seda

6.5K posts

seda banner
seda

seda

@sedardm

küçük bir kız cocugu hayatla sürekli kavga halinde ama bi okadar mutlu...

Se unió Eylül 2009
162 Siguiendo177 Seguidores
Tweet fijado
seda
seda@sedardm·
Bu doğru !
seda tweet media
Türkçe
0
0
5
0
seda
seda@sedardm·
Eve sipariş verirken sürekli Migros sanal marketi tercih ediyorum bugün sebze-meyve ve bir kez daha şans verdim gönderilen enginarlar kararmış kıvırcığın uçları simsiyah hiç mi kontrol etmiyorsunuz @Migros_Turkiye @MSanalMarket @migros !!!!!
Türkçe
1
0
2
103
seda
seda@sedardm·
@en_nuu @TurkTelekom Fiberde istemiyorum nalet gelsin mevcut sistemimizi bozup gittiker elektrikçi çağırın bizlik değil dediler çağırdık yaptırdık sorun çözülmedi apartmandaki kablo kutusunu darmadağın etmişler kabloları acil çöz @TurkTelekom
Türkçe
1
0
0
32
nur sönmez
nur sönmez@en_nuu·
@sedardm @TurkTelekom Ayni sorun benim iş yerimde var arıyorum hızlandırmak için resmi yazı yazicam diyorum mail adresi veremiyor müşteri temsilcisi yan binada fiber vae benim binamda yok akıl tutulması ne zaman gelir diyorum 24 aya kadar gelir diyor müşteri temsilcisi
Türkçe
2
0
0
35
seda
seda@sedardm·
Kapıya kadar olmayan fiber altyapı kablosunu getirdiniz 1 haftadır magdur edildik parasını ödediğim hizmeti kullanamıyorum birde telefonda saçma sapan akıl vermeye kalkıyorsunuz ekipleriniz bilgi olarak yetersiz sorunumu hemen çöz @TurkTelekom
Türkçe
2
0
1
134
seda
seda@sedardm·
Reklamlarda basbas bağırıyor akıllı durdurma diye ücrete tabi !!! Nerde hizmet !!! kaç yıllık vodafone üyeliğimi bugün itibari ile sonlandırıyorum 2250 tl fatura nedir internet aşımı diye diye resmen kazıklamak yalancısın @VodafoneTR @VodafoneDestek @vodafonered
Türkçe
1
0
0
208
seda retuiteado
z.
z.@onlyzafs·
Hepimizin hayatına mutlaka bir Bahar girmiştir. Her zaman onun sorunları çok daha önemlidir, o çok daha büyük olaylar yaşar. Sen hep neşeli ve çözüm odaklı olduğun için derdin yok zanneder. Ama sözde yanındadır vs.
Fiko@fikofirardaa

"ben senin yangında ilk kurtarılacak listende değilim. belki itfaiye arkadasınım, o yangına seninle dalarım hatta yanarım ama sen herkesi kurtardıktan sonra çağla nerde”diye sorarsın😭 #Bahar

Türkçe
111
1.3K
32K
1.5M
seda
seda@sedardm·
Ülkecek bu kadar kötü günler yasarken tüm dizilerinde birbirinden iç karartıcı senaryoları şaka mı ? #yenisezon #k?z?lc?kserbeti #Yabani
Türkçe
0
0
0
682
seda
seda@sedardm·
İstanbul sahiplendirme ! Yaklaşık 1 ay önce sokakta buldum şimdi ona ömürlük yuva arıyoruz ! Sokağa atılmış bu cana güzel bir aile bulalım … #sahiplendirme
seda tweet media
Türkçe
0
0
0
75
seda
seda@sedardm·
@MadameCocoTR @MadameCocoTR bu nasıl bir yaklaşım müşteri memnuniyetinin asla önemsenmediği sattık bitti mantığı yazık !!!
Türkçe
0
0
0
51
seda
seda@sedardm·
@MadameCocoTR Üzerine aynı avmde bulunan süpermatketten gidip çaktırmadan market arabası alarak onunla indirebileceğimize dair küstahça akıl verdiler ve kendilerinden bugün son alışverişimizi yaptık @MadameCocoTR
Türkçe
1
0
0
62
seda
seda@sedardm·
Bugün @MadameCocoTR axis bayrampaşa mağazasında yaşadığımız dev saçmalıktan bahsetmek istiyorum biraz !
Türkçe
1
0
1
70
seda
seda@sedardm·
2 months ago, I reported a fault with my refrigerator, the resistor was replaced, but my problem was not solved, I called the service again and was asked to come again, I paid around 7000 TL for the part replacement. @SiemensHomeTR @Siemens
English
1
0
0
65
seda
seda@sedardm·
@bshsiemens #bshsiemens buzdolabı yapıldı bir ay geçti hala sorun çözülmedi buz tutma sorunu devam ediyor,nasıl bir tadilat parça değişimi bshsiemens yetkili servise de guvenemiyecek miyiz?
Türkçe
0
0
1
53
seda
seda@sedardm·
Hediye olarak urun gonderiyorsunuz skt si gecmis yazik bu son alisverisimdi insan sagligi bu kadar ucuz mu ?@avonturkiye !!!
seda tweet mediaseda tweet media
Türkçe
1
0
0
102
seda
seda@sedardm·
Aldıklarımdan pişman değilim aklım hala alamadıklarımda #BlackFriday2023
Türkçe
0
0
2
52
seda
seda@sedardm·
Saaaaaammmmmmpiyoooonnnn beee yesss beeee Vargaaaaaaassss #FileninSultanlari
Türkçe
0
0
1
142
seda retuiteado
Ozge Ozpirincci
Ozge Ozpirincci@egzOzpirincci·
Bu akşam 21:15’te oynanacak maç için bol şana kızlar! Sonuç ne olursa olsun teşekkür ederim! Türkiye Kadın Milli Voleybol Takımının her bir başarısına tanıklık ettiğim için çok şanslıyım! Gurur, ifade özgürlüğü, kızkardeşlik ve bunun gibi yaşattığınız duygular için minnettarım!—
Türkçe
16
119
4.6K
166.4K
seda retuiteado
can gurses
can gurses@canitti·
Türk milliyetçilerin ve Atatürkçülerin "hak bağıran sesi" olduğunu iddia edip "İki Ayyaş" diyenlere eklemlenmek... İşte cesaret, işte feraset, işte fazilet, işte mertlik, işte adam gibi adamlık.
Türkçe
131
2.3K
16.6K
1M