seta yesh

808 posts

seta yesh banner
seta yesh

seta yesh

@setilOo

blah blahblah blah

everywhere Se unió Mart 2020
328 Siguiendo231 Seguidores
seta yesh retuiteado
Mehdi
Mehdi@im_mehdiiii·
Mehdi tweet media
ZXX
60
262
13.6K
377.7K
seta yesh retuiteado
آخرین پژواک🇮🇷
خانوما من خیلی دوست دارم تو عادی‌سازی استایلای تابستونی کمکتون کنم ولی هم بازوهام تپلیه هم پوست پاهام توت فرنگیه هم شکمم قلقلیه :(((((((((((
فارسی
117
48
4.5K
104.3K
seta yesh retuiteado
لُرد فارکواد
یهویی دلم خواست برگردم به اون زمانی که تلویزیون میگفت گربهههه سگ اثر پیتر هانان (30 سالمه)
لُرد فارکواد tweet media
فارسی
37
71
3K
35.9K
به نآز
به نآز@zan_heb·
خب به عنوان کسی که چندسال هست که احیای مو بلدم و توی سالن بودم، بخاطر شرایط فعلی احیای سرد رو بهتون اموزش میدم توی خونه انجام بدید و خیلی نتیجه میگیرید.(اینم بگم که احیای سرد توی سالن هزینش از ۷تومن تا ۱۳تومن هست) مراحلش رو دقیق میزارم این زیر:
Delnia@delniaa

کاش سوالم دیده بشه . موهام کلا خشکه الان که دکلره کردم و هایلایت خشک‌تر هم شده. ماسک مو قبلیم جواب نداد. دنبال یه ماسک مو خوبم ممنون میشم معرفی کنید.

فارسی
149
92
3.1K
279.1K
seta yesh
seta yesh@setilOo·
@zan_heb چقد دلت بزرگه که همچین چیزی رو‌گذاشتی ممنونم ازت🥲♥️
فارسی
1
0
89
5.7K
seta yesh retuiteado
AmirDjawadi
AmirDjawadi@AmirDjawadi·
مازندران بودم. خانم سحر ولدبیگی در یک رستوران کار می‌کرد. سفارش ثبت می‌کرد. می‌دانم با طرح این خبر مخالفتی ندارند. از خودم پرسیدم اگر اوضاع وفق مراد نباشد آیا حاضرم از صفر شروع کنم ولی شرافتمندانه زندگی کنم. دعا کنید در پاسخ به خودم لاف نزده باشم.
فارسی
79
85
7.7K
995.1K
seta yesh
seta yesh@setilOo·
@notseemgoodprsn چرا عکسه انگار هوش مصنوعیه؟😅 از این عکسا که کاپلای اروپایی میگیرن بعد میگن اینارو بزار تو خاورمیانه!😅 خوشبخت باشین همیشه😍
فارسی
0
0
0
55
Archi
Archi@notseemgoodprsn·
به نظرم چون مردونگی تو وایبش هست
Archi tweet mediaArchi tweet media
فارسی
129
12
4K
429K
seta yesh
seta yesh@setilOo·
@capipilot چقدر خوشگلن مبارکه هرکی که برنده بشه😍
فارسی
0
0
0
50
@capipilot
@capipilot@capipilot·
توو این چند ماه ک فعالیت نداشتیم شما همه‌جوره هوامونو داشتین،واسه تشکر ازتون ی پک شارلوت میخوایم هدیه بدیم، اگه دوست داشتین واسمون منشن بذارید امیدوارم سهم شما باشه،
@capipilot tweet media
فارسی
620
13
877
18.9K
seta yesh
seta yesh@setilOo·
@KpMobna50846 د اخه من پزشک نیستم که از خودم دفاع کنم ،واقعیت رو گفتم ،به هر حال شغل هایی که نهایتا با ۴سال وقت گذاشتن میشه بدست اورد تو حوزه تحصیلی یا کارهای تجربی مثل لوله‌کشی که زیر ۱سال زمان نیاز داره رو هیچ وقت‌ نمیتونی با پزشکی مقایسه کنی همچنان بالاتر بودن وجهه پزشکه که بهت فشار اورده😉
فارسی
1
0
0
17
جان سختِ درونگرا
جان سختِ درونگرا@daroongaraa·
@setilOo حق با شماست دوست عزیز 😅 ولی آدم برای اینکه از خودش دفاع کنه کسی دیگه رو زیر سوال نمیره ! وگرنه پرستاران و ماما ها شغلشون با شما همپوشانی نداره و شما در پاسختون فقط حرف رو من رو تایید کردی!
فارسی
1
0
0
25
جان سختِ درونگرا
جان سختِ درونگرا@daroongaraa·
شما تا حالا یک پزشک یا حتی دانشجوی پزشکی دیدین هنری غیر از پزشک بودن داشته باشه؟ غالبا بی ادب ، گستاخ ، خودشیفته و حس برتری دارند حالا یکی بیاد حالی کنه به اینا که ادم عاقل پزشکی یک رشته و شغل مثل خیلی چیز های دیگه اعم از مهندسی ،وکالت، مکانیکی ، لوله کشی و حتی کارگری هست!
فارسی
186
2
287
151.9K
seta yesh retuiteado
استنلى مينويسد
- از ته دل که نقض نکردی؟ + معلومه که نه دیووووونه
فارسی
57
466
11.3K
174.1K
seta yesh retuiteado
Baharak
Baharak@Baharak_Irani·
کلیپی از پرزیدنت ترامپ عزیزم دیشب در مارآلاگو ر حالی که حملات کوبنده به رژیم خامنه‌ای را مدیریت می‌کند و تمام مسئولیت کشورش و جهان روی شانه‌های این ابرمرد است، ببینید چقدر دلگرم و استوار ست ❤️☺️ “به همه خوش بگذره من باید برگردم سر کار” ؛))
فارسی
91
1.1K
7.1K
159.4K
seta yesh retuiteado
KEOXER
KEOXER@ariakeoxer·
Iranians after hearing the news
English
15
387
2.9K
46.8K