
StormFX
681 posts

StormFX
@sstormFX
9 years Daytrading THE SNIPERS Academy Join: https://t.co/avTKdieyEf







TEHLİKE 🚨 ALTIN GÜMÜŞ SİZİ “LAL” EDECEK…! Altın ve gümüş için 2026’da bir şey beklemeyin, bunu daha önce de söyledim alıntı Tweet’e bakın… Şimdiyse durum maalesef çok daha vahim.. Gelin anlatayım; Türk yatırımcısı altın ve Gümüş’ü çok seviyor 2025 rallisinden sonra bakır ve platin de sevilmeye başlandı Öyle ki insanlar evine fiziki bakır götürüyorlardı, tüm o oksitlenme riskine rağmen 😃 Ancak şu anda olan şey aslında çünkü sen daha yeni başladığını bana gösteriyor Emtialarda 50 yıl boyunca mal topladılar şimdi bir yıl boyunca da mal boşaltacaklar… Ancak mal boşaltma evresinin altı ayı geride kaldı merak etmeyin Önümüzdeki altı ay içerisinde herhangi bir tarihte yeni bir dip çalışması bekliyorum altın ve gümüş için Grafiğe tek tek baktığımda bir WOLFE formu görüyorum. Bu formasyon genelde büyük yükselişlerden sonra gelen mal dağıtımı evresinde ortaya çıkar Beş ayaktan oluşur İki dip iki de daha yüksek seviye oluşturarak mal dağıtımı yapılır Bu dört işlemden sonra beşinci ayak genelde en acılı olanıdır Biz altın ve gümüş için işte bu aşamaya geldik Bu bölgeler satış için son fırsatlar gibi görüyorum yatırım tavsiyesi olmamakla beraber… Çünkü beşinci dalga en acılısı olacak.. Nerede biteceğini kestirmek zor ancak grafikte (3) numara ile belirtilen seviyeden daha aşağı olacağı kesin! Dönüş yeri geldiğinde de size muazzam bir alım sinyali üreticem Ve bunu tamamen herkese açık şekilde ücretsiz paylaşacağım.. Hepsi bu sayfada olacak… Herkese açık olacak… Bu yüzden lütfen yapmanız gereken şeyleri unutmayın bana destek olmak için.. TAKİP ET + BEĞEN+ YORUM YAP Sizi katılıyor musunuz bana aşağıya yazın, İyi akşamlar..






JUST IN: SpaceX lost $1 trillion in market cap since last week






























