تلاشی برای تعییرش کرده؟ پیش روانشناس رفته؟ یا چی؟
به نظرم اگر علاقه دارید بهش برای دوستی بهش فرصت بدید،با چشم باز تا متوجه بشید ادم مناسبی هست یا نه، معمولا تا ۶ ماه متوجه میشید حتی گاهی زمان کمتر
فارسی

@Amir_ebl اعتقادات،علایق،نظرات و هر چیز شخصی شما تا زمانیکه نخواید کسیو مجبور به کاری کنید به خودتون مربوطه، بازم به خودتون مربوطه ولی به نظر من میتونین توی خلوت خودتون عزاداری کنید و اگر خیرات میکنید هم خودتون انجام بدید
فارسی

@Meysamsami @Dakumun7175 من دایرکتمو باز کردم، اگر بتونید دایرکت بدید بهتره که بتونم ازتون چند تا سوال بپرسم، فکر نکنم شما اینجا راحت باشید
فارسی
















