پتی غیر بور ( شعبه پابلیک )

485 posts

پتی غیر بور ( شعبه پابلیک ) banner
پتی غیر بور ( شعبه پابلیک )

پتی غیر بور ( شعبه پابلیک )

@fandoghoo3

اینجا خودم نیستم 💅 (لیمیت شد اکانت قبلیم)Cognitive rehab

tehran Se unió Temmuz 2025
46 Siguiendo31 Seguidores
پتی غیر بور ( شعبه پابلیک ) retuiteado
دیکتاتور حانیه
«من زن‌هایی را می‌شناسم که از دور خشک و مغرور، از نزدیک سرخوش و مست، و از خیلی نزدیک بسیار غمگین‌اند.» کیمیا رجبی
فارسی
19
182
2.4K
28.5K
پتی غیر بور ( شعبه پابلیک ) retuiteado
Mahdi $amadi
Mahdi $amadi@immahdisv·
وقتی منتظرم ساعت رند بشه تا کارهای عقب افتاده‌ام رو دوباره عقب بندازم
Mahdi $amadi tweet media
فارسی
0
1
150
1K
پتی غیر بور ( شعبه پابلیک )
وقتی جواب پیامک پسره رو نمیدم، زنگ میزنه، تلگرام پیام میده، دستشو میذاره تو جمع رو شونه‌م و میگم دستتو بردار راحت نیستم و باز ادامه میده به کاراش و نمیفهمه که محترمانه دارم سیکشو میزنم:
مَد کینگ@iammasoodi

وقتی بیست بار گفتم “آها، چه جالب، ایول” ولی باز‌ به صحبت کردن ادامه میده.

فارسی
0
0
2
34
پتی غیر بور ( شعبه پابلیک ) retuiteado
ژوئی‌سانس
ژوئی‌سانس@h_jouissance·
پشماااام بچه‌ها من فکر می‌کردم اون عینکه رو شما با ادیت گذاشتید رو چشمش، باورم نمیشه =))))))))))))))))))))
ماسکوی داک@Muscovyduck_

شجاع خلیل‌زاده از امشب هی یادش می‌افته بعد گل آفساید با عینک عکس گرفته، تو رخت‌خواب غلت می‌زنه می‌گه اَه احمق احمق احمق.

فارسی
56
46
10.5K
126.2K
پتی غیر بور ( شعبه پابلیک ) retuiteado
نردوسی
نردوسی@Nerdousi·
سیجل وقتی میبینه غذا تمومه.
فارسی
16
30
593
11.4K
پتی غیر بور ( شعبه پابلیک ) retuiteado
mahdie
mahdie@mahdie8894·
دیواره رحم وقتی میفهمه این ماه هم بیخودی خودشو بازسازی کرده😐
mahdie tweet media
فارسی
42
65
4.1K
28.5K
Alz 🇵🇹
Alz 🇵🇹@itsNeo98·
کسی چه میدونه شایدم این زندگی یه آزمایشه خدا داره منو…
فارسی
1
0
50
507
𝔸𝕝𝕚𝕣𝕖𝕫𝕒
چن شبه تقریبا هر شب که از سرکار میام خونه سردرد دارم و ترکیبش با این صدای طبل تا نصف شب رو خدا‌ برا یزید هم نیاره
فارسی
3
0
56
1.3K
𝔸𝕝𝕚𝕣𝕖𝕫𝕒
مشکل زبانش به خاطر باگ خلقت یعنی عصب ریکارنت لارنجیال چپ باشه که میاد پایین دور آئورت میپیچه و دوباره برمیگرده به حنجره و ربطی به مغز نداشته باشه ولی خب سی تی آنژیو نرمال بود و تئوری رد شد
𝔸𝕝𝕚𝕣𝕖𝕫𝕒 tweet media
فارسی
2
0
28
1.1K
𝔸𝕝𝕚𝕣𝕖𝕫𝕒
سناریو یکی از مریضا داشت در حد یه قسمت دکتر هاوس میشد‌ با سنگینی زبون اومد سیتی نرمال بود نورولوژیست ویزیت قلب گذاشت قلب تو اکو شک به دایسکشن کرد بیمار سابقه تروما به سینه داشت که ریسک فکتوره ممکن بود
فارسی
7
0
109
7.9K
درمانگر ادایی با کلاااسِ بااااکلاس
حسی که سه سال نبودنش اذیتم کرد حس دوست نداشتن بود تمام وکمال میتونستم دوست داشته شدن رو ببینم ولی این دوست داشته شدنه اصلا خوشایند نبود برام حس اینکه دیوارا دارن بهت هجوم میارن بایداین حس گوهو زندگی کرده باشی تا بفهمی چه جهنم بزرگیه که نمیتونی حتی از اینکه یکی دوست داره لذت ببری
فارسی
1
0
25
542