Perceval
3.8K posts


Düzenli mastürbasyon yapan erkeklerde prolaktin hormonu sürekli yüksek seyreder ve bu durum, hayatta sıfırdan bir şey inşa etme veya başarma motivasyonunuzu kelimenin tam anlamıyla yok eder.
Çünkü prolaktin tavan yaptığında, sizi harekete geçiren o ateşleyici dopamin çakılır ve beyninizin aksiyon alma devresi tamamen körelir.
İşte bu yüzden bu ucuz dopamin döngüsüne hapsolanlar, kafalarında sürekli kusursuz ve devasa planlar kurarlar ama iş icraata gelince yerlerinden bile kalkamazlar.
Sürekli plan yaparlar ama asla harekete geçmezler.
Türkçe

@SessizKazanc Günaydın restoranda bir aile 3 öğün yemek yiyor bu parayla
Türkçe
Perceval retweeté

-Ben klralık evlerimi e-devlette ilan vereyim.
-Ev arayanlar E-devletten ilanlara baksın,
-Sözleşme E-devlet üzerinden yapılsın
-kiralar devlet bankası üzerinden gönderilip,kayıt altına alınsın,
-kira zammı otomatik tüfeye göre yapılsın.
-devlet kira vergimi otomatik kessin,
-kiracı ödemeyi aksatırsa devlet tebligat yollasın,
-3 ay ödeme gelmezse veya kiracıyla ilgili polise 3 şikayet gider ve polis tutanağında şikayet doğru çıkarsa, polis gidip kiracıyı zorla çıkartsın.
Bu kadar basit bir yöntemle:
-emlakçılara akan milyarlarca komisyon biter,
-yüz binlerce kira davası ortadan kalkar,
-kimse birbiriyle muhatap olmaz kiracı-ev sahibi kavgaları biter.
-ev bulmak ve kiralamak devlet güvencesine girer ve hem barınma hakkı hem de mülkiyet hakkı korunur.
Türkçe

#TLY fonuyla ilgili ciddi bir analiz yapmak gerektiğini düşünüyorum. Bu Fonun ciddi artıları olduğu gibi ciddi eksileri de var.
Bu fon performans açısından zirveye çıkmış ve tüm yatırımcının dikkatini çekmişti. Ancak son 2 aydaki performans düşüşü yatırımcılar için "riske değer mi" algısı oluşturmaya başladı. TLY fonunun güncel aylık net getirisi %6,9 seviyesine kadar geriledi. Bu rakam TLY fonu TEFAS'a açıldığı dönemde bir günlük getiriydi.
Ancak yine de fon yatırımcısını kriz anlarında korumayı sürekli başardığı için insanlar TLY ismine güven duyuyor.
Tanıdığım pek çok kişi bütün malvarlığını TLY fonuna koyacak kadar güven duygusuna sahip ki bu diğer hiç bir fonda olmayan bir özellik.
#TLY fonu #TERA kurumunu yoktan var eden, sıfırdan zirveye çıkartan ve milyar dolar değerlemeye ulaştıran fon. Normal şartlarda kurumun gözbebeği olması gereken bu fona yeterince kıymet verilmediğini düşünüyorum. Tera'nın bütün enerjisini ve parasını bu fona yönlendirmesi halinde Yerli BOFA haline geleceği kesinken ne hikmetse #tmv #tn1 gibi farklı fonlar kurup enerjilerini buralara kanalize etmeleri fonu yıprattı.
öyle ki son yaşanan KAYYUM krizine kadar fon bütün gün kendi haline bırakılıp kapanışta karanlık odada yapılan müdehalelerle artı verecek şekilde ayarlanıyordu.
Kayyum krizinde -4 yiyen yatırımcının isyanı karşısında bu hata düzeltilmiş gibi görünüyor. Artık tera büyücüsü diyerek esprili dille eleştirdiğimiz Karanlık oda macerası bitmiş gibi duruyor. Fon son günlerde bütün gün artı yazar vaziyette tutularak ikinci bir şok dalgasına karşı hazır tutuluyor.
Fon başına gelen sıkıntılardan ders aldığını göstermesiyle aktif yönetimini bir kez daha kanıtladı. Önünde öyle büyük bir potansiyel var ki bu potansiyelin göz göre göre heba edilmesi beni gerçekten kahrediyor.
Emre Tezmen bu fonu aynı performansta tutabilseydi Yerli Blackrock, yerli Berkshire Hathaway olabilecekti.
istese şimdi yine bunu başaracak güce sahip ama bazı durumlar bunun gerçekleşmesini engelliyor.
1) Yönetim
2)kurumsallık
3)İletişim
Yönetim konusunda tek diyeceğim bu bir #FON analizi olmasına karşın buraya kadar tek bir hisse adı bile geçirmedim. gelecek vizyonu yazmadım, ve rakam tahmini geçirmedim, bundan sonra da geçirmeyeceğim. çünkü fon hiçbir analiz ve tahmin yapılamaz bir yapıda yönetiliyor. Bu bile zeki bir yöneticinin ne demek istediğimi anlaması için yeterli olacaktır.
kurumsallık konusunda Tera'nın milyar dolarlık finans firması gibi profesyonel, kurumsal bir imaj çizemediğini ne yazık ki üzülerek söylemem gerekiyor.
Hem Müşteri temsilcileriyle alakalı gelen şikayetler, Mobil uygulama ile ilgili yapılan onlarca eleştiri , hesap açma problemleri ve bunlara karşın çözüm üretmek yerine aldırmaz tavır takınan bir kurumsal imaj Tera'nın milyar dolarlık firma imajından uzaklaşmasına sebep oluyor. Bu sebeple biraz para harcayarak müşteri deneyimini arttırmaları ve yazılım ekiplerini güçlendirmeleri gerektiğini düşünüyorum.
İletişim konusu ise TERA'nın ve #TLY fonunun en büyük problemi.
fondan para kazanan kitlenin bir bölümü bu fonu Kutsal bir değer gibi savunarak en ufak eleştiriye bile küfürle karşılık verdiği için piyasa profesyonelleri fon ile ilgili artık tek kelime yazmak bile istemiyor ve yazmıyor.
Bu fanatik kitle öylesine cahil ve kanun tanımaz ki ana avrat demeden sövmeyi, insanları tehdit etmeyi belli başlı sayfalar aracılığıyla organize hale getiriyor ve TERA bu kitleyi durdurmak ve bu hesapları ortadan kaldırtmak yerine sessiz kalarak marka değerini kendi elleriyle aşağı çekiyor.
Milyar dolarlık bir firma nasıl oluyor da millete ana avrat söven birkaç sayfayı ortadan kaldıramıyor aklım almıyor.
bu satırları yazdığım için bile bütün gün küfür üzerine küfür yiyeceğimi biliyorum. Bunu görmüyor ve bilmiyorsanız lütfen derhal harekete geçmenizi rica ediyorum.
Ayrıca Kurumun yeni fonlarının reklamının yapılması, Bilgilendirme süreçlerinin yürütülmesi, Fonlar ile ilgili anlık bilgilendirme gereken anlarda (yanlış fiyat açıklanması vb durumlarda) Daha profesyonel bir iletişim ekibiyle çalışılması, Bu işlerin birkaç fenomen, ve borsa "Hüstat"'larına bırakılmaması gerekiyor.
fonlarınız yüz yıllık bankaların fonlarını geride bıraktı ve bırakmaya devam ediyor, Firmanız milyar dolarlarla yatırım yapacak noktaya geliyor. bu noktadan sonra Bankalar gibi yönetilen ve İletişimi yapılan ultra profesyonel bir yapıya geçiş yapmanın ve bu konu için birkaç milyon dolarcık harcamanın zamanı sizce de gelmedi mi ?
Türkçe

