OJ retweeté
OJ
584 posts

OJ
@SpursBack2011
Groundhopping, Spurs, Fugla og SHIUL
Aurskog-Høland, Norge Inscrit le Mart 2020
950 Abonnements150 Abonnés
OJ retweeté
OJ retweeté
OJ retweeté

@MrBoldOne @EmiratesFACup Enjoy your quadruple, pal.
English
OJ retweeté

Norsk fotball er i utvikling. Et landslag i VM, suksess for klubblag i europeiske turneringer, og en hjemlig liga som trolig holder sitt beste sportslige og kommersielle nivå, noen gang. Men fotballen her i Norge er og skal fortsatt være folkets sport 👇
lsk.no/nyheter/foruts…
Norsk

@EirikReime @LillestromHumor Ja, var det jeg tenkte på, kan det bli en helgekamp?
Norsk

@SpursBack2011 @Noto_DS @lardop Finnes det noen andre klubber som har et mer tysk-klingende stadionnavn enn Altona?
Adolf-Jäger-Kampfbahn…. den har jeg hatt på lista siden jeg begynte med banehopping ….siklesikle..🤤💦
Norsk




































