ژاک قضا و قدری
21.2K posts

ژاک قضا و قدری
@esfenach
گفتم آب و ساعت لنگریمان گفت: دنگ، دنگ، دنگ
Se unió Kasım 2016
450 Siguiendo294 Seguidores

اینو در مورد من بگید :)))
🚁Hopeful🚁@OneHopelessHope
من که اصلا ترسناک نیستم. اما اگه دوست داشتید بگید.
فارسی

چندسال پیش یکی از اقوام فوت کرده بود و یه سری پک میوه های مراسم رو بردیم بین مردم تقسیم کنیم همه هم اکثرا میگرفتن تشکر میکردن ولی یه آقاهه افتاد دنبال ماشین داااااد میزد موزو ببر بده مادر خواهرت ببر بده عمه ت
بعد از یه هفته ماتم واقعا خندیدم از ته دل اون شب :)))))))))
Broken chain@ghermezington
دیروز با همسرم لب رودخونه نشسته بودیم، چند تا لقمه درست کردیم و خوردیم. یکیش مونده بود، چند متر اونطرفتر یه مرد ۶۵-۷۰ ساله دراز کشیده بود. لقمه رو براش بردم و تعارف کردم. چند ثانیه خیره شد بهم و پرسید: شما جوونا نمیفهمید چقدر کاراتون زشته؟ ⬇️1/3
فارسی

@cazorla425 @Farangisgisgis ارباب کرکیچ ۱۰ از ۱۰ بقرعان. من خودم به شخصه خیلی میترسم ازش
فارسی
ژاک قضا و قدری retuiteado

بچهها یوتیوبمم چک کنید خیلی خوشگله:(
اگه کونمو جمع کنم براتون اسکچ بوک تور هم میذارم.
@parniaaghakhani?si=EhDKhtCqObq7BdqV" target="_blank" rel="nofollow noopener">youtube.com/@parniaaghakha…

فارسی
ژاک قضا و قدری retuiteado

منظورش اینه که اوباشی مثل آخوندا رو هنرمندان فاخر تحویل نمیگیرن و اوباشی مثل قیصر و خردادیان برمیگردن و حرفشم درسته. فقط چون خودشم یه حیوونیه بدتر از قیصر، نمیتونه به گی بودن ربطش نده
Marian888@MarianM8888
بهبه جمع جک جندهها و اوبیای حکومتی تکمیل شد، خردادیان هم برگشت ایران.
فارسی
ژاک قضا و قدری retuiteado
ژاک قضا و قدری retuiteado












