ليه؟

5.8K posts

ليه؟ banner
ليه؟

ليه؟

@YSSUUUX

Inscrit le Kasım 2023
44 Abonnements242 Abonnés
ليه؟
ليه؟@YSSUUUX·
@Mandosam2Sam أسوء شاي شاي الكاتيل ده 🤮 فهماننننن
العربية
1
0
0
7
Mando-sam
Mando-sam@Mandosam2Sam·
سيبك من شاي الكاتيل براد قيمة كوبايتين مياة نص معلقة شاي ومعلقة سكر اول لما يغلي سيبيه يهدا وصبي الشاي ولو حبيتي تزودي سكر ، وعلى الوش ورقتين نعناع، واحلى كوباية شاي هتشربيها في الوجود 🤩
ليه؟@YSSUUUX

@Mandosam2Sam الشاي حلو سادهههه

العربية
1
0
1
20
ليه؟
ليه؟@YSSUUUX·
@Mandosam2Sam ياعم ربنا يسمعنا عنك كل خير يارب 💗💗
العربية
0
0
0
6
ليه؟
ليه؟@YSSUUUX·
@Mandosam2Sam م مش كل حاجه تبقي بشعر وهي قرعه يعني 🫣😂
العربية
0
0
1
6
Mando-sam
Mando-sam@Mandosam2Sam·
والله صحروا البلد كلها منهم للي كلت دراع جوزها 🫣😂😂
ليه؟@YSSUUUX

@Mandosam2Sam يارب والله لو حد خد باله منها هتبقي قرعه 😂

العربية
1
0
0
17
ليه؟
ليه؟@YSSUUUX·
أنا عايزه اقبض 😔
العربية
4
0
11
659
ليه؟
ليه؟@YSSUUUX·
يارب ابعد عني وعن اكونتي اكونتات السkس 🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️
العربية
2
0
4
270
ليه؟
ليه؟@YSSUUUX·
@mn_wahmd80843 مش لما اقبض الاول يوه 😂😂😂😂
العربية
1
0
1
10
ليه؟
ليه؟@YSSUUUX·
@Mr_XS92 اه والله حسبي الله ونعم الوكيل ف اي حاجه تصحي الواحد 🥲😂
العربية
0
0
0
8
M
M@Mr_XS92·
@YSSUUUX هايجي الخير منين طول ما في شغل
العربية
1
0
0
8
ليه؟
ليه؟@YSSUUUX·
صباح الخيرر صباح الشغل
العربية
2
0
19
553
Emam Farid Hagag
Emam Farid Hagag@EmamHagag2·
@YSSUUUX احلي واحده الساعة واحده❤️❤️
Emam Farid Hagag tweet media
Egypt 🇪🇬 العربية
1
0
0
10
ليه؟
ليه؟@YSSUUUX·
كوبايه الشاي ف البيت حاجه تانيه 😍😍
العربية
3
0
15
497
ليه؟
ليه؟@YSSUUUX·
اخدت علي قاعده البيت والسهر والمرقعه 😔😔😔
العربية
4
0
15
272
ليه؟
ليه؟@YSSUUUX·
@EmamHagag2 والله لو قعدت تقولي ايه هي بتاعت البيت ونقفل القوس
العربية
1
0
1
21
ليه؟
ليه؟@YSSUUUX·
ماسكه لساني بالعافيه والله
العربية
2
0
9
610
ليه؟ retweeté
ruzii ୨ৎ
ruzii ୨ৎ@babyrosyx·
في بنات عاملة كوت انها هتتضايق لو قالها براحتك؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ حرفيًا في ناس بيكرهوا الحرية وبيعشقوا يحطوا نفسهم في قفص يع اكبروا يا بنات حوار الراجل الحمش اللي بيقول لا على كل حاجة دا فيتش آخره بنات إعدادية وكاتينج ناو
ruzii ୨ৎ@babyrosyx

بتتكلم عن التغيرات اللي حصلت في حياة صاحبتنا من ساعة ما اتخطبت، كلنا بجد شايفين خطيبها راجل كويس عشان مخليها تكون بنوتة براحتها، بترن عليه تقوله هتأخر يقولها براحتك هاجي آخدك، تتدلع عليه براحتها وتطلب أي حاجة يديلها عيونه في أمل يا بنات في رجالة كويسة لسه هنا

العربية
7
54
641
25.9K
ليه؟
ليه؟@YSSUUUX·
@yo37748 ثانكيو 😂😂😂😂🫶🏻
العربية
0
0
1
32
ليه؟
ليه؟@YSSUUUX·
أنا مش ملكه حد غير الواد بتاعي معلش
العربية
4
0
11
416
ليه؟
ليه؟@YSSUUUX·
نفسي ف مساچ 😔
فارسی
4
0
16
852