ليه؟
5.8K posts


سيبك من شاي الكاتيل
براد قيمة كوبايتين مياة
نص معلقة شاي ومعلقة سكر
اول لما يغلي سيبيه يهدا وصبي الشاي ولو حبيتي تزودي سكر ، وعلى الوش ورقتين نعناع، واحلى كوباية شاي هتشربيها في الوجود 🤩
ليه؟@YSSUUUX
@Mandosam2Sam الشاي حلو سادهههه
العربية


والله صحروا البلد كلها منهم للي كلت دراع جوزها 🫣😂😂
ليه؟@YSSUUUX
@Mandosam2Sam يارب والله لو حد خد باله منها هتبقي قرعه 😂
العربية

ليه؟ retweeté

في بنات عاملة كوت انها هتتضايق لو قالها براحتك؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
حرفيًا في ناس بيكرهوا الحرية وبيعشقوا يحطوا نفسهم في قفص يع اكبروا يا بنات حوار الراجل الحمش اللي بيقول لا على كل حاجة دا فيتش آخره بنات إعدادية وكاتينج ناو
ruzii ୨ৎ@babyrosyx
بتتكلم عن التغيرات اللي حصلت في حياة صاحبتنا من ساعة ما اتخطبت، كلنا بجد شايفين خطيبها راجل كويس عشان مخليها تكون بنوتة براحتها، بترن عليه تقوله هتأخر يقولها براحتك هاجي آخدك، تتدلع عليه براحتها وتطلب أي حاجة يديلها عيونه في أمل يا بنات في رجالة كويسة لسه هنا
العربية





