🐝bee

103 posts

🐝bee banner
🐝bee

🐝bee

@brk_ttnc

Türkiye Inscrit le Mayıs 2011
170 Abonnements31 Abonnés
Tutkumuz F1
Tutkumuz F1@F1tutkumuz·
🥳HEDİYE ZAMANI🥳 🎁Bir kişiye “PXN VD4 Bundle PC Uyumlu Direksiyon Seti” hediye ediyoruz. Yapmanız gereken👇 ▫️@F1tutkumuz ve @GamingGenTR hesaplarını takip et (X ve Instagram) ▫️Bu paylaşımı RT et ▫️1 arkadaşını etiketle ❗️Kazanan, 1 MAYIS Cuma günü açıklanacaktır.
Tutkumuz F1 tweet media
Türkçe
1.5K
1.1K
1K
269.2K
GBT haber
GBT haber@haberGBT·
Gurbetçi Türk’ün aldatıldığını farkettiği sevgilisine aldığı hediye günün en çok konuşalan eventi oldu.
Türkçe
9
7
311
193.6K
Mehmet Dikme
Mehmet Dikme@geldemouyuskkme·
Trabzonlular orta açmaya hazırlanırken ceza sahasında osterwoldeyle onuachu
Türkçe
54
599
15.5K
347.1K
🐝bee
🐝bee@brk_ttnc·
Cümleten merhaba.2015 model 1.5 dci 110hp duster kullanıyordum 2015 model 1.4 tsi 125 hp blumotion tiguana geçiş yaptım yıllık ortalama 35-40 bin km civarı yol yapıyorum .yakıt masrafım nekadar farkeder.
Türkçe
0
0
0
64
🐝bee
🐝bee@brk_ttnc·
Değişimdeki ilk amacım dizel araçlarımı hepsini benzinliye çevirmekti.Daha sonra konfor.
Türkçe
0
0
0
30
🐝bee
🐝bee@brk_ttnc·
Merhaba forum.Dün itibariyle almış bulundum 2015 1.4tsi.İş için dizel duster kullanıyordum bu araca geçiş yaptım veteriner hekimim genelde kırsalda kullanacağım benim için artıları ve eksileri neler olur .kullanan arkadaşlar bilgi verirse sevinirim.
🐝bee tweet media🐝bee tweet media🐝bee tweet media
Türkçe
1
0
1
81
🐝bee
🐝bee@brk_ttnc·
Merhaba forum. 1.4 tsi 150 hp tiguan bakıyorum model 2012 -2014 iş arabası olarak kullanacağım.yakıt durumu ve diğer hususlarda kullanıcı fikirlerine ihtiyacım var.lütfen görüşlerinizi belirtiniz.
Türkçe
0
0
1
640
🐝bee
🐝bee@brk_ttnc·
@baekguzel9mm Aynı şartlarda bende araç arıyordum Geçen hafta 865 bine 1.4 tsi 135binde otomatik jetta comfort aldım ancak model 2012 o size uymayabilir
Türkçe
0
0
1
1.3K
🐝bee
🐝bee@brk_ttnc·
@casinoper101 Çok futbolcu canlanıyor ancak Ryan giggs geliyor nedense hatta ondan daha çok sevdiğim topçularda vardı bu takkmda
Türkçe
0
0
0
27
🐝bee
🐝bee@brk_ttnc·
Abiler teşekkür ettim anladım. Bir sorum daha olacak bu mekatronik arızası tamamen şansmı yoksa her dsg bir gün bunu yaşayacakmı.
Türkçe
0
0
0
239
🐝bee
🐝bee@brk_ttnc·
Merhabalar forumun dsg uzamanlarına ihtiyacım var.bu hafta 2012 1.4 tsi dsg jetta aldım arabayla yokuş aşağı inerken frene basmaya korkar oldum vitesi 4 e kadar düşürüyo devir 4-4.5 bin devire yükseliyor daha önce 2016 tdi golf vardı onda böyle bir durum yoktu .sebebi ne olabilir
Türkçe
4
0
1
4.4K
🐝bee
🐝bee@brk_ttnc·
@burhan_080 Teşekkür ettim motora zarar vermez umarım yüksek devir
Türkçe
1
0
0
215
🐝bee
🐝bee@brk_ttnc·
@lifesteal3r Bu yüksek devirin motora bir zararı olurmu
Türkçe
1
0
0
253
Burak Demirkoparan
Burak Demirkoparan@lifesteal3r·
@brk_ttnc Normal davranışı öyle bütün dsg araçlarım benzerdi, yokuşta vitesi düşürür
Türkçe
1
0
1
297
🐝bee
🐝bee@brk_ttnc·
Selam forum.700 bin tl civarı alınabilecek oto vites küçük çaplı otomobil önerilerinize açığım şimdiden teşekkürler
Türkçe
1
0
2
1.6K
🐝bee
🐝bee@brk_ttnc·
@M57D30TU2TOP Yürütme maliyetlerinden dolayı premiuma yönelemiyorum
Türkçe
1
0
0
535
🐝bee
🐝bee@brk_ttnc·
Merhaba forum.aracımı sattım şimdiye kadar hep golf kullanıcısıydım.Tesla almaya karar verdim ancak biliyorsunuz karar vermeyle olmuyor siparış vermek neredeyse imkansız.Dün bayida 0 leon fr denk geldi tesla ile fiyatları aynı gibi çok kararsızım .tesla veya leon hangisi mantıklı
Türkçe
7
0
4
14.9K
🐝bee
🐝bee@brk_ttnc·
@macir_gizani Neredeyse günde hiç şehir içi yolum yok aracımı genelde gezmeye gitmek için kullanacağım .sadece aynı fiyata donanım olarak boş bir araba almak nekadar mantıklı bilemiyorum.
Türkçe
1
0
0
46
Rhodope🎴
Rhodope🎴@macir_gizani·
@brk_ttnc Günde 70 80km gibi şehir içi yolunuz varsa ve uzun yol pek yapmıyorsanız tesla. Günde daha az şehir içi yolunuz varsa ve yılda birkaç kez uzun yol yapıyorsanız leon.
Türkçe
1
0
1
54
🐝bee
🐝bee@brk_ttnc·
@erdemdogdu Çok teşekkür ettim fikir için.Genelde eşim kullanacak golften sonra araç çok büyük gelirmi kullanım zorluğu yaşarmıyız boyuttan kaynaklı.
Türkçe
2
0
0
649
Erdem Dogdu
Erdem Dogdu@erdemdogdu·
@brk_ttnc Daha önce Scirocco’m vardı. Tesla aldım ve bugüne kadar araba kullanmıyormuşum dedirtti. Uzun yolu senede 1 ya da 2 defa yapıyorsanız kesinlikle Tesla. Yürütme maliyeti oldukça ucuz.
Türkçe
1
0
1
731