آقای ویرگول

55.2K posts

آقای ویرگول banner
آقای ویرگول

آقای ویرگول

@morixitter

‏‏عجیبه! واقعا عجیبه! شوکولات بدم؟🍬

هرجا میرم دلم اونجا رو نمیخواد Se unió Haziran 2015
255 Siguiendo2.2K Seguidores
آقای ویرگول
آقای ویرگول@morixitter·
یادش بخیر یه زمانی چقد اینجا کسشر می‌گفتیم
فارسی
3
0
16
898
آقای ویرگول
آقای ویرگول@morixitter·
من از قیمت دادن برای خدمات دندانپزشکی به مردم خجالت می‌کشم از اینکه قیمت‌ها جوری شده که خدمات دندانپزشکی جز خدمات لوکس مخسوب میشن خجالت می‌کشم از قیمت‌هایی که به زودی برای سال جدید قراره اعلام شه می‌ترسم و خجالت می‌کشم ریدم پس کله آخوند
فارسی
0
0
8
185
آقای ویرگول
آقای ویرگول@morixitter·
از وقتی مطب زدم ناوگان بزرگی از آشنایان دارن به سمت مطب روانه می‌شن اگر ادامه‌دار باشد اتفاقات خیلی بدی خواهد افتاد خواهیم دید چه می‌شود
فارسی
2
0
4
179
آقای ویرگول
آقای ویرگول@morixitter·
@9justrappers3 دقیقا مشکل همینه اینکه یه عده دارن سوال پیچش می‌کنن فکر میکنن با یه آدم سیاست‌مدار طرفن اشتباهه چون طرف صرفا کسخله
فارسی
0
0
1
16
آقای ویرگول
آقای ویرگول@morixitter·
این داستان از قبلم مشخص بود و ما می‌گفتیم ولی خب یه عده جوگیر شدن و باعث شده الان پهلوی‌چیا بخوان همه رو خفه کنن و همه‌چیو برای خودشون مصادره کنند به قول اون دوست عزیز حداقل گوز لوبیای نخورده رو ندید
آقای ویرگول@morixitter

این سلطنت‌طلبای کسکش از آخوندا هم دیکتاتور‌ترن هرکی واقعیت کیری بودن رضا پهلوی رو حتی مودبانه هم به روشون بیاره شروع می‌کنن فحش دادن؟ به یارو دختره جوون مرده هم رحم نکردن با این طرز فکر میخوای آزادی بیاری مادرقحبه؟

فارسی
0
0
0
110
آقای ویرگول
آقای ویرگول@morixitter·
خشم و غم اونقدر زیاده که نه با فریاد نه با گریه تخلیه نمیشم
فارسی
0
0
4
125
آقای ویرگول retuiteado
کگارد
کگارد@bameshishere·
من از یه سری اتفاقا ناراحت نیستم یعنی تخمم نیست ولی چرا از پشت سرم گوه خوردن خیلی ناراحتم.
فارسی
2
1
33
1K
آقای ویرگول
آقای ویرگول@morixitter·
@Choopan_h یه سری چیزا رو نمیشه مخفی کرد ولی خب باید سعی کنم همراه با سختی زیاد نشونشون بدم هرچند واقعا هم سخته فقط ملت سختیایی که تحمل می‌کنی رو نمی‌بینن
فارسی
0
0
0
6
چـوپان
چـوپان@Choopan_h·
@morixitter کسابت و پیشرفت و هرچیزی که فکر میکنی باعث حسودیشون میشه رو از همه پنهون نگه‌دار. همین کافیه.
فارسی
1
0
1
19
آقای ویرگول
آقای ویرگول@morixitter·
اینکه عن بودن یه سری دوستا و حسودی یه سری اطرافیان رو میفهمم ولی بازم به کیرمه خوبه یا بده،؟
فارسی
1
0
2
117
آقای ویرگول
آقای ویرگول@morixitter·
@Choopan_h سعیمو می‌کنم ولی واقعا دیگه اعصابم کشش فکر کردن به اینا رو نداره
فارسی
1
0
0
16
چـوپان
چـوپان@Choopan_h·
@morixitter آدم حسود خطرناکه، مراقب باشی بهتره.
فارسی
1
0
1
45