Tweet épinglé
JunømoshiNetamoto💧🔆⚛️🧪⭐️🐶🪢
1.4K posts

JunømoshiNetamoto💧🔆⚛️🧪⭐️🐶🪢
@JNetamoto
Juggernaut | We are all particles of the Cosmos. |💧#Aqua | 🔆#Junø | ⚛️#Atom | 🧪#Osmo | ⭐️#Stars | 🐶#Huahua | 🧑🚀🪐🔭
Inscrit le Ocak 2022
664 Abonnements78 Abonnés

@KralDavuud Davut bey merhaba, tutmaya devam ediyor musunuz? Yeni giriş hakkında düşünceleriniz nedir?
Türkçe

@HaberturkTV @hulyahokenek Hülya Hanım ekranlara dönmenize sevindik ancak biraz pasif kaldınız ne yazık ki. 2 saat aynı kısır tartışmaları daha doğrusu bağırışları dinledik @cemkucuk55 ve @ProfDrErsanSen yüzünden. Lütfen daha aktif ve gerektiğinde daha sert olsun. Hiçbir şey anlaşılmıyor.
Türkçe

@yapayzekahisse Merhabalar, gerçekten saygıdeğer bir çalışma yapıyorsunuz. Daha önce hiç görmediğim hata oranı 0 a yakın bir çalışma. 👏🏻
Yapay zeka ile hesaplanan değerin bir vadesi var mı hocam?
Bir de nakitten çıkıp alıma geçince tweet atar mısınız bildirimlerim açık bekliyorum :)
Türkçe

@ElitFinans @OngunEren6 10 marttan beri düşen trende yaklaşıp tokatlanıp yine aşağı dönüyor.
210 gündür düşen ons dibi bulsa iyi olur.
Yoksa 2011 - 2016 arasındaki gibi lanet bir süreç yaşatacak bize
Türkçe

@OngunEren6 Daha önce böyle bir trend oluşmuştu benzer bir durumda. Olabildiğince erken teşhis etmeye çalıştım kanalı garibanın umudu olsun üstad 🙋♂️😄

Türkçe

@garibanhamsi Hocam altın ile ilgili de bir yorum yapar mısınız? Sizin görüşleriniz sade ve anlaşılır. Beğenerek takip ediyorum.
Türkçe

#ALKA
usd ve TL
14 TL den 77 TL ye


Garibanhamsi@garibanhamsi
#alka günlük TL direnci geçme zamanı yaklaşmış hisselerden bir diğeri de bu
Indonesia

@Snipper043 Asıl merak ettiğim bu çanak katlanırsa ne olur acaba
Türkçe

@Snipper043 Benim bahtıma 2009 dan gelen direnci de deler geçer bu
Türkçe

XAU/USD 4h güncel durum...

Hunter43@Snipper043
Ons Altın Dolar. Orta/uzun vade için günlük, haftalık ve aylık...
Türkçe

@Snipper043 Altın alalım dedik birikmişimizle ons altın 21 nisan 2020 den beri düşmediği seviyeye düştü şansımıza
Türkçe

@Snipper043 Hocam bir de dxy 119 a değecek olursa gram 900 lere düşer sanırım
Türkçe
JunømoshiNetamoto💧🔆⚛️🧪⭐️🐶🪢 retweeté

@cakmaustad Peki bu tip durumda hane halkı ne yapmalı birikimini korumak için?
Türkçe
JunømoshiNetamoto💧🔆⚛️🧪⭐️🐶🪢 retweeté






