MK

749 posts

MK banner
MK

MK

@Mayaa_swe

Hem kaporta ustası hem yazılım mühendisliği öğrencisi 🇹🇷

Bilgisayarın içinde Inscrit le Ağustos 2025
415 Abonnements544 Abonnés
MK
MK@Mayaa_swe·
Lisede bambaşka bir bölüm istiyordum. Sonra bakınca karne hediyelerim bile tablet vr gözlük akıllı saat gibi şeyler. Hep bilimsel bir şeyler araştırıp okurdum hocalarım dalga geçerdi. Sanırım ben o zaman göremesem de ben mühendisliğe aitmişim.
Sezer İltekin@sezeriltekin

bir işi sevdiğini çocukken keşfeden hiçbir insanın o işte başarısız olduğuna şahit olmadım. tutkusundan para kazanan adamla kolay kolay yarışamazsın. onlar senin bazı sabahlar küfrederek açtığın o dükkanı yıllardır hiç kapatmadı.

Türkçe
0
0
0
139
MK retweeté
deniz
deniz@mavimsisuu·
ailen de dahil olmak üzere insanlar seni daha az gördüklerinde sana daha fazla saygı duyuyo
Türkçe
9
195
4.8K
68.2K
MK retweeté
Lâ
@Haletihissiyat·
Nasibim olmayan şeylerden dolayı kalbimin yorulmasından sana sığınıyorum Allah’ım.
Lâ tweet mediaLâ tweet media
Türkçe
0
68
827
12.5K
MK retweeté
Üzge
Üzge@uzgenindiyari·
Hiç istemediğin halde kopması gereken bir bağı kopardıktan sonra gelen o his..
Türkçe
0
273
2.1K
31.1K
MK retweeté
anılcan galiba
anılcan galiba@anilcangaliba·
gelecek 2-3 yıl içinde nerede olursam olayım, umarım gerçekten mutluyumdur
Türkçe
2
205
2.4K
31.3K
MK
MK@Mayaa_swe·
Normalde 21 de üni bitecekti İngilizce sertifika cv vs halledilmiş bir şekilde ama 1 yıl uzatıp 22 de mezun olmak istedim. Babam (ağladığım zamanlar dışında) sürekli geç kaldığımı hayatımdan bir yıl kaybettiğimi söylüyor. Bilmiyor ki o arada ne güzel şeyler yaptım kendim için.
Mihriban@bennmihri

ben de 22'de mezun oldum ve iş hayatına girdim. her şeye o zamanlar geç kalmış hissediyordum. aslında çok küçükmüşüm 30-35-40 yaşında kariyer değişikliği yapan, sıfırdan başlayan insanlar tanıdıkca diyebiliyorum bunu..

Türkçe
1
0
13
1.3K
MK
MK@Mayaa_swe·
Geçen annem açtı ben yine ağlamaya başlayınca da kızıp arkadaşlarınla hep bu konuyu konuşup depresyona falan giriyorsun dedi. O an ilk defa o resti anneme çektim. Senin yüzünden kaybedip kahrolduğum bir şeyin bir daha sakın konusunu açıp sormayacaksın diye. Tekrar kahroldum.
Türkçe
0
0
0
37
MK
MK@Mayaa_swe·
Bu benim hayatımın özeti. Canımı yakan ne varsa herkese konuyu kapattırırım asla konusunun açılmasına izin vermem.
𝗦𝗲𝗻𝗮@artikdursena

Türkçe
1
0
0
65
MK retweeté
🏛 Filosofía Estoica 🏛
🏛 Filosofía Estoica 🏛@FilosofiaStoica·
El marido no competía con su mujer, ni ella sentía la necesidad de superarlo, porque el matrimonio no es un negocio
Español
4
258
10.4K
368.8K
MK
MK@Mayaa_swe·
Bez parçanızı…
MK tweet media
Türkçe
0
0
3
75
MK
MK@Mayaa_swe·
Zeytinburnu okeye dördüncü lazım
Türkçe
0
0
1
51
MK
MK@Mayaa_swe·
@ilkerkurtel Ankaraya acil ışınlanmak için 2. neden
Türkçe
0
0
1
744
İlker Kurtel
İlker Kurtel@ilkerkurtel·
Arkadaşlar Ankara’da cağ kebap partisi yapmak istiyorum. 30-40 kişi bulabilir miyiz?
Türkçe
34
0
89
23.3K
MK
MK@Mayaa_swe·
@sakimarley @alpererdogandev Çünkü firmanın çalışanlarının genelde çalışma süresi o şekilde, şirketin de dediği uzun süre ellerinde tutmak ayrıyeten istenilen şey ve koyulan hedef ortalama 15-20 yıllık bir süreçi içeriyor
Türkçe
1
0
0
1K
sakimarleycim
sakimarleycim@sakimarley·
@Mayaa_swe @alpererdogandev İlk önce, 15-20 yıl feda edeceğinden nasıl emin oldun reis? Şayet firma senin değilse :D anlat hele kurban olduğum
Türkçe
1
0
13
1.1K
MK
MK@Mayaa_swe·
Yazılımcı abi ablalarıma bir soru Tr de çok nadir olan bir alan hedefliyorum ve belli bir sektör de. Ancak bambaşka bir sektörden o alanda iş teklifi aldım. Muhtemelen 15-20 yıl o firmada devam etmem gerekecek. Risk alıp kabul etmemek mi yoksa burayı kabul etmek mi???
Türkçe
33
1
47
23.2K
MK retweeté
sükûnet ོ
sükûnet ོ@sukunnettt·
iş ve eş seçimi..ikisinde de rabbim hayırsız ve kötü olandan bizleri korusun.
Türkçe
8
414
6.6K
79.5K
MK
MK@Mayaa_swe·
Mavi Diploma farklılığı nedeniyle okulumu değişmem gerekiyor ve iş teklifini şu anki okulumun bağlı olduğu firmalardan aldım. Eğer işi kabul edersem okulda kalmam gerekir ve mavi diploma alamam
Türkçe
3
0
2
2.9K
LonelyJackass
LonelyJackass@LonelyJackass·
@Mayaa_swe işsiz kalmam diyorsan sevdiğin işi yap bence ama ekonomik açıdan da bakmak lazım her teklif aynı olmayacaktır şu da var ileride tekrar otomotive dönmek ya da sağlığı içeriden görünce çok sevmek mümkün gönlünce olsun
Türkçe
1
0
1
117
MK
MK@Mayaa_swe·
@LonelyJackass Şöyle okulum bitmesine bir yıl var ve işsiz kalmayacağıma eminim çünkü gerçekten eğitim hayatım boyunca dolu dolu geçirdim. Tek soru şu an iyi bir teklif mantıken kabul edip burdan ilerlemek veya daha çok istediğim alan için uğraşıp ilerisi için risk almak
Türkçe
1
0
0
244
LonelyJackass
LonelyJackass@LonelyJackass·
@Mayaa_swe Deneyimsiz yeni mezun olarak düşüncem Bu iş beni rahatsız eder, çalışmasaydım keşke dedirtir ve meslekten soğutur demiyorsan kabul et çünkü otomotivci için de sağlık sektöründeki tecrübe > boşta duran mezun
Türkçe
1
0
0
241
MK
MK@Mayaa_swe·
Beni acil ankaraya ışınlayabilir misiniz?? Ustam ağzıma edecek
MK tweet media
Türkçe
0
0
5
315