یه مامان

115 posts

یه مامان banner
یه مامان

یه مامان

@Atefeeeeeee

یه رویایی داشتم، بهش رسیدم. حالا یه عالمه رویا دارم.

Inscrit le Eylül 2022
126 Abonnements35 Abonnés
Sa
Sa@beingahunter·
شما اگه آبگرمکن خونه ی من بودید، چرا یهو ارور می‌دادید و دیگه کار نمی‌کردید؟
فارسی
3
0
11
128
astrology bot
astrology bot@hourIyhoroscope·
cancer, libra truly loves you.
English
32
29
433
34.9K
یه مامان retweeté
مرتضی🇮🇷𓄂✺
نوعروس کشتید، تازه داماد کشتید، مادری رو به همراه سه فرزندش کشتید، زن و شوهر رو همراه با فرزندشون کشتید، ورزشکار کشتید، پزشک کشتید، فروشنده کشتید، دانشجو کشتید، نخبه کشتید، جانباز جنگ کشتید، بچه مدرسه‌ای کشتید، بچه یتیم کشتید، تنها نان آور خانه رو کشتید، بچه پرورشگاهی کشتید، برادر رو کنار برادر کشتید، رفیق رو کنار رفیق کشتید، فرزندان ملت ایران رو کشتید.
فارسی
60
1K
6.5K
46.7K
یه مامان retweeté
Kian Aghaei
Kian Aghaei@kian_aghaei·
یک ثانیه از فوتبالتون رو هم تماشا نکردم. پشیزی برام اهمیت ندارین. یه گله آدم پهن‌مغزِ سطح پایینِ بی‌شعورِ بچه هیأتیِ بی‌خاصیت. خبر عن شدنتون رو دیدم. همین یه هفته سفر زورکی هم بیشتر از لیاقتتون بود. فاک یو 🖕🏼
فارسی
30
196
3.2K
30.7K
یه مامان
یه مامان@Atefeeeeeee·
عجب صبح دل انگیزی
فارسی
0
0
1
7
یه مامان retweeté
Amin
Amin@aminhgn·
اینو الان تو پیجهای فوتبالی دیدم 😂وای دارم فقط میخندم. چه عنی شدین.😁دوتا رو با صدا گوش بدین حتما.
فارسی
310
513
4K
142.1K
یه مامان retweeté
Mojtaba poorbakhsh
Mojtaba poorbakhsh@mojtabapourbakh·
فوتبال برد و باخت داره ، اما یادمون میمونه رفتید شبها برای قاتلهای بچه هامون پرچم تکون دادید . سه تا اتفاق باید میفتاد که نرید دور بعد و دقیقا همون سه اتا اتفاق افتاد و نرفتید دور بعد ، شاید روزی بشینید در خلوتتون بهش بیشتر فکر کنید #صهبا_رشتیان #مجتبی_ترشیز
Mojtaba poorbakhsh tweet media
فارسی
154
948
9.7K
63.6K
یه مامان retweeté
لیــلاج🇮🇷
"۳۰ ثانیه تراپی برای کل عمر" آفساااید نیست آفساااید نیست ایران به دور بعدی صعود می‌کنه یه کشور مسلمون، داره کاری می‌کنه یه کشور مسلمون دیگه تو دور حذفی باشه. 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
فارسی
37
104
1.2K
31K
یه مامان
یه مامان@Atefeeeeeee·
شما زبونتون رو کجا نگه می‌دارید؟ قبلا چیکار می‌کردم نمی‌دونم.
فارسی
0
0
2
16
یه مامان
یه مامان@Atefeeeeeee·
سمعک‌های جدید پسرم با کوچکترین عرق خاموش میشن و این شده یه معضل برای ورزش کردنش. خیلی غصه‌اش رو می‌خورم بچه‌ام 😢
فارسی
0
0
6
33
یه مامان
یه مامان@Atefeeeeeee·
بالاخره بعد نزدیک ۶ ماه روی ماه استاد عزیز و همکلاسی‌های نازنینم رو دیدم و برای چندساعت از غم‌ها رها شدم و حالم خوب بود.
فارسی
0
0
2
14
me
me@hiddenfaacee·
با این وضعیت اقتصادی رفتیم تو کات اجباری 👍🏽
me tweet media
فارسی
51
1
1.2K
29.7K
یه مامان retweeté
Farnil
Farnil@Farnilooo·
تایم‌لاین ایتالیا مادر امیرمحمد نورالهی، دانشجوی ۲۲ ساله دانشگاه Parthenope ناپل، می‌گوید حدود ۱۵ روز است هیچ خبری از فرزندش ندارد. به گفته او گوشی، پاسپورت و تمام مدارک امیرمحمد به سرقت رفته و از آن زمان تماسی نداشته است.
Farnil tweet media
فارسی
10
368
1.4K
43.1K
سیّاره سیما
سیّاره سیما@baaraan_g·
خب اینم آرایش کردن بدون آینه و بدون اینکه خودمو ببینم. رفقا قبل از نابینایی عشق انواع سایه و خط چشم بودم، بعد‌ نابینایی دیدم یه کرم‌پودر سبک هم سنگینی می‌کنه و تقریبا نمی‌زاره چشمامو باز کنم برای همین به کمترین‌ها بسنده می‌کنم. امیدوارم سرتونو دردنیارم با ویدیو🤍
سیّاره سیما tweet media
سیّاره سیما@baaraan_g

طرز کار نابینا در پلتفرم X و تایپ کردن. پ.ن: برای پاسخ به همه سوالات شما در این مورد

فارسی
29
2
288
24.5K
ستون گنگ
ستون گنگ@mohammadaj8177·
یه حیوانی رو نام ببرین که واقعا آرزوی انقراضش از روی زمین رو دارین.
فارسی
747
0
610
109.9K
یه مامان
یه مامان@Atefeeeeeee·
یه ایکس‌باکس اس وان و یه تلفن بی‌سیم پاناسونیک برای فروش دارم، نمی‌دونم غیر دیوار کجا می‌تونم بذارم. دفعه اول و آخر که اومدم یه چیزی تو دیوار بفروشم اتفاقای جالبی نیوفتاد. :(
فارسی
0
0
0
21
یه مامان
یه مامان@Atefeeeeeee·
صبح ساعت ۶ بیدار شدم، توییتر رو باز کردم، پیج پونه رو دیدم. رفتم ریپلای‌هاشو خوندم. پیج یکی از دوستان نزدیکشو دیدم، که بعد از این همه جنایت و قتل عام هنوز آخوند به کونه. دوباره خوابیدم. توی خواب دوست پونه رو دیدم و یه عالمه فریاد و خشم و نفرت نثارش کردم.
فارسی
0
0
3
48
یه مامان
یه مامان@Atefeeeeeee·
حال بهم‌زن ترین نوع عرزشی، اون عرزشیی ایه که سعی میکنه تو توییترش نشون نده عرزشیه.
فارسی
0
0
2
28
یه مامان
یه مامان@Atefeeeeeee·
@mimazimi کی این نکبت‌ها رو میاره تایم لاین
فارسی
0
0
2
15
مریم خانوم
مریم خانوم@mimazimi·
روز سوم ویروس، درحالی که می‌خواستم استراحت کنم، دخترم بیدار شد، صدام زد و گفت گاگاگه (قورباغه). رفتم دیدم پوشکش افتاده یه طرف. خودش یه طرف، گاگاگه‌ای که برام ساخته بود یه طرف. :)))))
فارسی
27
0
694
26K