🕷فرانکنشتاین

1.5K posts

🕷فرانکنشتاین banner
🕷فرانکنشتاین

🕷فرانکنشتاین

@_Marcheli

وی در خیال خویش ناپیداست!

Se unió Kasım 2020
468 Siguiendo188 Seguidores
Tweet fijado
🕷فرانکنشتاین
و زندگی چیزی نیست جز فوبیای فردای دوباره 🍃
فارسی
1
0
16
0
PariYa
PariYa@PariYa260402·
اره خلاصه زیاد کیس جذابی برا لاس نیستم
PariYa tweet media
فارسی
128
8
1.4K
46.8K
K
K@PersianD51672·
از بزرگترین استعداد تلف شده ای که شخصا تو زندگیتون دیدین بگین.
فارسی
28
2
44
7.3K
🕷فرانکنشتاین
@ER_eton فقط زیادی با چت جی پی تی حرف می‌زنیم باید اشتراک پرو بگیریم
فارسی
0
0
0
8
ER
ER@ER_eton·
اونایی که پارتنر ندارید زندگی چجوریاس؟
فارسی
430
3
416
55.4K
🕷فرانکنشتاین
نشستم ارشد بخونم روز یک البته سر فصل میدم هوش مصنوعی میگم خلاصه کن بفرست 😂 خیلی حوصله نشد اون همه کتاب رو باز کنم
فارسی
1
0
5
142
Toska🦢
Toska🦢@t00ckaa·
اینایی که سنشون بالای ۲۵ ساله و همچنان برای یادگیری چیز‌های جدید مشتاقن برام جالبن، من تا ۲۵ سالگیم به چیزایی که میخوام برسم رسیدم که هیچ، نشه دیگه شبتون بخیر.
فارسی
36
2
187
12.8K
gh
gh@Ghazaal_Ah·
من با یه دوره آموزشی زبان می‌خونم، وسط خوندن کلی سؤال برام پیش میاد… 🥲 باز خدارو هزار بار شکر که ChatGPT هست و می‌تونم ازش بپرسم واقعاً هر بار زبان می‌خونم هزار بار به سازندش درود می‌فرستم 😄
Kuwait 🇰🇼 فارسی
2
0
32
1.6K
Mint🌿
Mint🌿@me_mintpie·
دخترااا کدوم ریمل از همه بهتره؟؟؟؟ خسته شدم از بس ریمل خریدم و مژه های پای سوسکی تحویل گرفتم😭😭😭
Mint🌿 tweet media
فارسی
601
3
637
217.9K
🕷فرانکنشتاین
@tanin_mh_ خوبه که هعی توییت میخونیم می‌رسیم به یه توییت ارشد دوباره یادمون میاد نخوندیم 😆
فارسی
1
0
3
116
Taninᥫ᭡
Taninᥫ᭡@tanin_mh_·
چرا تایم ‌لاینم شده کنکور ارشد؟… من خودم به اندازه کافی استرسشو دارم. همون توییتای همیشگیو بهم نشون بده.😥🤦🏼‍♀️
فارسی
11
3
291
4.2K
🕷فرانکنشتاین
@DrRadSh چه ادمایی پیدا میشن چه رشته ای بودین که تونستین جمع‌ش کنید توی این مدت کم
فارسی
0
0
0
735
Raha
Raha@DrRadSh·
تا بحث رقبای درسی داغه اینو بگم که تو دوره دکتری ۴ نفر بودیم سر کلاس، من و یه دختر دیگه که به شدت حسود و استرسی بود و دو تا پسر، دیگه ناچارا با این دختره استرسی میگشتم، تایم آزمون جامع رو مدیر گروه دو ماه زودتر به این گفته بود و گفته بود به بقیه هم اطلاع بده، من
فارسی
12
0
686
55K
🕷فرانکنشتاین
@dvbism دیوی اینا رو می‌زاری نمی‌ترسی زنده زنده آتیش‌ت بزنن 😂
فارسی
1
0
0
30
dvbism
dvbism@dvbism·
مریم که استوری گذاشته است "کربلا را ما دیدیم نه شما" تا مقبولیت اجتماعی بین ساب دوستانش از دست نرود و self conceptاش حفظ شود، امروز یواشکی به خانه ی خاله اش رفت تا مسئولیت ریختن دارچین روی شله زرد را برعهده بگیرد.
فارسی
2
1
12
395
🕷فرانکنشتاین
گاهی لازمه به خودت یادآوری کنی توی بازی زندگی کارت های فاجعه ای دستت افتاده بود، ولی تو فوق العاده بودی.
فارسی
0
0
0
29
🕷فرانکنشتاین
@1000pa2 نتیجه میگیریم ازدواج کنیم بعد جدا بشیم که دیگه پشیمونی باقی نمونه
فارسی
0
0
0
255
هزارپا
هزارپا@1000pa2·
این از اون سوالهایی که جواب ثابت و مشخصی نداره درصد زیادی از کسانی که اردواج میکنند پشیمان میشوند و انهایی هم که ازدواج نمیکنند اخرش باز پشیمان میشوند درصد کمی هستند که اخرش شاد و خرسند باشند از تصمیمشان ولی از جایی و سنی به بعد که پیری میاد سراغ آدمها مجبور میشن با شرایط کنار بیان و سکوت کنند و تنها شوند اواخر دوران پیری یک‌تنهایی ترسناکی داره
دخترِ هنرستان!@mridabrave

من ی سوال دارم از اونایی ک‌میگن ن هرگز ازدواج نمیکنیم،ازدواج خوب نیست جدی ته ته ته پیری و تنهاییتون میخاید چیکار کنید؟ لابد میگید خانه سالمندان🤡 نه،جدی!

فارسی
12
0
166
8.9K
🕷فرانکنشتاین
@mridabrave خونه سالمندان بهتره تا اینکه پرستار بگیری سر پیری ازت نگهداری کنه
فارسی
0
0
0
18
دخترِ هنرستان!
من ی سوال دارم از اونایی ک‌میگن ن هرگز ازدواج نمیکنیم،ازدواج خوب نیست جدی ته ته ته پیری و تنهاییتون میخاید چیکار کنید؟ لابد میگید خانه سالمندان🤡 نه،جدی!
فارسی
587
6
917
205.5K
بابا برقي
بابا برقي@yuckphou·
واقعا به نظر من توی ۲۴ روز میشه برای کنکور ارشد خوند و دولتی خوب تهران (شریف نه ولی تهران و امیرکبیر) قبول شد. البته به رشته هم بستگی داره من فقط برق مخابرات رو میدونم☠️
saBa@beyourselfsaba

یه بنده خدایی دایرکت داده: هیچی درس نخوندم تو این ۲۴ روز باقی‌مونده تا کنکور ارشد میتونی برام برنامه بریزی که دولتی قبول شم؟ عاشق این بی‌خیالی شماهام🥰🤣

فارسی
11
2
142
13.2K
🕷فرانکنشتاین
یا باید زندگی کرد یا فکر دوتایی باهم نمی‌شود
فارسی
0
0
2
58
🕷فرانکنشتاین
آدمی که در حال گریختن از خویش است، به تو پناه نمیدهد
فارسی
0
0
1
47