
H
7K posts



♨️در جریان گفتگوهای سوئیس براساس بند ۱۰ یادداشت تفاهم، OFAC اسناد رفع تحریم های نفتی، پتروشیمی و مشتقات را به مدت ۶۰ روز صادر کرد. این به معنای آن است که ایران میتواند به صورت رسمی به مشتریان خود نفت بفروشد و پول آن را در سازوکارهای رسمی بانک مرکزی دریافت کند. 👈تراستی بای بای




قدم به قدم جا پای پدر خود گذاشت و از زیر مسئولیت توافق شانه خالی کرد. درحالی که همه میدانیم قالیباف بدون اذن او هیچ چیز را نمیتوانست امضا کند و بارها به دلیل سختی ارتباط با او، پاسخهای ایران به تاخیر افتاد. با این رویه، سیاست خارجی کشور مثل همیشه گروگان سیاست داخلی خواهد ماند.








ترامپ: اگر توافق نمیکردیم ذخایر استراتژیک ما و جهان تا 4 هفته دیگر تمام میشد. سوال اصلی اینجاست که چرا ما برای #توافق_با_آمریکا عجله کردیم؟ رسما ترامپ را از مهلکه نجات دادیم تا دوباره به ما حمله کند.






منصهی بیوطن بله که از عصر توافق سفهی با شیطان بزرگ امکان مطلب نهادن بر کانال محمد مهدی فاطمی صدر را بسته بود، گویا امکان عضو شدن در آن را هم بسته است؛ و این بیت در ذهنم میآید و میرود: همسایهها یاری کنید تا کارگزاران سکولار نظام کشورداری کنند...







دو تا قدرت هستهای دو بار بهمون حمله کردند، مقاومت کردیم، پسشون زدیم، داریم متنی امضا میکنیم که ۷۵ درصدش به نفع ماست، کودکنماینده میگه پس چرا ۲۵ درصدش به نفع آمریکاست! در کانالهاشون هم مینویسن سپاه خیانت کرده. آخه ما چه گناهی کردیم گیر نامربوطترین قوم تاریخ افتادیم؟!





