
گربه باز
405 posts


@inthismagicshop میتونید فیلم صحبت کردنش رو برام توی دایرکت بفرستید تا بهتر راهنماییتون کنم
فارسی

@jasalaba @Murphcohle خواهرزاده ام چهار سالشه ، قبلا مشکلی نداشت اما بردنش دندون پزشکی و بیهوشش کردن، خیلی ترسید
از اون موقع گیر میکنه همش گاهی خوبه گاهی اصن دیگه یه جمله نمیتونه بگه😔 دکتر میگه صبر کنین خودش خوب میشه اما الان هفت هشت ماهه بهتر نشده😭یعنی ببریمش گفتار درمانی؟
فارسی

اگه لکنت زبون دارید میشه بگید که وقتی لکنت میگیرید ما باید چطوری رفتار کنیم باهاتون؟
من همیشه صبر میکنم طرف حرف زدنش تموم شه، وسط حرفش نمیپرم، یا سعی نمیکنم تصحیحش کنم. ولی شنیدم میگن باید کلمهای که روش گیر کردنو بگیم بهشون.
Azar Nimrouz@Azar_e_nimrouz
دوستی میگفت: پارتنرم مدت پنج سال حتی یک کلمه راجع به لکنت زبونم حرفی نزد. فقط یکبار داشتیم شام میخوردیم یهو گفت: میدونستی خیلی از ادمای معروف مثل چرچیل لکنت داشتن؟ حتی معشوقه ی شهریار! منم ذوق کردم و دیگه واسم مهم نبود میخوام بگم با شعورتون زندگی آدمارو میتونید عوض کنید.
فارسی

@Murphcohle بچه ها جون یه کانال گفتاردرمانی دارم که تازه فعالیتشو شروع کردم ولی ازین به بعد بیشتر درمان و آگاهی رسانی میذارم اگر دوست داشتید خوشحال میشم عوض بشید
t.me/GoftarBa_SJ
فارسی

@Azar_e_nimrouz بچه ها جون یه کانال گفتاردرمانی دارم که تازه فعالیتشو شروع کردم ولی ازین به بعد بیشتر درمان و آگاهی رسانی میذارم اگر دوست داشتید خوشحال میشم عوض بشید
t.me/GoftarBa_SJ
فارسی

@Murphcohle بچا به عنوان یه گفتاردرمانگر میگم، هیچ وقت صحبت یک فرد دارای لکنت رو قطع نکنید و وسطش نپرید، حرفشونو کامل نکنید، به لکنت هاشون اشاره نکنید و نگید مثلا اگه سختته بیا برام بنویس یا نصیحت کنید که آروم تر صحبت کن یا هرچی. افراد دارای لکنت فقط زمان بیشتری برای صحبت کردن نیاز دارن
فارسی

@inthismagicshop @Murphcohle با توجه به توضیحاتی که دادید حتما به گفتاردرمانگر مراجعه کنید، احتمال اینکه ناروانی طبیعی باشه یا به مرور خودش خوب بشه خیلی کمه و احتمال موندگار شدنش اگر درمان دریافت نشه خیلی زیاد هست.
فارسی

@Murphcohle و اگر خودتون لکنت دارید یا علائم لکنتو توی بچه تون میبینید، حتما گفتاردرمانی 🙂
فارسی

@Marialj98 آقا ما میریزیم تو لیوان پیرکس ازین فرانسویا روش فویل المینیوم توی فر
نریزید تو پلاستیک
فارسی

کالباس و سوسیس و کنسرو خونگی یعنی با جونم مثل فوتبال دستی بازی میکنم
Lonely Gamer@Lonely___gamer
اینم کالباس خونگی 😊
فارسی

جهت اینکه شاید چندتا دوستی جالب و نزدیک ازش در بیاد 🥃




Mehdi@Mehdithemeow
شیطنتم گل کرده یه عکس از کتابخونهم بذارم. آخرینباری که این حرکتو زدم سهسال پیش بود و چندتا دوستی جالب و نزدیک ازش در آوردم.
فارسی



@ririmamm @mina_nili نه لزوما، واقعا باهوش بود ، از اونا که سر کلاس درس میخونن، نه خلاصه ای ، نه نت برداری ، مطمین بودم شبا درس نمیخونه چون مرتب تو اصناف و اردوها بود ولی تفکرش این بود از یه جایی اومده بود که حوصله جاج ندارم بگم کجا
فارسی

یه بار ترم یک میخواستیم تاریخ امتحان رو جا به جا کنیم، رای گیری کردیم، یکی از مخالفین معتقد بود ، رای دخترا با ما برابر نیست!!! نامبرده الان متخصص این مملکت و هیات علمیه 🫠😂
یالقوز آغاج 🇮🇷@runrunawayrj
وای الان یادم اومد عمون ترم یک یکی از همکلاسیای ما برگشت گفت شما دخترا اصلا چرا اومدین دانشگاه؟ :))) چه نئاندرتالهایی من تو این دنیا دیدم آخه.
فارسی

@Arshida0005 @MaybeRealCowBoy نخیر، فقط توی ماه روزه گرفتنشون گیاهخوار میشن و گوشت نباید بخورن، دوتا موضوع جداست
فارسی

@MaybeRealCowBoy تازه اون مدت حق خوردن گوشت هم ندارن در صورتی که تو پریود ضروری ترین خوراکی برای زن گوشت و مخصوصا جیگره که خون از دست رفته رو برگردونه
در کل همه ادیان کصشر و کیری ان. عقب مونده و خایمال دین نباشید احمقای متوهم
فارسی

زنان زرتشتی زمان پریود در یک دخمه در خانه محبوس میشدن چون معتقد بودن دیو داخلشون رسوخ کرده، همین الان خونه ی هموطنان زرتشتی در یزد و.. همین شکلیه
منبع خواستید هم بگید تقدیم کنم
🇮🇷 مایه خال@Mayekhal
برای چی باید زن عربی که تو ۹ سالگی ازدواج کرده و تا ۱۸ سالگی فقط زاییده، هیچ خدمتی به بشریت نکرده بشه الگوی زن ایرانی و روز تولدش بشه روز مادر ایرانی؟
فارسی









