kosopt
4K posts



Trade strateji grubuna alımları kapattım. 120 kişi olduk ve içeride güzel bir sinerji yakalandı. Arkadaşlar şimdilik orada biraz pratik yapsınlar, sistemi oturtalım. Eğer başarı oranımız beklediğimiz gibi yüksek olursa, ilerleyen süreçte bu işi daha geniş bir kapsama yaymayı düşünebiliriz. Şimdilik lütfen grupla ilgili yeni bir talepte bulunmayın. Yapmanız gereken tek şey sayfanın bildirimlerini açmak ve destek vermek. Ben zaten sizin için uğraşıyorum gruptan bi çıkarım beklentim yok. Ama şunda kararlıyım ki hak etmeyen için kendimi paralamayacağım, bu destek verenlere haksızlık oluyor.. Anlayışınız ve desteğiniz için teşekkürler..

@By_Paradoks Seı ve layer coin gördüm sayfada bahsettiğiniz yatırım yapmak mantıklı gözüküyor


#genkm İçeride olanları genel bir değerlendirme ile ele alırsak ; 22 Mayıs'tan 15 Haziran'a kadar yaklaşık %80'lik bir yükseliş gerçekleştirdi. Bu yükseliş sürecinde Bank of süpürerek yaklaşık 19,3 milyon lotu 17 TL ortalamayla aldı. Bu maliyet tam olarak doğru olmayabilir. Bank of'u kullanan yapı ile lotların toplandığı yapı aynı da olabilir. Bu riskli ihtimali de kenarda tutalım. %80'lik yükselişin ardından 16 Haziran'da Bank of yaklaşık 2 milyon lot piyasaya verdi. 17 Haziran'da ise tabandan tavana gerçekleşen harekette BULLS ve Yapı Kredi oyuna dahil oldu ve yaklaşık 8,5 milyon lotu 18 TL ortalamayla topladı. Bugün de tabanda yaklaşık 50 milyon TL hacim oluşurken, BULLS tarafında an itibarıyla 2,5 milyon lotluk satış görüyoruz. Şimdi içeride olanları naçizane değerlendirelim. Öncelikle Bank of'u kullanan yapının ciddi manada mal topladığını söyleyebilirim. Elindekilerle birlikte hesapladığımızda yaklaşık 500 milyon TL'lik bir pozisyondan bahsediyoruz. Ben bunu bir yabancı alımı olarak görmüyorum. Canlı yayında da söylediğimiz gibi hiçbir tahta sahipsiz değildir ve patrondan habersiz kimse bu kadar malı göz göre göre toplayamaz. Bank of'un bu kadar lot toplaması, sonrasında BULLS ve Yapı Kredi'nin de oyuna dahil olması bana planın daha uzun vadeli olduğunu düşündürüyor. Bu yüzden buralarda bir süre daha oyalanmalar, istedikleri lotları toplayana kadar aşağı yukarı hareketler ve sonrasında asıl hamlenin gelmesi ihtimalini daha güçlü görüyorum. Özellikle yapıyı takip etmeyi zorlaştırmaya çalışmaları dikkat çekiyor. BULLS tarafında Enver Ç. olma ihtimali varsa bunu da ilerleyen süreçte hep birlikte göreceğiz. Şu ana kadar piyasaya satılan malın, sadece Bank of tarafındaki sürüm hareketlerini baz alırsak yaklaşık 4 milyon lot civarında olduğunu düşünüyorum. Burada tahtacının kullandığı diğer aracı kurumları hesaba katmıyorum. Diğer taraftan şu ihtimali de masada tutmak gerekiyor. Bank of üzerinden işlem yapan yapı anlaşmalı bir grup olabilir ve topladığı lotları satarak yoluna devam etmeyi de tercih edebilir. Masaya oturmadan bunu bilmemiz mümkün değil. Biz ancak ihtimaller üzerinden konuşabiliriz. Eğer böyle bir senaryo varsa, Bank of'un topladığı yaklaşık 19 milyon lota daha önceden elinde bulunan yaklaşık 5 milyon lotu da eklediğimizde toplam 24 milyon lotluk bir pozisyon ortaya çıkıyor. Böyle bir pozisyonun da bir günde boşalması mümkün değil. Karşılıklı al-ver işlemleriyle ve zamana yayılarak yapılacaktır. Bu yüzden gözümüz üzerlerinde olacak. Şu an için beni rahatsız eden, satışın yoğunlaştığını düşündüren bir görüntü görmüyorum. Ama işler değişir, satışlar belirgin şekilde artar ve yapıda bozulma görürsek her zamanki gibi gerekli uyarılarımızı yaparız. Özetle; içeride birileri bir şeyler karıştırıyor ve bunu türlü oyunlarla devam ettiriyorlar. Planlarının kısa vadede vur kaç yapmak mı yoksa uzun vadeye döküp ciddi bir marj açmak mı olduğunu da yaptıkları hareketlerden göreceğiz. Yakın takipteyim...