@sokakkedisitv Sız o Alevi bu Sünni diye oy kullanıyorsanız işiniz zor
Türkçe

@haskologlu Kemal Bey’in bu saatten sonra ne dediğini merak edecek kadar ne yaşamış olabilir ki bir insan ?
Türkçe

🔴#SONDAKİKA | CHP’nin eski Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu, CHP’ye seslendi:
• Milletin helal sofraları temiz siyasetle bereketlenir. Kirli siyaset, ahlakı yok eder.
• Bu ağır sorumluluk, herkesten önce CHP’lilerin görevidir. CHP bir çınardır.
• Bu çınarın gölgesi, haramın ve kirlenmişliğin sığınağı asla olamaz. Gerektiğinde aranmasını da bilir.
• Benden susmamı veya başka şeyler söylememi bekleyenler var.
• Kılıçdaroğlu, kendisi için müzakere etmez. Tehditleriniz bana vız gelir. Ben gerçeğin yanında dururum.
• 70 yıllık ömrümde haram yemedim. Çocuklarıma bırakacağım tek miras, ahlak kavgasıdır. Bay Kemal’den başka bir şey kimse beklemesin.
Türkçe

Altta insanlar Azerbaycan yazmış. Azerbaycan'da her şehit mezarında hem Türkiye hem Azerbaycan bayrağı var (videolarda göreceksiniz) Hepsi Türkiye aşığı. Akıllı olun olm
kültigin@kultiginmedya
En samimiyetsiz bulduğunuz ülke hangisi?
Türkçe

@Matemantik_ @esattimben Yeterli imkanı olmayanların baba olmaması gerektiğini düşünüyorum. Bu videodaki kadın da aslında kocasının kısıtlı imkanlarına gıcık oluyor. Eve bakıcı, yardımcı hatta aşçı alacak gücü olmayan erkek çocuk yapmamalı.
Türkçe

Çocuğum sol kolu felçli doğdu. Doğduğundan beri haftanın bazen bir bazen üç günü fizik tedavi alıyoruz. Haftanın 5-6 günüde sabah 9 kalkıp işe gidiyorum akşam 10 da geliyorum. Haftada 55-60 saat ders anlatıyorum. Aşırı yoruluyorum ama bir gün bile eşimin gece kalkıp mama yapmasına izin vermedim. Her gece kalktım mamasını yaptım altını değiştirmeye yardım ettim öyle yattım.Bir gece kaltığımda eşimin kızımızı başka oda da uyutmaya çalıştığını görünce sinirlendim ve yanıma geri aldım. Baba olacaksanız adam gibi olun. Çocuk bakmak anne için zaten başlı başlına aşırı zor bir durum
Türkçe
Perceval retweeté

5 yıllık ilişkimi bir anlık gururla bitirdim. Aslında ortada büyük bir sebep yoktu. Aldatma yoktu, yalan yoktu… Sadece bir süredir her şey monoton geliyordu ve ben bunu aşkın bitmesi sandım.
Bir akşam tartıştık. Bana “bu kadar kolay vazgeçme” dedi+++
ᴋᴀᴛʀᴇ.@katre_real
Bu hissi tarif et
Türkçe

@themehmetaycan Yalvaracaksın tabi ne var bunda ? Hem kibirlisiniz hem şikayetçi. Bedava ekmek nerede var Allah aşkına ?
Türkçe










