نپتون

1.4K posts

نپتون banner
نپتون

نپتون

@Neptune_Do

درود بر آنان که ما را ندیده فهمیدند

nowhere Inscrit le Eylül 2022
416 Abonnements47 Abonnés
نپتون
نپتون@Neptune_Do·
@Rouin13 ازین مدل آدماست که اندازه‌ی یه کتاب که می‌خونه، ده‌برابرش کصشر تو ذهنش شکل می‌گیره و می‌خواد اون کصشریجات رو به زور به بقیه تفهیم کنه. برا همینه می‌گن مهم نیست آدما چقدر کتاب خونده باشن، مهم اینه چندتا کتاب رو فهمیده باشن.
فارسی
0
0
3
526
روئین صمدزاده
#خیابانی تو یه لیگ دیگه‌ای با اعتماد به نفس مزخرف می‌گه! طرف با نقشه جهانِ مرکاتور اندازه می‌گیره، و بعدش زمان سفر هوایی رو تخمین می‌زنه!!!
فارسی
36
4
195
65.7K
Moein
Moein@moeinengineer·
@Neptune_Do @Jogandomi2020 قطع ارتباط چیه؟! معمول چیه چی میگی 😂🤣🤣 چیزی که شنا ندیدی دلیل بر نبودش نیست صرفا بلد نیستی بالاخره میشه یاد گرفت
Moein tweet media
فارسی
1
0
1
25
جوگندمی
جوگندمی@Jogandomi2020·
دیروز تولدم بود تعداد بانکهایی که بهم نبریک گفتن بیشتر از ادمها بود But it is ok I like that
فارسی
67
0
283
7.3K
نپتون
نپتون@Neptune_Do·
@moeinengineer @Jogandomi2020 باشه، پس من ازین به بعد به‌جای کلمه‌ی غیرمعمولِ قطع ارتباط، می‌گم ارتباطاتم تصفیه کردم. 😁 اگه ازم پرسیدن با چه فیلتری؟ دیگه ارجاع می‌دم به شما!
فارسی
1
0
1
23
Moein
Moein@moeinengineer·
@Neptune_Do @Jogandomi2020 نه منظورم تسویه حساب با افراد نیست! نوشتم که ارتباطات رو تصفیه کردی. یعنی روابطت با دیگران رو پالایش کردی و هرچی بد بوده دور انداختی. من گفتم تصفیه شدم از ارتباط؟!
فارسی
1
0
1
26
نپتون
نپتون@Neptune_Do·
@moeinengineer @Jogandomi2020 معنی هر دوتا رو درست گفتی، ولی تو جمله‌ت نمی‌شینه. یعنی با اطرافیانت تسویه‌حساب کردی. من نشنیدم کسی بگه تصفیه شدم از ارتباطاتم. حالا باشه، من اشتباه کردم 🙌🏻
فارسی
1
0
1
21
Moein
Moein@moeinengineer·
@Neptune_Do @Jogandomi2020 جدی الان نوشتی تسویه؟ 😂 تصفیه به معنی پالایشه و تسویه به معنی پاک کردن حسابه. نمیشد چپ پوشی کرد از اظهار فضل اشتباهت 😂
فارسی
1
0
1
25
نپتون
نپتون@Neptune_Do·
@oldguy4567906 @MaryamMoqaddam مشروعیت نظام از دیدگاه بین‌الملل شاید، ولی از نگاه ملت نه! من هنوز معتقدم حداقل ۷۰٪ مردم مخالف این نظام هستن؛ مابقی: - حدود ۵ درصد غارتگر - حدود ۱۰ درصد جیره‌خوار - حدود ۱۵ درصد هم خربسیجی و عرزشی و بی‌سواد و برده‌ی اسلام.
فارسی
1
0
1
31
Maryam Moqaddam مریم مقدم
هم #گشت_ارشاد را دوباره به جون زن‌ها انداختند، هم پلمب کافه‌ها را کلید زدند -ج ا ورژن 2.0 بعد از جنگ حتی ‌وحشی‌تر از قبل شده. این بار بی‌حجاب‌ها و عرق‌خوران «ولایی» هم تمام و کمال کمکش می‌کنند
فارسی
66
551
3.3K
115.6K
Moein
Moein@moeinengineer·
@Jogandomi2020 مشخصه ارتباطات رو تصفیه کردی و الان راحتی
فارسی
1
0
3
154
نپتون
نپتون@Neptune_Do·
