ژاک قضا و قدری

21.2K posts

ژاک قضا و قدری banner
ژاک قضا و قدری

ژاک قضا و قدری

@esfenach

گفتم آب و ساعت لنگریمان گفت: دنگ، دنگ، دنگ

Se unió Kasım 2016
450 Siguiendo294 Seguidores
سامانه جامع
سامانه جامع@SixHoney·
چندسال پیش یکی از اقوام فوت کرده بود و یه سری پک میوه های مراسم رو بردیم بین مردم تقسیم کنیم همه هم اکثرا میگرفتن تشکر میکردن ولی یه آقاهه افتاد دنبال ماشین داااااد میزد موزو ببر بده مادر خواهرت ببر بده عمه ت بعد از یه هفته ماتم واقعا خندیدم از ته دل اون شب :)))))))))
Broken chain@ghermezington

دیروز با همسرم لب رودخونه نشسته بودیم، چند تا لقمه درست کردیم و خوردیم. یکیش مونده بود، چند متر اون‌طرف‌تر یه مرد ۶۵-۷۰ ساله دراز کشیده بود. لقمه رو براش بردم و تعارف کردم. چند ثانیه خیره شد بهم و پرسید: شما جوونا نمیفهمید چقدر کاراتون زشته؟ ⬇️1/3

فارسی
2
0
37
766
ژاک قضا و قدری retuiteado
کفتر پاسکال
کفتر پاسکال@Parniaispunk·
بچه‌ها یوتیوبمم چک کنید خیلی خوشگله:( اگه کونمو جمع کنم براتون اسکچ بوک تور هم می‌ذارم. @parniaaghakhani?si=EhDKhtCqObq7BdqV" target="_blank" rel="nofollow noopener">youtube.com/@parniaaghakha
کفتر پاسکال tweet media
فارسی
1
7
108
2.5K
کرکیچ
کرکیچ@cazorla425·
هرکی با اصوان مشکلی داره این زیر بنویسه یک بار برای همیشه حل کنیم 🙏
فارسی
9
0
31
1.5K
ژاک قضا و قدری retuiteado
Ali.nasr
Ali.nasr@Redmeption7·
نظر نامحبوب: خاندان‌های ثروتمند نزدیک به حکومت قاجار و پهلوی‌ و ج.ا هیچ تفاوتی با هم ندارند. همه نوکیسه بوده و هستند و رانتخوار. فقط زمان شروع رانتخواری‌شون با هم تفاوت داره. ۷۰-۸۰ سال دیگه هم رانتخوار‌های ثروتمند امروزی در هاله‌ای از نوستالژی فرو می‌رن و پاک و منزه می‌شن.
فارسی
31
14
491
12.5K
راوی
راوی@Siahdone·
وا من کجا شکل اینام؟ 😭
راوی tweet mediaراوی tweet media
فارسی
6
0
35
2.1K
ژاک قضا و قدری
منظورش اینه که اوباشی مثل آخوندا رو هنرمندان فاخر تحویل نمیگیرن و اوباشی مثل قیصر و خردادیان برمیگردن و حرفشم درسته. فقط چون خودشم یه حیوونیه بدتر از قیصر، نمیتونه به گی بودن ربطش نده
Marian888@MarianM8888

به‌به جمع جک جنده‌ها و اوبیای حکومتی تکمیل شد، خردادیان هم برگشت ایران.

فارسی
0
0
3
151
ژاک قضا و قدری retuiteado
🇮🇷لیلیان🇮🇷
🇮🇷لیلیان🇮🇷@melorinirani·
یادی کنیم از ویدا موحد که روسری سر چوب زدنش و بی.حجاب ایستادنش توی میدان انقلاب، پشم ریزون‌ترین اتفاق زنانه در زمان خودش بود
فارسی
24
414
12K
114.2K
ژاک قضا و قدری
ژاک قضا و قدری@esfenach·
البته فرض این توییت اینه که دیکتاتوری نعلین دیگه وجود نخواهد داشت که خب صرفا یه حدسه وگرنه با من هم با بقیه‌اش موافقم
فارسی
1
0
1
359
کفتر پاسکال
کفتر پاسکال@Parniaispunk·
ببخشید یهو دوربین رو صورتم باز شد. شرمنده.
کفتر پاسکال tweet media
فارسی
37
3
2K
332.5K