#zergy 14 Mayıs'ta Telegram kanalımızda ZERGY özelinde yaptığım paylaşımı olduğu gibi sizlerle de paylaşmak istiyorum. (İçeride nelerin döndüğünü anlamak isteyenler alıntı yaptığım mesajları harfi harfine okusunlar. Aradan geçen süre içerisinde yaşananlar, o gün anlattıklarımızın ne kadar doğru okunması gerektiğini bence net şekilde gösterdi. ) Telegram mesajını olduğu gibi bırakıyorum : ''Dün detaylı analizini paylaşmıştık, bugün de yoğun talep olması nedeniyle tekrar ele almak istedim ve hisse özelinde düşüncelerimi yeniden söylemek isterim. Lafı çok uzatmadan kitabın ortasından konuşalım. Öncelikle dün belirtmiş olduğum grafiğe göre bugün çooooktan stop olmanız gerekirdi. Velev ki stop olmadınız ve hâlâ içeridesiniz... naçizane sizler için; Dün ve bugünkü hareketlerden çıkarılacak tek anlam şu: “Kardeşim benim hissem her yerde konuşuldu, çok fazla yük oluştu. Ben yapacağım hareketi yüklerimden kurtulana kadar erteliyorum. Size de psikolojinizi bozacak şekilde bol sabırlar diliyorum.” Yani adam diyor ki; ben malımı satmıyorum, gırtlağa kadar mal dolu fakat ben mal çıkışı varmış gibi gösterip kendi kullandığım aracı kurumlara lotları satış gösteriyorum, bir kısmını da piyasaya satıyorum. Yani ben bu şartlar altında yapacağım hareketi yapamam. Hissem çakılsın yere doğru, ne kadar düşerse düşsün orasını o bilir... yüklerimden kurtulayım, belli bir zaman sonra kaldığım yerden devam edeceğim ve bu fiyatları da mumla aratacağım diyor. Şimdi karar sizin... İster içeride zararı kabul eder “benim zamanım yok kardeşim” deyip satıp işinize bakarsınız, ister “patron sabırlıysa ben ondan daha sabırlıyım” der hareket için gün sayarsınız. '' Paylaşımın üzerinden yaklaşık 1 ay geçti. O günden bugüne yaşananlara baktığımızda içeride söylediğim şeyler hâlâ geçerliliğini koruyor. Hisse en tepeden en alta kadar neredeyse %45 düşüş yaşadı. Buna rağmen ortada piyasaya mal boşaltımı diyebileceğimiz bir görüntü oluşmadı. İçeride olan arkadaşlar için bence asıl önemli detay da buydu. Hisse çok fazla dillendi, çok fazla konuşuldu ve patron da bu süreçte sert bir sabır testi uyguladı. Bekleyen bekledi, sıkılan sıkıldı, çıkan çıktı. Son 2 seansta gördüğümüz 2 tavan da dikkat çekici. Patron elbet günü geldiğinde bu hisseyi götürecek. Umarım bu düşüş ona yetmiştir ve işi ehil kişilere verip hareketini çok fazla uzatmadan başlatır. Bir diğer önemli konu da şu; hisse yükseliş trendini kırıp düşüş trendine geçtiği için grafikte de güncelleme yapıyorum. Bundan sonraki süreçte takibini yapacağımız destek ve direnç bölgelerini de grafiğe bırakıyorum. Bakalım önümüzdeki günlerde bize neler gösterecek.


Bu zamana kadar pestili çıkan iş son gün (patron ) mallarını devretti ve kilit..




#btc 5 Haziran 59k lar şayet dip ise.. Yaz kenara 25 Ağustos/3 Eylül✍️ Şayet Verdiğim tepe tarihi 7 Mayıs 82800 den sonra 5 haziran dibi son dip değilse ozaman 27 temmuz 6 ağustos yaz kenara✍️

Anlatacam arkadaşlar çok dillensin istemiyorum o yüzden ekranı karaladım. Olmadı bi grup kurar detaylarıyla anlatır grubu kapatırız. Şimdilik talepleri bi görelim

@umuttakas Evet bu stratejiyi nerden bulabiliriz kral?