اینا رو گفتم که هیچ‌وقت اینجور آدما رو با اسطوره‌هایی مثل ناصر حجازی و احمد عابدزاده مقایسه نکنید. حتی اگر از نظر آماری بهترین رکورد‌های ایران هم داشته باشه.
فارسی
0
0
0
27
نپتون
نپتون@Neptune_Do·
بیرانوند دروازه‌بان ۶دانگ هیچ‌وقت نبوده و نخواهد بود. باز‌ی‌هاش بگیر و نگیر داره، تو لیگ ایران از تیم درجه سومی محلّات راحت می‌تونه ۳تا-۳تا بخوره و تو جام‌جهانی ۶ تا از انگلیس! ولی خب روزش باشه، پنالتی رونالدو رو می‌گیره‌ و جلو بلژیک کلین‌شیت می‌کنه. پ. ن: شخصیتی هم همینه!
فارسی
1
0
0
38
نپتون
نپتون@Neptune_Do·
@zaremaar تو شموشک نوشهر که بازی نکرده، نمی‌دونه‌ این چیزا رو!
فارسی
0
0
0
19
زهرمار
زهرمار@zaremaar·
آقای بکام، پوست باقالی رو نکن، با پوست بنداز تو قابلمه، نمک بزن و با گلپر عشق کن
فارسی
34
1
575
40K
نپتون
نپتون@Neptune_Do·
@Samirahozhabr به خاطر اینکه اون بانک امتیازاتی به اون شرکت می‌ده، مثل وام‌های با سود کم، اوراق و ازینجور مزایا…
فارسی
0
0
4
261
Samira🦒🇪🇸
Samira🦒🇪🇸@Samirahozhabr·
چرا هر جا میری مشغول به کار بشی، حتما باید بانکی که میگن حساب باز کنی؟ بعد جالبه تا حالا نشده دو جای مختلف با یه بانک کار کنن و من الان صدتا کارت بانکی دارم که باید برم صبح صد و یکمی افتتاح حساب کنم.
فارسی
16
2
417
11K
نپتون
نپتون@Neptune_Do·
قطر به تنهایی می‌تونه دلیل اصلی باشه که جام‌جهانی به همون ۳۲‌تا تیم یا حتی بهتر به ۲۴تا تیم برگرده.
فارسی
0
0
1
82
فَر
فَر@farimaraoufi·
در مترو میخوانم:)
فَر tweet media
فارسی
13
0
113
1.7K
نپتون
نپتون@Neptune_Do·
@MahdiModirzadeh @SalavatiAlireza @_honeygh @HKane نه، بازم نمی‌شه. موقع فوتبال‌های حساس load سرور خیلی بالاست و عملاً کار نمی‌کنه. کاش حداقل یه اشتراک ماهیانه می‌دادی و می‌شد بدون قطع و وصلی تماشا کنی.
فارسی
0
0
1
26
علیرضا صلواتی Alireza Salavati
بعد از سال‌ها بازی انگلیس-کرواسی رو با گزارش عادل فردوسی‌پور می‌بینم. عادل واقعاً ۳۰-۴۰٪ بازی رو قشنگ‌تر می‌کنه...
علیرضا صلواتی Alireza Salavati tweet media
فارسی
5
0
49
4.2K
نپتون
نپتون@Neptune_Do·
@_____shanaaaaaa از تلوزیون تصویر زودتر می‌رسه تا اونجا که نشستین.
فارسی
0
0
0
14
نپتون
نپتون@Neptune_Do·
@s00ad00 از جوشِ کمر هم در امان نیستیم
فارسی
0
0
1
1.6K
s
s@s00ad00·
نوشته بود یه زن از جوش های ترکونده شده کمر شوهرش ( اون یکی زن میترکونده ) فهمیده بود که شوهرش بهش خیانت میکنه :))))))
فارسی
54
5
1.8K
528.9K
نپتون
نپتون@Neptune_Do·
@t_golpoone اصلاً انگار یه شهر دیگه با فرهنگ متفاوته.
فارسی
1
0
1
69
پونه ترابی
پونه ترابی@t_golpoone·
شرق تهران واقعا جای عجیبیه؛ اصلا نمی‌تونم
فارسی
4
0
11
2.2K
نپتون
نپتون@Neptune_Do·
@azaarkk چیزی نمی‌ده رو بُرد فرانسه…
فارسی
0
0
1
31
آذرک
آذرک@azaarkk·
اگه همین ۲-۱ بمونه، من شرط رو بردم.
فارسی
3
0
28
444