یه مامان
115 posts

یه مامان
@Atefeeeeeee
یه رویایی داشتم، بهش رسیدم. حالا یه عالمه رویا دارم.
Inscrit le Eylül 2022
126 Abonnements35 Abonnés
یه مامان retweeté

نوعروس کشتید، تازه داماد کشتید، مادری رو به همراه سه فرزندش کشتید، زن و شوهر رو همراه با فرزندشون کشتید، ورزشکار کشتید، پزشک کشتید، فروشنده کشتید، دانشجو کشتید، نخبه کشتید، جانباز جنگ کشتید، بچه مدرسهای کشتید، بچه یتیم کشتید، تنها نان آور خانه رو کشتید، بچه پرورشگاهی کشتید، برادر رو کنار برادر کشتید، رفیق رو کنار رفیق کشتید، فرزندان ملت ایران رو کشتید.
فارسی
یه مامان retweeté
یه مامان retweeté
یه مامان retweeté
یه مامان retweeté
یه مامان retweeté

خب اینم آرایش کردن بدون آینه و بدون اینکه خودمو ببینم. رفقا قبل از نابینایی عشق انواع سایه و خط چشم بودم، بعد نابینایی دیدم یه کرمپودر سبک هم سنگینی میکنه و تقریبا نمیزاره چشمامو باز کنم برای همین به کمترینها بسنده میکنم. امیدوارم سرتونو دردنیارم با ویدیو🤍

سیّاره سیما@baaraan_g
طرز کار نابینا در پلتفرم X و تایپ کردن. پ.ن: برای پاسخ به همه سوالات شما در این مورد
فارسی
یه مامان retweeté














