TR M@TRMral·3d@aseiswonder @nisasaidthat 11de sabahın köründe sapık gibi kadına yazmak normal mi? Çoğu kadın yatağından kalkmamış oluyor o saatte. Bir kadına bu saatte yazmak yatağına girmek gibi bir şeyTraducir Türkçe8178469.6K51
aisha@aseiswonder·3d@nisasaidthat gayet normal bi saatte yazmis sorun neTraducir Türkçe3012.3K385.9K24