emily
3.6K posts


@CalMann8 @siyahsancakx Ermenileri biz mi öldürdük . Benim ailem o bölgeden göz etmiş . Yaşadıkları köyleri ermeniler yakmış . Küçük çocukları öldürmüşler .
Türkçe

@fedya152 @siyahsancakx I don't know. The Balkans are so filled with horror stories in regard to Turks. The Italians, the Greeks, the Irish, and the Icelanders have long memories of lost sons and daughters to Turkic slavers over many centuries. How do we trust you? The Armenian massacres are still dnyd
English

@fedya152 @siyahsancakx لا يوجد اقذر من المنافقين من الاتراك ومن جميع الشغوب
العربية

@CalMann8 @siyahsancakx Türkiye ye gel ! Aç karını doyurmamı istermisin . Hayran kalırsın . Gel buraya gözün medeniyet görsün .
Türkçe

@fedya152 @siyahsancakx Pakistanis are worse than either Turk or Arab, but I would rather avoid the whole lot of you.
English
emily retuiteado

Sinir krizi geçirdi
Nihat Kahveci:
Ya böyle bir şey olur mu ya? Yurt dışında daha çok övmüşler. Övdük lan iyi oynadığında. Övdük. Tamam. Türk'üm, bilmem neyim. Yarın İtalya milli takım hocası olacaksın, geriye bakmayacaksın. Beni konuşturmasınlar ya. Seksen beş dakika Kerem'i niye oyunda tuttun diyenlere de bir cevap versene. Kerem'le oynayıp hava topu niye kestirdiğini anlatsana. Yerden oynasan Kerem gol atar belki. Senin hatan var. Kendi hatalarından da bahsetsene. Yok Beril'in saçıyım, bıyığıymış. Yok Eren'in saçıymış. Ulan dünya üçüncüsü olduk, bizi eleştirdiler ya. Ne oldu? Ne oldu? Avustralya'yla on kere oynasan dokuz kere kazanman lazım. Yeter ya. Ya bir tane doksan dakika futbol oynayacağız ya. Çıkıp iyi oynadığınızda favorisiniz zaten ya. Yeter ya bu kadar polemik molemik. Vallahi billahi ya. Başkan ayrı, hiçbir şey yokken kaos yaratıyor. Hiçbir şey yokken. La bu milli takımımızı sevmeyen Allah belasını versin ya. Daha ne diyeyim ya?
Türkçe

@kq2jod @siyahsancakx Pislik ingiliz kanalizasyon bokları . Siz insanmısınız.
Türkçe

@fedya152 @siyahsancakx العثماني القذر ذو الرائحة النتنه مكروه عند العالم نسبة الجرائم مرتفعه في تركيا لا تحترمون النساء ولا السياح مجموعة قذرة
حتى اشكالكم
GIF
العربية

@fedya152 @siyahsancakx العرب هم الذين علموك النظافة ياقذر
العربية

@bosunatiklama Gün gelecek anayasayı ihlal ettiğiniz için yarğılanacaksınız belkide
Türkçe

@trader44s ahmetin 6 milyon cebinden çıkmadan yine ev alabilir .
Kafayı kullanır ise !
Aynı parayı da faizden alır %10 eksik şekilde .
Türkçe
























